موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

خرید دستگاه استراق سمع

خرید دستگاه استراق سمع

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

دستگاه ردیاب GPS از راه دور و شنود مخفی از راه دور

4.1

(82.66%)

173

votes

برای یک مادر یا پدر، مهم است که بداند فرزندش با چه کسانی رفت و آمد و دارد؛ این موضوع بین مدیر و مسئول یک مجموعه کاری و کارمندان آن مجموعه هم صادق است. سامانه ردیابان برای والدین نگران و همچنین مدیران دقیق و حساس راهکاری بسیار پیشرفته دارد که می‌توانید به‌صورت مخفی و شنود از راه دور داشته باشید. در ادامه توضیحاتی کامل درباره استفاده از دستگاه شنود از راه دور و همچنین روش تهیه و خرید این نوع دستگاه ها خواهیم داد.

شنود از راه دور

در

دستگاه‌های

ردیاب سامانه ردیابان مانند

ساعت ردیاب

،

ردیاب‌های چند منظوره

،

ردیاب خودرو

و

ردیاب موتور سیکلت

قابلیت

شنود

و تماس با دستگاه ردیاب وجود دارد.

در ردیاب‌های شخصی مانند ساعت‌های ردیاب، ردیاب‌های چند منظوره به‌صورت ذاتی (Built-in) میکروفن برای شنود صدای محیط اطراف وجود دارد.

ردیاب‌های ویژه خودرو هم قابلیت پشتیبانی از میکروفن را دارند که می‌توانید به‌صورت جداگانه در صورت تمایل برای شنود صدای محیط، به آن متصل کنید.

radyaban-rn102.gif

کوچکترین دستگاه

دستگاه‌های ردیاب GPS گروه ردیابان را از آنجایی که امکان شنود صدای محیط پیرامون را دارند، می‌توان به عنوان کوچک‌ترین دستگاه شنود از راه دور نامید.

بنابراین افرادی که نگران ناوگان حمل و نقل کاری و اداری خود هستند و می‌خواهند علاوه بر مکان یابی به‌صورت لحظه‌ای، بر گفتگوهای صورت گرفته در داخل خودروهای کاری نیز نظارت داشته باشند، استفاده از دستگاه‌های GPS با قابلیت شنود صدای محیط بهترین راهکار خواهد بود.

همچنین در مواقعی که فرزندان شما نیاز به کمک فوری والدین خود داشته باشند، به سادگی با فشردن یک دکمه بر روی دستگاه ردیاب GPS می‌توانند از والدین خود درخواست کمک کرده و با آنها به‌صورت صوتی گفتگو کنند.

RN102.jpg

ردیاب بسیار کوچک با قابلیت استراق سمع

شیوه شنود صدا به این شکل است که به عنوان مثال برای ساعت‌های ردیاب کودکان، با فشردن یک دکمه بر روی ساعت توسط فرزند شما یا با انتخاب گزینه تماس با ردیاب در پنل مدیریتی توسط والدین تماسی صوتی بین شما به عنوان والدین و دستگاه ردیاب برقرار می‌شود که امکان شنود یا گفتگو به صورت دو طرفه را خواهید داشت.

خرید ردیاب شخصی RN 102

نرم افزار شنود مکالمات و صدای محیط پیرامون کارمندان

ممکن است بنا به هر دلیلی امکان استفاده از دستگاه های ردیاب GPS فیزیکی را نداشته باشید؛ در این صورت به شما نرم افزار نظارت بر کارمندان کارمندکنترل را پیشنهاد می کنیم که بدو نیاز به استفاده از سخت افزار و تنها و نصب برنامه بر روی تلفن همراه، تبلت یا حتی سیستم کامپیوتر کارمندان امکان شنود مکالمات و صدای محیط پیرامون کارمندان خود را برای حفاظت از اسرار مجموعه کاری خود را خواهید داشت.

جی پی اس و شنود صدای داخل خودرو

ردیاب خودرو یکی از پر کاربردترین نوع ردیاب های جی پی اس است. چرا که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است. ردیاب خودرو را امروزه با قابلیت هایی که ارائه می کند می توان جایگزینی برای هوشمندترین دزدگیر ها دانست. چرا که به طور کلی اساس کار دزدگیر های خودرو هشدار به صاحب خودرو در مواقع سرقت است در صورتی که اگر خودرو به سرقت برود، دزدگیر دیگر کاربردی نخواهد داشت.

RN-818-Pro.jpg

شنود صدای داخل خودرو

اما با استفاده از ردیاب خودرو حتی در صورتی که خودروی شما به سرقت برود، می توانید در کمترین زمان موقعیت مکانی دقیق آن را روی نقشه مشاهده کنید. مهم ترین ویژگی آن استفاده از برق خودرو برای تغذیه است که به این ترتیب نیازی هم به شارژ مجدد باتری آن نیست. حتی در صورتی که باتری خودرو به هر دلیلی قطع شود، ردیاب برای مدتی شارژ نگه می دارد و آخرین موقعیت های را برای شما ثبت می کند.

Vehicle-Tracker-Panel.jpg

تصویر پنل کاربری دستگاه ردیاب سامانه ردیابان

در این بین که به قابلیت های کلیدی دستگاه ردیاب خودرو اشاره کردیم، باید بگوییم که این ردیاب نیز مانند دیگر دستگاه های ردیاب سامانه ردیابان امکان شنود صدای داخل خودرو را دارد که می توانید میکروفونی را در هر کجای کابین خودرو تعبیه کنید و به ردیاب برای دریافت صدای محیط متصل کنید. در تماس با شماره سیم کارتی که داخل دستگاه ردیاب موجود است و قرار دادن حالت میکروفون گوشی تلفن خود بر روی Mute امکان دریافت صدای محیط داخل خودرو بدون این که توجه سرنشینان و حاضران در خودرو جلب شود، وجود دارد.

خرید ردیاب خودرو RN 818 Pro

این قابلیت برای کارفرمایانی که حساسیت زیادی روی قوانین و اصول کاری خود دارند، بسیار کاربردی است.

شنود صدای محیط اطراف کودکان

فرزندان سرمایه های زندگی والدین هستند؛ به سنی که می رسند باید آن ها را راهی مدرسه و محیط هایی کنیم که شاید در این محیط ها همیشه همراه آنان نباشیم. در همین محیط ها ممکن است اتفاقاتی برای فرزندان ما رخ دهد که مطمئمنا باید از این اتفاقات باخبر باشیم. البته که مدرسه محیط آموزشی و تربیتی برای فرزندان است و شاید نگرانی والدین درباره فرزندانشان در این محیط کمتر باشد.

Kids-TRACKER-APPLICATION.jpg

نمایی از برنامه کاربردی برای ساعت ردیاب کودک

به هر حال به عنوان والدینی که امنیت فرزندشان برایشان مهم است می توانید با استفاده از ساعت ردیاب مخصوص کودکان اولا از موقعیت لحظه به لحظه فرزند خود باخبر باشید و همچنین علاوه بر چندین قابلیت کاربردی که در اپلیکیشن موبایلی سامانه ردیابان وجود دارد، امکان تماس صوتی دو طرفه بین شما و فرزند خود وجود دارد، حتی اگر لازم بدانید که این مکالمه باید یک طرفه صورت بگیرد تا در جریان اتفاقاتی که به صورت روزمره برای فرزند شما می افتد باشید، می توانید از این قابلیت به عنوان ابزاری برای شنود صدای محیط پیرامون فرزند خود استفاده کنید.

خرید ساعت ردیاب کودک

چنین قابلیتی به فرزند شما این امکان را می دهد که در مواقعی که نیاز به کمک فوری شما دارد، با شما به سادگی فشردن یک دکمه تماس بگیرد و نیازی هم به یک گوشی تلفن نباشد.

ویژگی های اپلیکیشن مخصوص ساعت ردیاب کودک

  • ارتباط صوتی دو طرفه بین والدین و فرزندان با فشردن یک دکمه
  • تعیین محدوده مجاز و غیر مجاز برای فرزندان روی نقشه
  • ضدآب و کیفیت ساخت بالا و مقاوم در برابر حوادث طبیعی
  • شنود صدا یا مکالمه یک طرفه توسط والدین
  • ابعاد کوچک و اندازه سبک

تفاوت دستگاه شنود از راه دور و جاسوسی با ردیاب

در این بین لازم به ذکر است که بین دستگاه های جاسوسی و شنود صدا و ردیاب های جی پی اس سامانه ردیابان تفاوت های بزرگی وجود دارد و نمی توان این دو را یکی دانست. دستگاه های جاسوسی و شنود صدا عمدتا برای مصارف غیر قانونی و نقض حریم خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که استفاده از ردیاب برای حفاظت از کودکان یا نظارت بر کارمندان یک مجموعه کاری با اطلاع قبلی کارمندان امری پسندیده است که مشکل قانونی نیز ندارد.

Spy-tools-VS-GPS-Tracker.jpg

تفاوت دستگاه شنود از راه دور و جاسوسی با ردیاب

از جمله ویژگی های دستگاه های ردیابان سامانه ردیابان نسبت به دستگاه های جاسوسی موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کاربردی مشابه یک تلفن همراه که با تماس با سیم کارت قرار داده شده در ردیاب می توانید مکالمه دو طرفه داشته باشید که حتی امکان ضبط صدای مکالمه یک طرفه یا دو طرفه توسط یک برنامه ضبط مکالمه وجود دارد.
  • طراحی بسیار جذاب و زیبا که می توان از آن در مراقبت نامحسوس از فرزندان خردسال استفاده کرد.
  • کیفیت بالا در برقراری ارتباط و ارائه مشخصات دقیق
  • امکان ردیابی موقعیت مکانی علاوه بر امکان دریافت صدای محیط

و…

مجازات خرید دستگاه شنود از راه دور

اما شاید بهتر باشد در تکمیل بحث استفاده و خرید دستگاه شنود از راه دور و دستگاه های سجاسوسی از این قبیل، به مجازات قانونی و عواقبی که استفاده از این دستگاه ها برای شخص دارد نیز اشاره کنیم. با توجه به اصل 25 در قانونی اساسی کشور، تعریف مشخصی ارائه شده است و استراق سمع را عمل مخفیانه گوش دادن به مکالمه خصوصی دیگران بدون اطلاع و رضایت آن ها می داند.

در پرسش از یک حقوقدان، ایشان معتقد هستند که با توجه به این که ابزار جاسوسی و دستگاه شنود صدا از راه دور وسایل مخابراتی به حساب می آیند، سازمان ارتباط اردیویی و مخابرات می توانند از افرادی که در فروش و ترویج این گونه وسایل شنود صدا از راه دور دست دارند، شکایت کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر