موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

احتمال بازگشت مردان به رابطه

احتمال بازگشت مردان به رابطه

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

اگر هدفتان برگرداندن مرد به رابطه یا برگرداندن زن به رابطه است توصیه میکنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

سوال های که تغریبا یک بار ذهن هر شخصی را به خود مشغول کرده است! برگرداندن زن به رابطه تکالیف برای برگرداندن عشقمان برگرداندن دوست پسر بهترین راه برای برگرداندن عشقم راه های برگرداندن دوست دختر برگرداندن عشق سابق بازگشت به رابطه دعا برای برگرداندن عشق از دست رفته راههای برگرداندن یک رابطه بازگشت مردان به رابطه برگرداندن زن به رابطه برگرداندن دوست پسر تکالیف برای برگرداندن عشقمان برگشت دوباره به رابطه بهترین راه برای برگرداندن عشقم بازگشت به رابطه تمام شده

برای برگرداندن مرد به رابطه یا برگرداندن زن به رابطه ابتدا باید مواردی را بدانید که در راه برگرداندن مرد یا بر گرداندن زن به رابطه اهمیت زیادی دارد.

1.آیا طرف مقابل ما ارزش بازگرداندن را دارد؟

2.برای اینکه رابطه خود را برگردانم چه بهایی باید پرداخت کنم؟

3.آیا میتوانم معایب خود را از بین ببرم؟

4.آیا بعد از ترمیم رابطه توانایی فراموشی اتفاقات ناخوشایند را دارم؟

5.آیا واقعا عاشق او هستم یا احساس من فقط یک عادت است؟

اینکه بخواهید عشق خود را به رابطه بازگردانید خواسته قلبی شما است، اما آیا برای بازگرداندن مرد یا بازگرداندن زن به رابطه صرفا تصمیم گرفتن برای بازگرداندن کافی است؟

im%D8%B3%DB%8C%D8%A8%D8%B3ages.jpg

اشتباهاتی که باید برای برگرداندن مرد به رابطه یا برگرداندن زن به رابطه کنار بگذارید

1.تماس گرفتن و پیام دادن بصورت مکرر

قطعا شما با این نگرش به موضوع نگاه میکنید که اگر با او تماس نگیرم و همیشه وجود خود را اثبات نکنم عشقم من را فراموش خواهد کرد. اما از تماس های مدام و پیام های مکرر فقط یک چیز نصیب شما میشود (پیام ها و تماس های بی پاسخ) دلیل این اتفاق این است که وقتی طرف مقابل شما با این حجم از تماس و پیام روبرو میشود نسبت به شما یک احساس منفی پیدا میکند. وقتی شما مدام این احساس را افزایش میدهید مانند یک نیروی گریز از مرکز عمل میکنید و بیشتر باعث دورشدن عشق خود میشوید.

2.التماس کردن و ایجاد ترحم و دلسوزی

غریزه شما بر این موضوع پافشاری دارد که اگر طرف مقابل حس و حال بد من را ببیند دلش برایم خواهد سوخت وقطعا برمیگردد تا من را از این حال نجات دهد، در صورت انجام این اشتباه دو حالت رخ میدهد عشقتان شما را فردی ضعیف و بدون ارزش قلمداد میکند یا نهایتا بخاطر دلسوزی به رابطه باز میگردد، که امکانش بسیار کم است، اما اگر این تفاق افتاد و شما موفق شدید در نظر داشته باشید طرف مقابلتان تا حدی میتوند به دلیل دلسوزی در یک رابطه اجباری بماند و این رابطه دوامی نخواهد داشت جدای از ان رابطه ای که بر اساس دلسوزی باشد هیچ ثمری نخواهد داشت.

3.در همه حالت در دسترس بودن

اینکه ما همیشه در دسترس باشیم شاید از نظرمان کار درستی باشد ولی نتیجه عکس دارد. به احتمال زیاد اینکار را انجام دادید ولی نتیجه ای نگرفتید، مانند ک غلام و برده عمل کردن باعث میشود استقلال شخصیتی خود را از دست بدهیم و نه تنها کمکی به برگرداندن عشق قبلی نمیکند بلکه از ما یک ابزار بی اهمیت خواهد ساخت.

4.ابراز احساسات

در روز بارها به او بگویم که چقدر عاشقش هستم خب نتیجه چیست؟ آیا او از احساس قلبتان بی خبر است؟ اینکه مدام در گوشش با پیام و از طریق دوستان بگویم عاشق هستیم فقط و فقط خود را شخصی ضعیف و بدون عزت نفس نشان داده ایم.

5.نگرانی راجب اینکه عشقم با کس دیگری آشنا شود

احتمال بروز این اتفاق هست، شخصی که در یک رابطه است بعد از جدایی حداقل به 6 ماه زمان نیاز دارد تا وارد یک رابطه جدید بشود اگر زودتر از این مدت رابطه جدیدی را شروع کنند قطعا دچار مشکل خواهد شد. زیرا این رابطه قطعا واکنشی خواهد بود و دوام زیادی نخواهد داشت، بعد از جدای خلع هایی بوجود خواهد آمد اگر طرف شما برای پر کردن این خلع های عاطفی با شخص دیگری وارد رابطه بشود نباید زیاد نگران باشید در واقع این موضوع کاملا هم بد نیست!

6.تهدید کردن

وقتی رابطه خود را از دست رفته میبینید و التماس و اصرار بی فایده بوده با خود میگوید باید تهدیدش کنم تا برگردد تنها راه همین است، اما تنها اتفاقی که با این کار روی میدهد از بین رفتن اعتماد عشقتان به شماست.

7.توهم توطئه

بجای اینکه مشکلات رابطه خود را بشناسید فقط در این تصور فرو میروید که دیگران تحمل خوشبختی و رابطه زیبای شما را نداشتند، پس به همین دلیل رابطه شما را برهم زدن اما اگر کمی احساسات را کنار بگذارید و عقلانی فکر کنید دشمنی نخواهید دید.

شاید با مطالعه این مقاله نا امید شده باشید و با خود بگوید من این اشتباهات را انجام دادم و دیگر راهی نیست،! اما برعکس شما هنوز هم میتوانید رابطه دوستی خود را ترمیم کنید برای اینکار نیاز به یادگیری یک سری مهارت ها دارید.

میتوان در 4 مرحله رابطه خود را ترمیم کرد:

مرحله اول قطع کامل ارتباط

دیگر تماس نگیرید

پیام ارسال نکنید

کسی را واسطه نکنید

مرحله دوم راه های برگرداندن مرد به رابطه

مرحله دوم راه های برگرداندن عشق قبلی مربوط به زمان قطع ارتباط است. تکنیک ها و اقداماتی که شما باید در زمان قطع ارتباط انجام بدهید تا در مسیر برگرداندن عشق رفته پیشرفت کنید.

در مرحله دوم راه های برگرداندن دوست دختر شما باید احساس منفی که در طول رابطه و زمان تنش رابطه بوجود آمده است را ازبین ببرید تا زمانی که این احساس منفی نسبت به شما وجود داشته باشد تمام اقدامات شما با واکنش منفی مواجه خواهد شد.

مرحله سوم راه های برگرداندن مرد به رابطه

در مرحله سوم شما باید با کمک قانون جذب و تکنکی های ان ال پی (برنامه ریزی عصبی کلامی) خودتان را در ناخودآگاه عشقتان با احساس مثبت مرتبط کنید، باید باور وی را نسبت به رابطه و خود و آینده رابطه تغییر دهید تا ناخودآگاه ایشان متقاعد شو بازگشت به رابطه اشتباه نیست با انجام این نکات ما قادر خواهیم بود عشقمان را به رابطه برگردانیم.

مرحله چهارم راه های برگرداندن مرد به رابطه

در مرحله چهارم باید با استفاده از قانون جذب و ان ال پی ارتباط غیر مستقیم را با ناخودآگاه عشقمان برقرار کنیم این کار اهمیت زیادی دارد و اگر بصورت درست انجام شود میتوانیم عشقمان را به رابطه برگردانیم. در این مرحله از نظریه پروانه ای و نظریه شش درجه جدایی استفاده میشود.

مرحله پنجم راه های برگرداندن مرد به رابطه

مرحله پنجم مرحله آخر است که باید به بهترین شکل ممکن و با تمرکز و دقت انجام پذیرد این مرحله شامل برقراری ارتباط مستقیم، تاثیر گذاری مستقیم است، برای اینکه مرحله پنجم بصورت عالی اجرا شود شما باید با تکنیک های پیام دادن زبان بدن تکنیک های ارتباطی مستقیم تکنیک های صحبت کردن راجب خود آشنایی کامل داشته باشید.

ادامه مراحل که بصورت تخصصی میباشد و به دلیل جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی میتوانید از طریق تلگرام دریافت کنید:

ادامه این مراحل شمامل تکنیک های nlp عشق میباشد که بصورت خصوصی ارسال میشود.

همچنین می توانید پرسش های خود را به صورت رایگان در مورد این مراحل ارسال کنید تا در اسرع وقت پاسخ تان ارسال شود.

پاسخگویی فقط به روش های زیر و از طریق این نرم افزار ها صورت می گیرد:

تلگرام telegram

واتس آپ Whatsapp

09129305020

مقالات مرتبط:                              ارتباط با ما

زبان بدن در عشق

دینامیک های مرد و زن

اعتماد بنفس چیست

چگونه یک فرد مغرور را عاشق کنیم

خودشیفتگی چیست

لینک کانال تلگرام: sarbargetaze

سربرگ تازه یک سایت خسته کننده و بی هدف نیست، سربرگ تازه یک سایت تخصصی در زمینه ان ال پی و قانون جذب می باشد. من حسین رجب پور نویسنده مقالات سایت و محقق در زمینه قانون جذب و ان ال پی هستم.

جستجو های شما: راههای برگرداندن یک رابطه بازگشت مردان به رابطه برگرداندن زن به رابطه برگرداندن دوست پسر تکالیف برای برگرداندن عشقمان برگشت دوباره به رابطه بهترین راه برای برگرداندن عشقم بازگشت به رابطه تمام شده راههای برگرداندن یک رابطه بازگشت مردان به رابطه برگرداندن زن به رابطه برگرداندن دوست پسر تکالیف برای برگرداندن عشقمان برگشت دوباره به رابطه بهترین راه برای برگرداندن عشقم بازگشت به رابطه تمام شده راههای برگرداندن یک رابطه بازگشت مردان به رابطه برگرداندن زن به رابطه برگرداندن دوست پسر تکالیف برای برگرداندن عشقمان برگشت دوباره به رابطه بهترین راه برای برگرداندن عشقم بازگشت به رابطه تمام شده راههای برگرداندن یک رابطه بازگشت مردان به رابطه برگرداندن زن به رابطه برگرداندن دوست پسر تکالیف برای برگرداندن عشقمان برگشت دوباره به رابطه بهترین راه برای برگرداندن عشقم بازگشت به رابطه تمام شده

به این مقاله رای بدهید

[Total: 1 Average: 5]

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر