موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

قرص قوی اختلال نعوظ

قرص قوی اختلال نعوظ

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 25 شهریور 1400 ساعت 17:43

Iran Darouk Libidox

داروی گیاهی غنی از عصاره های گیاهی مختلف برای افزایش قوای جنسی و ایجاد حالت نعوظ در مردان

اضافه به مقایسه

شرکت تولید کننده / واردکننده
کشور تولید کننده
صادر کننده مجوز
کد بهداشتی
مدت انقضا
وزن
تعداد در هربسته

بسته هاي ۳۰ عددي حاوي ۳ بليستر ۱۰ عددي

جنسیت
شکل دارویی
موارد مصرف

بهبود ناتوانی جنسی در مردان

بهبود اختلالات نعوظ و باروری

درمان کمبود میل جنسی و انزال زودرس

روش مصرف

روزانه ۲ بار، هر بار ۱ قرص ( جهت اثر بخشی بهتر، قرص دوم یک ساعت قبل از مقاربت استفاده شود).

تداخل دارویی
  • این دارو نباید همزمان با داروهای ضد افسردگی مصرف شود.
نگهداری

دارو در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد، جای خشک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری کنید.
 دارو را دور از دید و دسترس کودکان نگهداری کنید.

توصیه های مهم

       عوارض جانبی: افزایش فشار خون، تند شدن ضربان و تپش قلب، سرگیجه و سردرد، عصبانیت و عوارض پوستی ممکن است از عوارض جانبی این دارو باشد که به ندرت مشاهده شده است. در صورت بروز علایم حتماً با پزشک خود مشورت نمایید. این دارو نباید همزمان با داروهای ضد افسردگی مصرف شود. این دارو فقط برای مصرف آقایان بوده و استفاده از آن توسط خانم ها توصیه نمی گردد.

موارد منع مصرف

       کودکان زیر ۱۲ سال و سالخوردگان، بیمارانی با سابقه بیماری های حاد کبدی و کلیوی، روانی، فشار خون بالا، بیماری های قلبی (ضربان نامنظم)، تیروئید، زخم معده و اثنی عشر.

مزایا

قرص لیبیدوکس مجموعه ای غنی از عصاره گیاهان مختلف شامل پوست درخت یوهیمب، میوه درخت نخل اره ای، ریشه جین سینگ آسیایی، برگ های جینکو، سرخ ولیک و دارچین است. هریک از این عصاره های گیاهی در بهبود توانمندی جنسی و افزایش قوای جنسی موثر بوده و با بهبود جریان خون و افزایش تولید هورمون تستوسترون، انرژی مورد نیاز برای عمل جنسی را فراهم می کنند.

دسته بندی محصول
موجودی
مدل:

توضیحات: 

    یوهیمب: دارای یوهیمبین، آلکالوئیدی از پوست درخت یوهیمب که ترکیب‌های فعال موجود در پوست این درخت باعث تسهیل و افزایش خون رسانی به بافت آلت تناسلی مردانه و ممانعت از کاهش جریان خون در این بافت، بهبود حالت نعوظ و دوام آن می شوند. ترکیب ‌های موجود در یوهیمبین موجب افزایش تولید طبیعی تستوسترون در بدن می‌شود که بر توانایی جسمی و جنسی، تاثیر به سزایی دارند. نخل اره ای: اسیدهای چرب موجود در عصاره گیاه نخل اره ای، با تاثیر روی هورمون های جنسی مردانه و غده پروستات، باعث تقویت باروری در مردان و افزایش قدرت و دوام نعوظ در هنگام رابطه جنسی می شود. جین سینگ: ریشه جین سینگ آسیایی با دارا بودن ماده موثره جین سنوزید باعث افزایش تولید انرژی مورد نیاز برای انجام عمل جنسی می گردد. جینکوبیلوبا: با افزایش جریان خون ورودی به اندام های جنسی باعث بهبود ناتوانی جنسی (به دلیل عدم تمرکز و توانایی بدن در ایجاد نعوظ کامل و ادامه آن) می شود. سرخ ولیک: این گیاه باعث بهبود وضعیت خون رسانی به قلب (از طریق انبساط عروق کرونر)، کاهش فشار خون (از طریق ممانعت از عمل آنزیم ACE و اتساع عروق خونی) و بهبود آریتمی می گردد. این گیاه باعث بهبود کارکرد قلب و پمپاژ بیشتر خون به اندام های جنسی گردیده و به ایجاد حالت نعوظ کمک می کند. دارچین: باعث کاهش فشار خون و پیشگیری از بیماری های قلبی می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر