موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

اندام زنم رو دوست ندارم

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 29 بهمن 1400 ساعت 02:00


جدیدترین ها

جذاب ترین ها

صفحات خاص

صفحات کاربران

جدیدترین نظرات پست ثابت (خیلی مهم) راهنما

سلام

بنده 31 سال دارم و خانمم 30 ساله. 3 و نیم سال پیش بر اساس مراسم سنتی ازدواج کردم. هدف ازدواج داشتن زندگی راحت و دور از بگو مگو باشه. بسیار انتخاب سنتی داشتم و اخلاق و اصالت خانوادگی طرف برام ملاک بود.

از 15 سالگی زندگی اینده ی رویایی داشتم و داشتن زنی زیبا و کم سن و سال ارزویم بود و از لحاظ جنسی به شدت بهم فشار میومد. دو بار شکست عشقی خورم و قول دادم که عاشق نشوم و مثل بقیه انتخاب اسانی داشته باشم. قبل از ازدواج متوجه اندام سن بالای خانمم شدم و چند بار پشیمان شدم ولی با توجه به هدف و ملاک هایی که داشتم زیبایی و جذابیت را مهم نمی دونستم.

از وقت ازدواج تاکنون تحمل میکنم و دخترای دیگه رو ارزو میکنم که چرا زود انتخاب کردم. دو بار به خانمم درخواست طلاق دادم ولی قبول نکرد و به خاطر اینکه در فرهنگ ما طلاق امری ناپسند است هیچ اقدامی نکردم.

الان بر سر دو راهی موندم .اصلا خانمم رو از ته دل دوست ندارم و نوازش و احساسی که هر خانمی از شوهرش انتظار داره نمی تونم ادا کنم و یا وقتی اجابت کنم فقط از سر مسئولیت و دلسوزی است.

نمیدانم برا بچه داری اقدام کنم یا کات کنم؟ لطفا راهنماییم کنیدم.


↓ مجموعه مطالب مرتبط ↓ :

مشورت در زن داری (۲۷۶ مطلب)

کاربران خانواده برتر در مورد پست (اصلا خانمم رو از ته دل دوست ندارم) ، (۱۲۴) نظر داده اند، برای مطالعه نظرات کمی پایین تر بروید ↓اگر می خواهید این مطلب را به دوستان تان معرفی کنید یکی از شکلک های زیر را انتخاب بفرمائید↓

  • ۱۴۲۴۸ بازدید توسط ۱۱۵۳۵ نفر

  • دوشنبه ۲۷ مهر ۹۴ - ۱۸:۴۱




آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر