موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

حرفهایی که مردان را تحریک میکند

حرفهایی که مردان را تحریک میکند

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

حقیقت این است که عشق بازی و معاشقه بسیار جذاب است، و هم مردان و هم زنان آن را دوست دارند. تا زمانی که هر دو نفر توانایی اداره کردن یک معاشقه را دارند، این لذت بیش‌تر و بیش‌تر  می‌شود. در این مقاله ۲۲ کار برای معاشقه با مردان که آنها را دیوانه می‌کند آمده است.

%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%87-%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF-1.jpg

۱. برقصید و لذت ببرید!

“او صدای آهنگ را زیاد می‌کند، واقعا زیاد، من را می‌گیرد و مجبورم می‌کند که همراه او در گوشه و کنار خانه برقصم. ما یک سی‌دی موسیقی هم داریم که برای این کار مناسب است و انرژی ما را به اوج می‌رساند. یک چیز جذابی در این کار هست چرا که واقعا رمانتیک است.” سین، ۳۰ ساله.

۲. برای او یک پیامک عاشقانه بفرستید.

او هر از گاهی برای من پیامک می‌فرستد به این مضمون که «امشب شب خوبی خواهد بود! » من عاشق این هستم که پیام‌های کوتاه شیطنت‌آمیز و بازی‌گوشانه‌ای مثل این دریافت کنم. این باعث می‌شود که بدانم او به محض رسیدن من به خانه آماده است! ” پل ۲۷ ساله.

۳. او را با یک کارت هدیه غافلگیر کنید.

“اخیرا همسرم یک کارت خرید مخصوص فروشگاه ویکتوریا سیکرت به من داد. او گفت، بیا برویم خرید و هر چیزی که دوست داری من بپوشم برایم بخر. این‌که اجازه داشتم لباس‌ها را خودم انتخاب کنم خیلی جالب بود.” تیسون، ۲۸ ساله.

مطلب مرتبط: آموزش عشق بازی : ۱۳ حقیقت عشق بازی که مجردها و متاهل ها باید بدانند

 ۴. برای خودتان روی تقویم برنامه‌ای تنظیم کنید.

“یک بار در آن زمانی که ساعت‌های زیادی را در محل کارم سپری می‌کردم، وقتی تقویم قرار ملاقات‌هایم را در محل کار باز می‌کردم، متوجه یادداشتی پایین صفحه‌ی همان روز شدم، “رابطه‌ی جنسی در ساعت ۷ امشب.” احتمالا یک شب همسرم تقویم را از کیف کار من برداشته بوده و آن یادداشت را در آن صفحه نوشته بوده‌است. نیازی به گفتن نیست که آن شب به موقع خودم را به منزل رساندم! ” مایک ۴۲ ساله.

۵. او را با یک بوسه‌ی ناگهانی جذب خودتان کنید.

“یک بار که داشتیم فیلم می‌دیدیدم، همسرم دستش را روی پای من گذاشت، دست‌ام را گرفت و به آرامی انگشت‌های من را بوسید و در تمام مدت به چشم‌های من خیره مانده بود. شکی در مورد آن‌چه در ذهن او بود نداشتم، بنابراین فیلم را متوقف کردم.” مایک ۳۷ ساله.

۶. بازی زمزمه را انجام بدهید.

“گاهی اوقات همسر من به نرمی زیر گوش من صحبت می‌کند و چیزهای شیرینی می‌گوید مثلِ «چه‌قدر با این تیشرت جذاب شده‌ای! » یا «عاشقتم! » سپس من را نوازش می‌کند. این کار او حسابی من را دیوانه می‌کند! ” کوین، ۳۴ ساله.

۷. هر از گاهی یک پرستار بچه بگیرید!

“هر چند وقت یک بار همسرم من را با بهترین هدیه‌ی ممکن غافلگیر می‌کند: یک قرار خانگی برای داشتن رابطه‌ی جنسی! او در گوش من زمزمه می‌کند که «بچه‌ها امشب را در خانه‌ی پرستارشان می‌مانند» و من فورا می‌فهمم که برنامه‌ی آن شب ما چیست! ” آنتونی، ۳۳ ساله

مطلب مرتبط: چرا آدم‌ها نیمه شب عشق بازی می‌کنند

۸. به او بگویید وقت چرت زدن فرا رسیده‌است!

“او از روی کاناپه بلند شد، با صدای بلند آه کشید و گفت می‌خواهد یک چرتی بزند. بعد در حالی که از گوشه‌ی چشم‌اش به من نگاهی انداخت، دور شد. من به دنبال او به اتاق خواب رفتم و باقی ماجرا هم که قابل حدس است! مارک ۳۲ ساله.

۹. تظاهر کنید که با هم غریبه هستید.

“زمانی که برای شام بیرون رفته بودیم، او یک بازی را شروع کرد به این ترتیب که طوری رفتار کرد که انگار نخستین بار است همدیگر را می‌بینیم. او شروع کرد به پرسیدن چند سوال و برای من عشوه‌گری کرد. در ابتدا فکر کردم چه کار احمقانه‌ای است! اما من هم به بازی ادامه دادم.

در طول چند دقیقه، او تمام کم‌رویی‌اش را کنار گذاشت و شروع کرد به گفتن چیزهای جدیدی که قبلا هرگز نگفته بود و حتی برایم توضیح داد که چه چیزی را در رابطه‌ی جنسی بیش‌تر دوست دارد. من بی‌نهایت هیجان‌زده شدم. ادامه دادن بازی در کنار او باعث شد که دوباره میل شدیدی برای به‌دست آوردن او احساس کنم و با خودم فکر کردم که‌ چه‌قدر دوست دارم این قرار به تخت‌خواب منجر شود! ما آن شب دقایق بی‌نظیری را گذراندیم.” نیل، ۲۸ ساله.

۱۰. رد پایی از خود به جا بگذارید.

“یک شب من در اتاق نشیمن نشسته بودم که همسرم صدایم کرد. وقتی در راه‌رو به سمت اتاق خواب قدم برمی‌داشتم متوجه‌ خطی از شکلات شدم که روی زمین تا اتاق امتداد داشت و در آخر تبدیل به فلشی شده بود که به تخت‌خواب اشاره می‌کرد. معلوم بود که او برای داشتن یک شب خوب برنامه‌ریزی کرده‌است.” پرتسون، ۴۵ ساله.

۱۱. زنگ ساعت را برای نیم ساعت زودتر از همیشه تنظیم کنید.

” یک روز صبح ساعت، نیم ساعت زودتر از همیشه زنگ زد. زمانی که به همسرم گفتم که هنوز برای بیدار شدن زود است، او لبخندی زد، زنگ ساعت را قطع کرد و گفت، ” نه زود نیست! ” باقی داستان هم که مشخص است! ” پل ۳۸ ساله

۱۲. با موهای او بازی کنید.

“به نظرم بهترین چیز را دریک در مورد معاشقه گفت وقتی که گفت، «انگشتان او لابلای پیچ و تاب موهایم می‌رقصند! » یکی از چیزهای مورد علاقه‌ی من همین است! ” ویل ۳۳ ساله.

۱۳. شیطنت کنید.

“من همیشه طرفدار شوخی و شیطنت در طول روز هستم. مثلا این‌که پشت سر هم پیامک‌هایی برایم بیاید و من را دائم به فکر فرو ببرد تا زمانی که شخص مورد علاقه‌ام را ببینم! ” بن ۲۹ ساله.

۱۴. گاهی سبک‌تان را تغییر بدهید.

من واقعا دوست دارم که در معاشقه گاهی روش انجام کار تغییر کند. وقتی همسرم سرسخت می‌شود و کنترل کار را در دست می‌گیرد حسابی جذب او می‌شوم. او گاهی به من اجازه نمی‌دهد آن‌چه می‌خواهم را مستقیما انجام بدهم و مدام شیطنت می‌کند.” جاستین ۲۷ ساله.

در ادامه این مقاله چند روش عالی از نظر متخصصان برای معاشقه و عشق بازی که واقعا مردان را تحریک و دیوانه می کند برایتان آورده ایم

۱۵.از یک رایحه منحصر به فرد استفاده کنید.

عشق بازی به رایحه‌ها بستگی دارد. برترین رایحه‌هایی که سبب تحریک مردان می‌شوند شامل بوی محصولات برنزه کننده، لوسیون بچه، و خوراکی‌های سرخ‌شده است. رایحه های شیرین‌تر هم موثر هستند، از جمله بوی رژ لب و اسطوخودوس.

۱۶. از یک رژلب قرمز استفاده کنید.

محققان پیشنهاد می‌کنند زن‌ها هنگام عشق بازی رژلبی با ته‌رنگ قرمز استفاده کنند. مطالعه‌ای در دانشگاه منچستر چشم‌های مردان را تحت نظر گرفت و دریافت آن‌ها به لب‌های قرمز ۷.۳ ثانیه و به لب‌های صورتی ۶.۷ ثانیه نگاه کردند.

۱۷. از ته قلبتان لبخند بزنید.

یک لبخند فریبنده‌ترین حالت چهره است، و بیش از ۱۸ روش مختلف برای لبخند زدن وجود دارد. جذاب‌ترین لبخند، لبخند اصیل است، یعنی لبخندی که اطراف چشم‌ها خطوطی ایجاد می‌کند که به آن‌ها پنجه کلاغ هم می‌گویند.

۱۸. میزان جذب شدن خودتان را نشان دهید

استیون دبلیو. گنگستاد، روانشناس تکاملی دانشگاه نیومکزیکو به نشریه‌ی سایکولوژی تودی گفت، عشق‌بازی “‌فرایند مذاکره‌ای‌”‌ است که درست پس از اولین دقایق جذب شدن به طرف مقابل رخ می‌دهد؛ نوعی روش دقیق و ظریفی از آزمودن پدیده‌ای جدید. این‌گونه نیست که فقط بگویید من مجذوب تو شدم؛ آیا تو هم مجذوب من شده‌ای؟ گنگستاد می‌گوید: “‌راه بهتر و موثرتر این است که در ابعاد کوچک‌تر و به عنوان پیش‌نمایش، میزان جذب شدن خود را نشان دهید و به میزان جذب شدن‌ طرف مقابل‌تان نیز پی ببرید. به این ترتیب، عشق‌بازی می‌تواند میزان جذب طرفین به یکدیگر را افزایش دهد.‌”

۱۹. تماس چشمی را فراموش نکنید

خیره شده در چشمان افراد دیگر واقعا می‌تواند به ایجاد رابطه‌ی نزدیک و بهبود اوضاع عشق بازی کمک کند؛ البته اگر در چشم دیگران آدم نفرت‌انگیزی نباشید. طی یک مطالعه، پژوهشگران از ۴۸ زوج غیرهم‌جنس و ناآشنا خواستند به مدت ۲ دقیقه سه عمل زیر را انجام دهند:

۱. به چشمان طرف مقابل خیره شوند،

۲. به دستان طرف مقابل خیره شوند،

۳. تعداد پلک زدن‌های طرف مقابل را بشمرند.

بیش‌تر آن‌ها اذعان کردند وقتی هر دو نفر هم‌زمان به چشمان هم خیره می‌شدند – یعنی به یکدیگر نگاه می‌کردند – نسبت به دو موقعیت دیگر احساسات بیش‌تری از عشق و محبت درون‌شان شکل می‌گرفت.

۲۰. برای شروع معاشقه از برخی جملات خاص استفاده کنید

طی مطالعه‌ای توسط روانشناسی به نام کریس ال. کلاینکه در دانشگاه آلاسکا که نتایج آن در مجله‌ی “‌نقش‌های جنسی‌“‌ به چاپ رسید، از ۶۰۰ شرکت‌کننده خواسته شد میزان تاثیرگذاری سه گونه‌ی مختلف شروع گفتگو با عشق‌بازی را ارزیابی کنند و به هر کدام نمره بدهند:

– جملاتی برای جلب توجه طرف مقابل مثل “‌قلب من از آهن درست شده، ولی ظاهرا شما قوی‌ترین آهن‌ربای دنیایی‌”‌

– سوالاتی با پایان باز و بدون مضامین زننده مثل “نظرتان راجع به فلان گروه خواننده چیست؟‌”‌ یا “‌به کدام ورزش یا تیم ورزشی علاقه دارید؟‌”‌

– و جملات رک و مستقیم مثل “‌شما خیلی جذاب هستید– می‌تونم یک نوشیدنی مهمون‌تون کنم؟‌”‌

پاسخ‌ها کاملا بر اساس جنسیت شرکت‌کنندگان متفاوت بودند: در حالی‌که مردان شرکت‌کننده در این مطالعه بیش‌تر روش رک و مستقیم را ترجیح می‌دادند، زنان به سوالات با پایان باز و بدون مضامین زننده تمایل داشتند. البته جای تعجب ندارد که افرادی اندک نیز ‌روش اول را ترجیح دادند.

۲۱. یک تماس بدنی اندک و ظریف داشته باشید

البته منظورمان از تماس بدنی، ماساژ کامل گردن و شانه نیست، بلکه قرار دادن ملایم دست بر روی بازوی طرف مقابل می‌تواند به شکل‌گیری یک رابطه بسیار کمک کند.

روانشناسی به نام نیکولاس گوگن در ۲۰۰۴ از چند مرد بیست ساله خواست تا در یکی از شهرهای فرانسه به زنانی که در پیاده‌رو راه می‌رفتند نزدیک شوند و شماره‌ی تلفن‌شان را درخواست کنند. در نیمی از دفعات، مردان به فقط درخواست شماره می‌کردند و در نیمی دیگر، به آرامی و هم‌زمان با درخواست شماره‌ی تلفن دست‌شان را روی بازوی زنان می‌گذاشتند.

نتیجه کاملا مشخص است؛ مردان هنگامی که هم‌زمان با درخواست شماره، بازوی زنان را لمس کرده بودند، موفق‌تر بودند.

۲۲. همه سبک های عشق بازی و معاشقه را بدانید

وقتی صحبت از عشق بازی و معاشقه به میان می‌آید، آدم‌های مختلف می‌توانند سبک‌هایی مختلف از خود نشان دهند.

جفری ای. هال و چونگ ژینگ در ۲۰۱۰ نتایج پژوهشی را به چاپ رساندند که نشان می‌داد ۵ سبک مختلف برای عشق‌بازی وجود دارد. آن‌ها در  ۲۰۱۵ پژوهش‌شان را با تفکیک هر سبک به مجموعه‌ای از رفتارهای کلامی و غیرکلامی ادامه دادند.

در پایان، طبق آن‌چه سوزان کراس ویتبرن در گفتگو با سایکولوژی تودی عنوان کرده است، به برخی از رفتارهای کلیدی هر یک از این سبک‌ها اشاره می‌کنیم:

– افرادی که به عشق بازی های جسمی علاقه دارند، معمولا با ملایمت و آرامی فرد مورد علاقه‌شان را لمس می‌کنند.

– قدیمی‌ها معتقدند در عشق بازی مردان باید اولین حرکت را انجام دهند.

– کسانی که به عشق بازی صمیمانه معتقدند، کاری می‌کنند اول دیگران آغوش خود را به سمت‌شان باز کنند.

– آن‌هایی که عشق بازی بازیگوشانه را دوست دارند، این تعامل را به عنوان نوعی بازی می‌نگرند و ممکن است از عشق‌بازی به عنوان ابزاری برای هدف دیگر استفاده کنند.

– افرادی که در عشق بازی بسیار مودب هستند، از انجام‌ رفتارهای زننده و نامناسب جنسی پرهیز می‌کنند.


ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – سارا فیضی

منبع: redbookmag

۲۲ کار برای معاشقه با مردان که آنها را دیوانه می‌کند


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر