موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

راه های سورپرایز دوست دختر

راه های سورپرایز دوست دختر

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

اگر تولد دوست دختر یا نامزد و همسر شما نزدیک است. مطمئنا شما هم به دنبال ایده‌های متفاوتی برای سورپرایز تولد دوست دختر یا نامزدتان هستید. هر چند تهیه هدیه و تبریک به او بیشتر از هر موضوع دیگری اهمیت دارد. اما استفاده از ایده‌های سورپرایز تولد سبب می‌شود که خاطره‌ی این روز به یادماندنی برای همیشه در ذهن او بماند. خاطره‌ای که حتی با گذشت زمان نیز از شیرینی آن کاسته نمی‌شود.

در این مطلب سعی کرده‌ایم ۱۰ ایده‌ی متفاوت سورپرایز تولد دوست دختر برای آقایانی که به تازگی وارد دنیای عاشقانه شده‌اند گردآوری کنیم. هر چند این ایده‌ها می‌توانند برای افرادی که چندین سال است از زندگی مشترکشان می‌گذرد نیز مفید باشد. اما معمولا دوران نامزدی دوران عشق بازی و تدارک سورپرایزهای خاص است. در ادامه با روسیلی همراه باشید تا به بررسی این ایده‌ها بپردازیم. در صورتی که در تدارک هر مرحله نیز دچار مشکل شدید می‌توانید از طریق تلگرام روسیلی با همکاران ما در ارتباط باشید. تیم خوش ذوق روسیلی آماده‌ی پاسخگویی به تمام سوالات شما و پیشنهادهای ویژه است.

%D8%B3%D9%88%D8%B1%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-1-3.jpgایده‌هایی برای سورپرایز تولد دوست دختر

۱) تدارک صبحانه

اگر تولد دوست دختر یا نامزد شما نزدیک است. احتمالا او تمام کارهای شما را زیر نظر دارد که ببیند آیا به فکر تولد او هستید یا نه! خانم‌ها معمولا کنجکاو هستند که بدانند مرد زندگیشان چه اولویتی به آن‌ها می‌دهد. به عنوان یک حس زنانه نیز سعی می‌کند طبق شناختی که از شما دارد تمام کارهایی که ممکن است برای سورپرایز تولد دوست دختر خود انجام دهید را حدس بزند. اما مطمئن باشید اصلا به این موضوع فکر نمی‌کند که برای او صبحانه تدارک ببینید. هر چند ممکن است ایده‌ی آشپزی به ذهنش برسد اما معمولا به وعده ناهار یا شام فکر می‌کند. چون برایش بعید است که صبحانه‌ای از طرف عشقش برای او تدارک دیده شده باشد.

برای عملی کردن این ایده راه‌های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال اگر نامزد شما شاغل است. یک صبحانه کامل برای او بفرستید. می‌توانید در ظرف پنیر یا کاغذ چای کیسه‌ای نیز جمله‌ای برای او بنویسید. با این کار او متوجه می‌شود که این سورپرایز از طرف شما برایش تدارک دیده شده است. دعوت به رستوران یا کافه‌ای که صبحانه‌های معروفی دارد نیز می‌تواند ایده‌ی مناسبی برای خانم‌هایی باشد که شاغل نیستند.

۲) ارسال یک کادوی ناشناس

اگر قصد دارید این ایده را برای سورپرایز تولد دوست دخترتان به کار بگیرید. باید کمی محتاط عمل کنید. پیشنهاد می‌کنم از چند روز قبل خودتان را به کلافگی بزنید. به طوری که دوست دخترتان کاملا باور کند که تولد او را اصلا به خاطر ندارید. سپس با ارسال یک کادوی ناشناس و نوشتن جمله‌ای مثل “دیدی یادم بود!” لبخند را بر لبانش بنشانید. این کادو می‌تواند یک جعبه گل خاص با یک کارت تبریک ویژه باشد. همچنین می‌توانید یک جعبه بسیار بزرگ تهیه کرده و آن را پر از بادکنک کنید و برای دوست دخترتان بفرستید. مطمئنا دیدن یک جعبه بزرگ در ابتدا برای او بسیار تعجب برانگیز و جالب خواهد بود.

%D8%B3%D9%88%D8%B1%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-2-1.jpgارسال هدیه به صورت ناشناس یک ایده سورپرایز تولد دوست دختر

۳) دلایل عاشق شدن خود را بگویید

مطمئنا دوست دختر شما ویژگی‌هایی دارد که او را برای شما از بقیه افراد متمایز می‌کند. بنابراین سعی کنید همه این دلایل را برای او بنویسید. این دلایل می‌تواند به صورت مختلفی سورپرایز تولد دوست دختر شما را شکل دهد. اما قبل از هر چیز این نکته را فراموش نکنید که خانم‌ها عاشق توجه هستند. بنابراین اگر با کوچکترین حرکتی به آن‌ها نشان دهید که چقدر برایتان مهم هستند عاشق شما می‌شوند. برای نوشتن دلایل خود می‌توانید از پاکت‌های مختلفی در رنگ‌های مختلف استفاده کنید. حتی می‌توانید دلایل خود را روی شکلات نیز بنویسید و آن‌ها را داخل یک جعبه یا قوری یا هر ظرف دیگری قرار دهید.

%D8%B3%D9%88%D8%B1%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-1-2.jpgنوشتن دلایل عاشق شدن یک ایده‌ی جالب برای سورپرایز تولد دوست دخترتان

یک ایده‌ی جالب دیگر هم استفاده از جعبه‌ای برای بیان دلایل است. اگر قصد تهیه جعبه را دارید می‌توانید جعبه‌ی هفت دلیل عشق را از روسیلی سفارش دهید.

%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87-%D9%88%D9%84%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%86-6.jpgسفارش جعبه هفت دلیل عشق

۴) سفارش یک کیک خاص

برای سورپرایز تولد دوست دخترتان می‌توانید یک کیک تولد خاص را برای او سفارش دهید. این کیک می‌تواند بر اساس علاقمندی‌های او سفارش داده شود. متاسفانه بسیاری از افراد تصور می‌کنند که کیک آن‌ها لزوما باید به شکل قلب باشد. اما این مدل خیلی کلیشه‌ای است. به جای قلب می‌توانید طرحی مثل پروانه یا گل و یا حتی کارتون مورد علاقه او را در قالب کیک سفارشی سازی کنید. حتی می‌توانید تصویر کارتونی از عکس دوست دختر خود تهیه کرده و آن طرح را روی کیک بزنید.

%D8%B3%D9%88%D8%B1%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-4.jpgکیک سفارشی برای سورپرایز تولد دوست دختر

اگر ساکن تبریز یا تهران هستید می‌توانید کیک دلخواه خودتان را از طریق تلگرام روسیلی سفارشی سازی کنید.

۵) جعبه سورپرایز تهیه کنید

به جرات می‌توانم بگویم که یک جعبه سورپرایز هیجان انگیزترین بخش هر جشن تولدی است. این جعبه می‌تواند به رنگ و طرح مورد نظر شما از طریق تلگرام روسیلی سفارشی سازی شود. اگر هدیه شما کوچک است می‌تواند آن را نیز در داخل جعبه سورپرایز جا دهید. یا یک جعبه مجزا برای هدیه خود در نظر بگیرید.

%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%B1%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D8%B2%D8%B1%D8%B4%DA%A9%DB%8C3-600x600.jpgسفارش جعبه سورپرایز

۶) سورپرایز بادکنکی

سورپرایز بادکنکی یکی از ایده‌های خلاقانه برای اجرای سورپرایز تولد است. برای اجرای این ایده می‌توانید سقف را از بادکنک پر کنید و به هر یک از بادکنک‌ها نیز یک عکس خاطره انگیز وصل کنید. داخل هر بادکنک هم یک کاغذ با یک جمله عاشقانه بنویسید که یادآور خاطره همان عکس باشد.

برای اجرای این ایده همچنین می‌توانید یک اتاق را پر از بادکنک کنید. طوری که با باز کردن در بادکنک‌ها به سمت او سرازبر شوند. داخل بعضی از بادکنک‌ها هم یک کاغذ با یک جمله عاشقانه قرار دهید. برای خواندن همه جملات، نامزد شما باید تک تک بادکنک‌ها را بترکاند.

۷) یک چمدان پر از هدیه

مطمئنا شما بهتر از هر کس دیگری از علاقمندی‌های نامزدتان اطلاع دارید. بنابراین از این فرصت استفاده کنید و تمام چیزهایی که به آن‌ها علاقه دارد را بخرید. سپس آن‌ها را به صورت جدا جدا کادو پیچ کنید و داخل یک چمدان قرار دهید. این چمدان هیجان انگیزترین کادویی خواهد بود که از شما می‌گیرد.

%D8%B3%D9%88%D8%B1%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-1-1.jpgیک چمدان پر از هدیه یک ایده‌ی جالب برای سورپرایز تولد دوست دختر

۸) تهیه شیشه عشق

شیشه‌ی عشق نیز یک ایده‌ی جالب انگیز برای سورپرایز تولد دوست دختر شما است. برای اجرای این ایده کافی است چند شیشهه عشق تهیه کرده و داخل هر یک از آن‌ها یک عکس دو نفره و یا نوشته‌ای از خاطرات دو نفره تان را قرار دهید. فراموش نکنید که خانم‌ها همه چیز را به خاطر می‌سپارند. بنابراین اگر بدانند که شما هم این خاطرات را به یاد دارید بیش از اندازه ذوق زده و خوشحال می‌شوند. در صورتی که بخواهید تزیین خاصی برای شیشه‌های عشق در نظر بگیرید. می‌توانید از طریق تلگرام روسیلی سفارش خود را ثبت کنید.

%D8%B3%D9%88%D8%B1%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-1-1.jpegسفارش شیشه عشق

۹) نقشه گنج

اگر دوست دختر شما اهل هیجان است. می‌توانید سورپرایز تولد او را به چند بخش تقسیم کنید. و هر بخش را در محل مجزایی قرار دهید. سپس از او بخواهید که با دنبال کردن نقشه هر یک را جمع‌آوری کند. اما خودتان در بخش پایانی نقشه حضور داشته باشید. زیرا در این روز خاص بیشتر از هر زمان دیگری دوست دارد که کنار شما باشد. برای پیاده سازی این ایده سورپرایز باید از دوستان نزدیک خو نیز کمک بخواهید.

۱۰) به او پیشنهاد ازدواج دهید

اگر از علاقه دوست دخترتان اطمینان دارید و می‌دانید که یکی از آرزوهای او این است که برای همیشه در کنار شما بماند. در روز تولدش او را به یکی از آرزوهایش برسانید. بله درست است! به او پیشنهاد ازدواج بدهید. برای این کار می‌توانید میزی در یکی از رستوران‌های شیک رزرو کنید و پس از خوردن غذا و کیک جلوی او زانو بزنید و به او پیشنهاد ازدواج بدهید. حتی می‌توانید حلقه را داخل کیک نیز جاسازی کنید که هنگام بریدن کیک به صورت عافلگیرانه‌ای با پیشنهاد شما رو به رو شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر