موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

نحوه شکایت از پدر

نحوه شکایت از پدر

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

اگر سایت گروه وکلای یاسا به شما جهت حل مشکلات حقوقی کمک کرده است لطفا با شماره ۸۷۱۳۲ - ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا وکالت پرونده شمارا به عهده بگیریم.

مشاوره با وکیل (۰۲۱) ۸۷۱۳۲

برای امتیاز دادن وارد شوید و یا اگر حساب کاربری ندارید ثبت‌نام کنید

سلام ،وقت بخیر.. من دختر ۲۴ ساله ای هستم،مدرس زبان انگلیسی هستم ،پدر و مادرم هردو فرهنگی هستن.. من پدر زورگو ،بی منطق و خشتی دارم.. ببینید ایشون تبعیض بین من و برادرم که ۳ سال از من کوچکتر هست ،قایل میشه، به برادرم ازادی بسیار زیادی در هر زمینه میده در صورتی که منو تهدید به این میکنه که اجازه تحصیل و کار نمیده.. من از وقتی سرکار رفتم ،پولی از ایشون نگرفتم ،البته خودم نخواستن اما اگر بخواد به من نفقه بده،بسیار ناچیزه.. من رو مورد ضرب و شتم قرار دادن چند سال پیش و این چند سال بسیار تهدید کردن منو به حبس در خانه ،ازدواج زوری، ضرب و شتم.. کاری کرده که برادرم منو مقصر میدونه اگر مثلا محدودش کنن‌‌‌‌‌ ... پدر من شدیدا تخت تاثیر محیط و افراد اطرافش هست و من ۸ سال هست که هیچگونه احساسی از طرف ایشون نداشتم و ۲ سال چون با فرد مورد نظر ایشون ازدواج نکردم ، هیچگونه رابطه ای با من نداشتن فقط محدودم میکردن.. با اینکه حق قانونی دارم هم نفقه بگیرم از ایشون هم جدا زندگی کنم ،میخوام ببینم قبل این که مجادله و برخورد قچفیزیکی بین من و ایشون پیش بیاد ،چجوری میتونم شکایت کنم ازش؟

۱ پاسخ برای این پرسش ثبت شده

در صورت ایجاد مزاحمت از طرف ایشان میتوانید علیه ایشان شکایت کنید و مستحضر باشید که نفقه زمانی به شما تعلق میگیرد که سرکار نروید.

اگر پاسخ من به شما کمک کرده است، با من تماس بگیرید تا وکالت پرونده شما را به عهده بگیرم.
تلفن تماس: ۸۷۱۳۲ - ۰۲۱ داخلی ۱

پاسخ سوال خود را نگرفته‌اید؟

میتوانید یکی از راه‌های زیر را امتحان کنید

مشاوره حقوقی تلفنی

در کمتر از ۳۰ دقیقه از طریق تلفن مشکل خود را توسط وکلای متخصص حل کنید، در هر کشور یا شهری که هستید می توانید وقت مشاوره تلفنی رزرو کنید و از طریق تلفن به وکیل مورد نظر متصل شوید.

وقت مشاوره تلفنی رزرو کنید

مشاوره حقوقی حضوری

با گرفتن مشاوره حضوری تا مقدار زیادی در روند تصمیم گیری برای شروع پروسه حقوقی خود در وقت و زمان صرفه جویی کنید. یاسا کیفیت کلیه مشاوره های حضوری را تضمین می کند.

وقت مشاوره حضوری رزرو کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر