موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

زن بی سلیقه

زن بی سلیقه

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 23 مرداد 1400 ساعت 12:09

زني با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي دادخواست جدايي خود را به قاضي يكي از شعب ارائه كرد.

به گزارش افکار به نقل از فارس، این زن در حضور قاضی قادری رئیس شعبه ۲۵۷ این مجتمع قضایی خانواده بیان کرد: شوهرم مرا به خرید برده و آن زمان به جای اینکه برای من چیزی بخرد، برای خود وسیله می‌خرد و مرا با این کارش حرص می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۸ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، گفت: باید از شوهرم جدا شوم تا حساب کار دستش بیاید.

مرد در دادگاه حاضر شد و افزود: من وقتی می‌بینم همسرم هیچ چیزی با سلیقه‌اش یکسان نیست، برای خودم خرید می‌کنم و برای او چیزی نمی‌خرم.

زن بار دیگر در مقابل قاضی قادری بیان کرد: او حتی حاضر نیست وجه نقدی به من بدهد تا خودم بروم و خرید کنم؛ او مرا در تنگنا قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه ما فرزندی نداریم، ادامه داد: شوهرم می‌خواهد من به سلیقه او چیزی بخرم یا اصلاً وسیله‌ای نخرم به همین دلیل همیشه خرید کمی دارم و چیزی نمی‌گویم و شوهرم برای خود درست و حسابی خرید می‌کند.

مرد بیان کرد: او خودش چیزی دوست ندارد و من گناهکار نبوده و حالا که او می‌خواهد جدا شود من حرفی ندارم.

زن با اشاره به اینکه رفتار شوهرم تحقیرآمیز است، ادامه داد: من از شوهرم تا به حال نفقه نگرفته‌ام ولی دیگر مهم نیست و می‌خواهم از او جدا شوم.

مرد در پاسخ به سؤال قاضی مبنی بر اینکه آیا نفقه‌ای به او داده‌ای، گفت: من تا به حال هر جا و هر چیزی که همسرم می‌خواسته برایش تهیه کرده‌ام و لزومی برای نفقه دادن ندیدم.

قاضي قادري بيان كرد: مرد محكوم به پرداخت ۱۵۰ هزار تومان ماهيانه به عنوان نفقه به زن است، همچنين حكمي مبني بر طلاق صادر نميشود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر