موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

بی محلی به معشوق

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

سلام

امروز اومدم یه مطلبی رو با شما در میون بذارم چون واقعا مشکل خیلی از دختر و پسرای هموطن منه.

تا حالا شده از یکی خوشتون بیاد و به هیچ وجه نتونین بهش برسین؟

تا حالا شده اونقدر از معشوق خودتون کم محلی و بی مهری ببینین که از خدا بخواین یا شما رو به اون برسونه یا برای همیشه بتونین اونو فراموش کنین؟

تا حالا شده که تو هر کارتون آینه ای از وجود همون معشوقه وجود داشته باشه؟

خب قصد سخنرانی ندارم فقط می خواستم بگم اگه به معشوق خودتون نمی تونید برسید راه دومی هم وجود داره و اون هم فراموش کردن اونه ولی این راه دوم ممکنه در یکی آسون و در یکی سخت باشه بستگی به میزان علاقه شما داره.

خب حالا میریم سر راه حل ها:

1- هر ذهنیت یا هر خاطره ای از معشوق خودتون دارین فقط از یه دید کاملا طبیعی بهش نگاه کنین و این طور حساب کنین که این خاطرات برای هر کسی ممکنه روی بده.

2- سعی کنید اصلا به گذشته خودتون فکر نکنید حتی کار هایی که در گذشته براتون اتفاق افتاده و اصلا به معشوق شما ربطی نداره از ذهنتون خارج کنید.چون ذهن خلاق انسان دائم یه سر نخ هایی به دست می ده که کارهای بی ربط رو یه جوری به معشوق خودش ربط می ده.

3- اینو هم برای اون ها می گم که Mp3 زیاد گوش می دن سعی کنید آهنگ های انتخابی شما غمناک نباشه و همیشه آهنگ های شلوغ و پر سر و صدا و صد البته شاد انتخاب کنید.

4- همیشه سعی کنید در حال و آینده زندگی کنید و به قول خودمون دم رو غنیمت بشمارید و تو حال زندگی کردن هم چیزی جز فراموش کردن گذشته و نقشه کشیدن برای آینده نیست. و همیشه گذشته خودتون رو سرنوشت حتمی برای خودتون بدونید که شما هیچ وقت نمی تونستید اونو تغییر بدین.

5- سعی کنید با اشخاصی ارتباط برقرار کنید که به قول خودمون کپسول خنده هستند. و می تونند یه روز تیره شما رو مثل روز روشن کنند.

6- زمانی که شما بیکار هستین و هیچ دغدغه ای ندارین یه سرگرمی مفرح برای خودتون جور کنید. وبگردی چیز خوبیه ولی Chat نه!!!

7- همیشه وقتی دارین می خندین سعی کنید بیشتر از اون چیزی که پتانسیلش رو دارین بخندین این کار ناخودآگاه شما رو شاد می کنه.

8- سعی کنید خودتون رو بیشتر در اجتماع غرق کنید و هیچ وقت تنها نمونید.

9- سعی کنید تو افکارتون یه شخص ایده آل تصور کنید که از هر لحاظ بر معشوق شما برتری داشته باشه و آینده خودتون رو متعلق به اون بدونید.

10- هر یادداشت یا هر اثر و نشانه و ...از معشوقتون دارین نابود کنید یا جایی بذارین که هیچ وقت جلوی چشم شما نباشه.

خب اگه این کارها کارگر نشد یه روش آخری هم وجود داره که صد در صد تضمینیه البته قصد ندارم ادای استاد های معارف رو در بیارم خب این روش آخری رو که میگم من بهش معتقدم ولی ممکنه بعضی از شما معتقد باشین و بعضی هاتون نه!! آدم می تونه با نماز خوندن هم معشوق خاکی خودش رو فراموش کنه و به معشوق اصلی و جاودانی یعنی خدا پیوند بخوره. چه بسا ممکنه که خداوند باعث بشه آدم هم معشوق خاکی خودش رو برای همیشه داشته باشه و هم معشوق اصلی خودش رو.

+

نوشته شده در شنبه پانزدهم آبان ۱۳۸۹ ساعت 20:41 توسط زهرا  | 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر