موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

اصول دختر بازي

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

اصول دختر بازی

چگونه هر دختری را تحت تاثیر قرار دهیم

قبل از اینکه راجع به مطلب اصلی شروع به نوشتن کنم بذارین از همه دوستایی که ای میل زدن یا پیام گذاشتن تشکر کنم. خیلی ممنون بچه ها٬ فکر نمی کردم انقدر زود این وبلاگ مورد لطفتون قرار بگیره. حالا بریم سر اصل مطلب.

تو ایمیل ها و پیام ها چندتا از بچه ها گفته بون که تو اول دخترشو پیدا تصمیم به دختربازی میگیره اولین دختری که میبینه هول مینکه و زبونش بند میاد و بچه ننه بازی در میاره. اینا رو نگفتم که نا امیدتون کنم گفتم که بدونین چرا اگه بخواهین دختربازموفقی بشین باید یک سری از اخلاق و رفتارکن بعد راجع به بوسیدن سخنرانی کن. قربونه چشمای بادومیتون برم مگه من مکان کشم خدای نکرده. ولی حالا دلسرد نشید. راه هایی رو بهتون نشون میدم که خودتون بتونین پیدا کنید ولی باید آماده باشین یه کم تغییر کنید.

چرا؟ برای اینکه همون طور که دیروز گفتم ما ایرونی ها دختر بازی بلد نیستیم. دلیلش هم خیلی ساده است برای اینکه خیلی دیر با دخترهارابطه برقرار می کنیم. منظورم از لحاظ سنه. معلومه وقتی آدم تا سن ۱۶، ۱۷ سالگی نمیدونه دختر چیه وقتی رهاتونو عوض کنید.

حالا بریم سراغ درس امروز: چگونه بتونیم هر دختری رو تحت تاثیر قرار بدیم. (قابل توجه اونایی که دنبال دختر می گشتن٬ این قدم اوله)

اکثر قریب به اتفاق مرد ها ماتحت مبارک خودشونو پاره می کنن که دخترا رو تحت تاثیر قرار بدن. فقط کافیه که به رفتار یک مرد با دختری که تازه آشنا شده یا برای اولین بار باهاش رفته بیرون توجه کنید تا متوجه بشین که چی میگم. وقتی که یک مرد به فکر این می افته که دختری رو تحت تاثیر خودش قرار بده معمولا عین بچه ننه ها و بی عرضه ها رفتار می کنه. مثلا همش سعی میکنه که حرفهای باحال بزنه یا همش مواظبه که نکنه یک وقت یه چیزی از دهنش دراد که دختره خوشش نیاد. اگر هم حرفی بزنه که دختره باهاش موافق نباشه٬ زود حرفشو پس می گیره. همش نگرانه٬ رفتارش طبیعی نیست٬ حرفهاش و یا حتی حالت بدنش طبیعی نیست. خلاصش این که سعی میکنه بهترین رفتار ممکن رو داشته باشه.

مشکل از اون جایی آغاز میشه که دخترها گیرنده های بسیار قوی ای دارن. تا همچین رفتاری می بینن پیشه خودشون می گن ها ها یه خره دیگه. (می خوام اینجا بگم پیشه خودشون می گن یه loser دیگه ولی نمی دونم جایگزین مناسبش تو فارسی چیه٬ یه چیزی تو مایه های بی عرضه ای که ندید بدید هم باشه! آآآآخ) به هر جهت وقتی دختری می فهمه که شما خیلی دارید سعی می کنید که اونو تحت تاثیر قرار بدین پیشه خودش فکر می کنه که تحفست و رفتارتون نتیجه ی عکس میده. با این رفتار دارین به دختره میگین: عزیزم من می دونم تو منو برای اون چیزی که واقعا هستم دوست نخواهی داشت٬ برای همین سعی می کنم تورو تحت تاثیر حرفام قرار بدم. در ضمن من آدمیم که خیلی دور و برم دختر نبوده تا حالا و نمی تونم وقتی با یک دختر خوشگل حرف می زنم عادی رفتار کنم.

حالا چاره چیه؟ اصلا سعی نکید تحته تاثیر قرارش بدین. بی خیال. همین جا رفتار شما با اقلا ۹۵ درصد از مردای دیگه متفاوت می شه و همین امر تحته تاثیر قرارش میده! خوب کلک یه٬ نه؟ باور کنید این تنها راه تحته تاثیر قرار دادن یک دختره. چونکه خیلی کم چیزه وجود داره که اونو واقعا تحت تاثیرقرار بده. سعی کردن شما فقط باعث میشه که اون علاقش به شما کمترشه.

حالا بذارین یه مثال بزنم. فرض کنین با یه دختر برای دفه ی اول رفتین بیرون و ازتون می رسه که چه کاره اید. بیان دوتا جوابو در نظر بگیریم:

۱. من شادی جان٬ از اونجایی که رشتم مهندسیه الیاف های نازکتر از مو است در همین زمینه در شرکتی به عنوان تکنسین الیاف کار می کنم.و چون کارم خیلی خوب بوده قراره که به زودی به کارشناس ویژه ی الیاف های نازکتر از یک دهم میلیمتر ارتقا پیدا کنم. خیلی کار حساسیه!

۲. راستشو بخوای من معمولا سعی می کنم به این سوال جواب ندم ولی چون حی می کنم تو با بقیه فرق داری بهت میگم. من تو کاره تجارتم. تجارت برده می کنم!

شما باشید کدومو می گید؟ حالا بیاین ببینیم دختره در هر کدوم از این موارد چه فکری می کنه:

۱. اوه. عجب شغله حساسی. ولی به من چه؟! خیلی داره خودشو می کشه که شغلشو از اونی که هست مهمتر جلوه بده.

۲. این دیگه کیه؟! تاحالا **** جرات نکرده بود سوال جدی منو در رابطه با همچین مساله ی مهمی چرند جواب بده. آدم جالبیه! بعد در میاد میگه: نه٬ جدی میگم خودتو لوس نکن٬ واقعا چی کاره ای؟ و شما هم با لحنه جدی می گین: باورش سخته٬ نه؟ برای این که همه کسایی که این شغلو دارن سعی می کنن از بقیه مخفی نگهش دارن و ....

نتیجه گیریه علمی - تخیلی: اگر می خواین دختری رو واقعا تحت تاثیر قرار بدین در از تلاش برای تحت تاثیر قرار دادنش بردارید و تا می تونید بامزه باشید.یه جوری که اونوهم یه خورده سره کار بگذارید. ولی یادتون باشه زیاده روی نکنید و فقط چرند بارش نکنید که بگه بابا این دیگه عجب اسیه

این آخرین نامه در مورد دختر بازی بود امیدوارم که استفاده کرده باشی


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر