موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

مناطق داغ و تحریک پذیر اقایان توسط خانمها>

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

در مقدمه هر آمیزشی جهت آماده کردن همسر می توان از نقاط تحریک پذیری وی استفاده نمود و در صورتی که در شب زفاف نیز چنین استفاده ای شود پایداری و مودت بیشتری در روابط زوجین حاصل می شود .

از لحاظ روانی ، معاشقه و بازی ای که در فاصله قصد و انجام آمیزش صورت می گیرد رضایت بخش و آرامش دهنده بوده و درک لذت جنسی را با تنی محو در آرامش که فقط جای لذت را باقی گذارده بهمراه خواهد داشت . از نظر جسمی نیز مرد نعوظی پیدا کرده که ناشی از پرخون شدن نسج و اسفنجی سراسر آلت اوست و زن نیز پر خونی شعریه های سراسر دستگاه تناسلی را دارد .

اگر شوهر بدون معاشقه آمیزشی انجام داده و انزالی صورت گرفته و در پی آن همه پرخونی هایش فرو کش کرده است ولی همسرش هیچ نفهمیده و این شعریه ای پر خون لگن و نعوظ وی برگشت نکرده باشد ، باعث می شود که همسرش به درد کمر بی ارزش اما پر دردی مبتلا می شود و تأثیرات منفی در روحیه ی شریک زندگی خود بگذارد .

تحریک و نوازش قسمتهایی از بدن همسر نقش مهمی در تحریک جنسی و ایجاد لذت بیشتر در همسران دارد. توجه هر یک از زوجین به سایر قسمتهای بدن و اندام های جنسی همسر خود موجب برانگیختن میل جنسی وی میشود. تحریک خوب و مناسب نقاط حساس و لذتبخش در مرحله معاشقه میتواند لذت آمیزش را چند برابر کند.

نقاط لذت بخش جنسی در افراد متفاوت است و زوجین باید بتدریج و با انجام معاشقه و ماساژ مناطق حساس بدن خود و شریک جنسیشان را کشف کنند.


نقاط حساس بدن آقایان :

تنها نقطه شهوانی بدن

مرد

اندام جنسی او نیست .اگر شما به بدن

مرد

بیشتر توجه کنید قسمتهایی را کشف خواهید نمود که به کمک آنها خیلی سریع و راحت میتوانید

مرد

را تحریک کنید. خانم هم باید تمامی مناطق حساس شوهرش  را با جستجو و در طی روابط جنسیشان بشناسد.

1- سر: برای بیشتر آقایان نوازش سر و موهایشان بخصوص عبور انگشت همسرشان از بین موهای آنها لذتبخش می باشد . علت این امر رهاسازی هورمون اندورفین در اثر ماساژ پوست سر است.

2- لاله گوش : بوسیدن ، زبان زدن ، مکیدن و خوردن لاله گوش برای آقا لذت بخش است. ولی مراقب باشید زیاد آنرا خیس نکنید!

3- لبها : بوسیدن ، مکیدن و گاز گرفتن آهسته لب ها  در حالت های مختلف جذابیت خاصی و بار عاطفی زیادی دارد . مکیدن زبان خانم یا مکیدن زبان شوهر توسط همسرش ، برای زوجین تحریک کننده است .


4- گردن : بوسیدن ، لیسیدن و مکیدن گردن توسط همسر بسیار آرامش بخش می باشد . ناحیه زیر فک تا پایین گردن را در دو طرف ببوسید.

5- پشت : شانه پشت و کمر او را ماساژ دهید. بعد مهره های کمر او را از بالا تا پایین ببوسید.

6- سینه ها : این کار لذتی دو طرفه دارد بازی کردن با موهای سینه شوهر را خانم های زیادی دوست دارند این میل دو طرفه است و آقایان نیز لذت می برند . خیلی از آقایان بوسیله نوازش نیشگون گرفتن زبان زدن یا آهسته گاز گرفتن سینه شان تحریک میشوند.

7- باسن : کفل و ناحیه مقعد مرد پایانه های حسی زیادی دارد. این ناحیه را نوازش کرده و مقعد او را با انگشت تحریک کنید.

8- پاها : بعضی از آقایان از نوازش بوسیدن و حتی لیسیدن و

خوردن

پاهایشان لذت میبرند.

9- اندام جنسی : بیضه بیخ آلت ، در بالای بیضه ، سر آلت از مناطق بسیار حساس اندام جنسی هستند که تحریک آنها با دست زبان و بوسیدنشان خیلی موثر است.

نکته مهم : آنچه بر خانم لازم است تحریک شوهرش در زمانی است که در آمیزش با یکدیگر می باشند و نعوظ آلت شوهرش زود پایان می یابد . در این موقع خانم باید با دخالت ، عضلات مهبلش را بر روی آلت شوهر خود فشار بدهد و رانهاش را بهم نزدیک کند و همینطوربا دست مالیدن به پشت شوهرش در امتداد ستون فقرات وی ،باعث شود که نعوظ وی برگشته و شوهرش را راضی می سازد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر