موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

نحوه استفاده کاندوم فضایی

نحوه استفاده کاندوم فضایی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 26 بهمن 1398 ساعت 17:28

انواع کاندوم فضایی چیست؟

کاندوم فضایی چیست؟

کاندوم فضایی که یک نوع کاندوم خاردار درشت میباشد دارای انواع مختلف با انواع اسم های جذاب برای تحریک افراد به کار برده است.

کاندوم چیست ؟

کاندوم یک پوشش لاستیکی نازک برای آلت تناسلی مرد است. قبل از دخول، کاندوم را روی آلت تناسلی سفت شده قرار دهید. کاندوم آب منی مرد را پس از انزال جمع میکند.

کاندوم یک وسیله پیشگیری از بارداری می باشد. این وسیله پوشش پلاستیکی نرمی است که قابلیت ارتجاعی زیادی دارد و توسط مرد هنگام نزدیکی استفاده می شود

به این صورت است که قبل از شروع نزدیکی بر روی آلت تناسلی در حالت سفت شده کشیده شده و بدین ترتیب از ریخته شدن مایع منی که حاوی اسپرم است به داخل دستگاه تناسلی زن (واژن و رحم) جلوگیری می کند .

اگر اسپرم مرد با تخمک (سلول جنسی زن) ترکیب شود حاملگی رخ می دهد و کاندوم از این امر جلوگیری می کند.

1- نوع چرخشی کاندوم فضایی چیست؟

سر تا پای این کاندوم برای تحریک بیشتر نقاط حساس واژن ایجاد شده و خار آن در دور کمرش به صورت حلقه ای و مارپیچ آمده است که موجب نهایت لذت بانوان میشود، همچنین میتوان گفت کاندومی که هر زن و شوهری باید حداقل یکبار آن را امتحان کنند !!

2- کاندوم فضایی دکمه دار

توجه کنید که این کاندوم دکمه داره، این کاندوم جزو کاندوم خاردار نیست با دکمه های فوق برجسته ، نقطه ی جی و کلیتروس بانوان را تحریک کرده و سبب ایجاد رضایت جنسی در زن و شوهر می شود.

3- کاندوم فضایی طوقی

این کاندوم همزمان با برجستگی های بزرگ ، قطر آلت تناسلی مرد را به صورت آنی افزایش می دهد.

4- کاندوم فضایی اره ماهی

این کاندوم با دندانه های بسیار بزرگ و نقطه های برجسته در کنار دندانه ها، تجربه ی اوج لذت جنسی را به شما و همسرتان هدیه می دهد.

5- کاندوم فضایی شمشیری

این کاندوم یک ردیف خار های بسیار برجسته از جنس لاتکس نرم برای تقویت حس جنسی در رابطه زناشویی میباشد.

نحوه استفاده از کاندوم فضایی

این نوع کاندوم هیچ تفاوتی در نحوه پوشیدن آن با کاندوم های دیگر ندارد. اما در نظر داشته باشید که خود را برای یک شب دل انگیز با همسرتان محیا کنید، چرا که این نوع کاندوم موجب رضایت هردوی شما خواهد شد و باعث احساس قدرت و اعتماد به نفس مردانه در حین رابطه زناشویی میشود.

فواید استفاده از کاندوم فضایی چیست؟

  • کاندوم های فضایی موجب به نهایت لذت رساندن یا اورگاسم بانوان میشود که این عمر یکه رضایت جنسی را برایتان به ارمغان می آورد.
  • تغییر در نحوه انجام رابطه جنسی با استفاده از خار درشت و مواد معجزه انگیز آن.
  • در ضمن بانوان چندین برابرلذت جنسی را با این نوع کاندوم هااحساس میکنند.
  • جالب ترین چیز آن است که این نوع کاندوم دارای خاصیت بزرگ کنندگی آلت تناسلی مردانه نیز میباشد.

در نهایت آیا میدانستید کاندوم های فضایی با تحریک همه نقاط خصوصا نقطه جی تحولی در رابطه جنسی ایجاد کرده اند ؟

به طور کلی تفاوت کاندوم فضایی با کاندوم‌های معمول چیست؟

کاندوم فضایی بیشتر یک وسیله سرگرمی جنسی و افزایش میل و تنوع در رابطه است تا یک وسیله محافظتی! در واقع این کاندوم‌ها به زوجین در برقراری یک رابطه صمیمانه‌تر کمک می‌کنند. طبق تحقیقات انجام شده بسیاری از بانوان مشکل عدم ارگاسم خود را پس از تجربه استفاده از این کاندوم‌ها به خوبی حل کرده اند. این کاندوم‌ها با نقاط فوق برجسته و زوائدی که دارند باعث تحریک بیشتر و بهتر ناحیه کلیتوریس و نقطه جی در بانوان شده و هم چنین به دلیل افزایش اصطکاک حین برقراری رابطه جنسی لذت بیشتری را برای دو طرف به همراه دارند.

نقطه ضعف کاندوم‌های فضایی

در کنار همه موارد گفته شده یکی از تفاوت‌های موجود بین کاندوم‌های فضایی و کاندوم‌های معمولی را می‌توان در تاثیر محافظتی آن‌ها در نظر گرفت که در رابطه با کاندوم فضایی یک نقطه ضعف به حساب می‌آید و آن این است که کاندوم‌های فضایی به صورت صد در صد نمی‌توانند مانع از بارداری شوند و نقش محافظتی خود را ایفا کنند؛ بنابراین توصیه می‌شود هنگام استفاده از آن‌ها یک روش پیشگیری امن دیگر را نیز به کار گیرید.

ملاحظات بهداشتی

جهت تجربه یک رابطه جنسی مطلوب و رضیت بخش هنگام خرید کاندوم فضایی حتما به تاییدیه FDA موجود روی بسته کاندوم دقت کنید و از خرید بسته‌هایی که تاریخ انقضای آن‌ها گذشته است جدا خودداری کنید. هم چنین توصیه می‌شود پیش از اقدام به خرید کاندوم فضایی در رابطه با نوع و طرح آن با شریک جنسی خود مشورت کنید. چراکه این کاندوم‌ها دارای اشکال متنوعی بوده و شما با مطالعه در رابطه با این موضوع می‌توانید به خوبی رضایت خود و شریک جنسی تان را فراهم کنید.

همچنین بخوانید:

کاندوم خاردار : عوارض جبران ناپذیر کاندوم خاردار چیست ؟

عوارض و معایب استفاده از کاندوم

کاندوم تاخیری چیست ؟ بهترین مارک‌های کاندوم تاخیری

معرفی ۱۰ مارک برتر کاندوم نازک و مقاوم


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر