موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

بهترین هدیه روز پزشک چیست

بهترین هدیه روز پزشک چیست

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

بهترین کادو برای پزشک که او را سوپرایز می کند

درایران روز میلاد حکیم ابن سینا یعنی یک شهریور روز پزشک نامگذاری شده است. اگر شما در بین عزیزان و اطرافیان خود یک پزشک دارید در این روز با یک هدیه می توانید او را خوشحال کنید و قدردان زحمت های شبانه روزی اش باشید. شاید شما بخواهید از پزشک معالج خود قدردانی کنید و به گونه ای محبت او را در حق خود جبران نمایید ، روز پزشک مناسب ترین زمان برای این کار است. برای پزشکان هدیه هایی تهیه کنید و خوشحالشان نمایید. اما بهترین کادو برای پزشک چه می تواند باشد ؟ با ما همراه باشید.

%DA%86%D8%B1%D8%A7%D8%BA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C.jpg

یک کیک خوشمزه ی پزشکی برایشان سفارش دهید !

کیکی با طرح پزشکی هدیه ای جذاب محسوب می شود. عکس های زیادی از این گونه کیک ها در فضای اینترنت وجود دارد که با یک وبگردی ساده طرح مورد نظر خود را پیدا می کنید و به شیرینی پز سفارش می دهید. طرح این کیک می تواند یک گوشی پزشکی باشد یا شکلی از دارو ها. اما اگر بتوانید طرح را متناسب با تخصص خود پزشک انتخاب کنید فوق العاده می شود مثلاً یک کیک با طرح یک چکش معاینه برای یک متخصص مغز و اعصاب . با سفارش کیک های با طرح پزشکی خاطره ی روز پزشک را برای هر پزشک شیرین تر کنید.

یک جشن کوچک برایشان بگیرید.

شما می توانید برای عزیزان پزشک خود یک جشن در روز پزشک برپا کنید. برنامه ی یک جشن کوچک با وسایل پذیرایی ساده را بچینید. می توانید چند مهمان هم دعوت کنید و اگر مهمان ها از بین همکار ها و هم رشته های پزشک باشند ، جشن به یادماندنی تر و جذاب تر می شود. می توانید برای هر کدام یک هدیه ی کوچک مثل یک روان نویس یا یک کتاب و یا قاب عکس آماده کنید.

جواهرات و بدلیجات با طرح های پزشکی به آن ها بدهید.

بدلیجات با نقش ها و طرح های پزشکی برای پزشکان ساخته شده اند و یک هدیه ی خاص و تک محسوب می شوند. برای راحتی کار می توانید این بدلیجات را اینترنتی سفارش دهید و با یک بسته بندی زیبا به پزشک هدیه کنید. هدیه ی این بدلیجات به خصوص برای دانشجویان پزشکی پیشنهاد خوبی محسوب می شود.

%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%A8%D9%86%D8%AF-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1.jpg

جعبه ی کمک های اولیه را از یاد نبرید !

از ضروری ترین وسیله ها برای یک پزشک یک جعبه ی کمک های اولیه است. این گزینه هم پیشنهاد خوبی برای هدیه ی روز پزشک است. پزشک می تواند آن را در اتومبیل خودش نگه دارد و هر جا که به آن نیاز پیدا کرد از آن استفاده کند.

کتاب مورد علاقه ی پزشکان است.

هر پزشکی دوست دارد با خواندن کتاب های بیشتر دانش خود را بالا تر ببرد. یک کتاب خوب در حوزه ی کاری پزشک هدیه ای ارزشمند برای روز پزشک به حساب می آید. این گزینه برای کسی مناسب است که می خواهد برای پزشک خود هدیه ای تهیه کند. قبل از خرید کتاب در رابطه با تخصص و حرفه ی پزشک پرس و جو کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. آن را به همراه یک شاخه گل به پزشک هدیه دهید.

در کنار همه ی این هدیه ها ، شما می توانید برای پزشک های اطرافتان هدیه های شخصی دیگری هم بر حسب علاقه ی آن ها برایشان تهیه کنید ؛ ادکلن ، ماگ ، کیف ، ساعت ، عینک و خیلی موارد دیگر که بهترین کادو برای پزشک با شخصیتی که شما از او می شناسید می تواند باشد.

?s=400

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر