موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

حکم قضایی دوستی دختر و پسر

حکم قضایی دوستی دختر و پسر

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 25 اسفند 1399 ساعت 00:00

اگر سایت گروه وکلای یاسا به شما جهت حل مشکلات حقوقی کمک کرده است لطفا با شماره ۸۷۱۳۲ - ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا وکالت پرونده شمارا به عهده بگیریم.

مشاوره با وکیل (۰۲۱) ۸۷۱۳۲

برای امتیاز دادن وارد شوید و یا اگر حساب کاربری ندارید ثبت‌نام کنید

با سلام من چند ماه با دختری دوست بودم که اون دختر ازدواج کرد بعد از اونم رابطه پیامکی من و اون بنا به اصرارهای اون ادامه پیدا کرد اما رابطه اون و شوهرش روز به روز سرد تر شد که شوهرش از رابطه ما با خبر شده و تو دادگاه تقصیرارو گردن من انداخته با وجود اینکه هنوز عروسی نکردن اما دختر بکارت ندارد و شوهرش پای من بسته چگونه میتونم از خودم بابت این اتهام دفاع کنم ؟ و ایا بخاطر دوستی مجازات شامل حالم میشه؟ چه مجازاتی باتشکر

۱ پاسخ برای این پرسش ثبت شده

اینکه بتوان اثبات کرده که ازاله بکارت توسط شما صورت گرفته باشد بسیار بعید به نظر می رسد اما با استناد به متن پیامک ها ممکن است رابطه نامشروع اثبات شده که بر حسب آن برای هر دو نفر شما مجازات در نظر گرفته می شود

اگر پاسخ من به شما کمک کرده است، با من تماس بگیرید تا وکالت پرونده شما را به عهده بگیرم.
تلفن تماس: ۸۷۱۳۲ - ۰۲۱ داخلی ۱

پاسخ سوال خود را نگرفته‌اید؟

میتوانید یکی از راه‌های زیر را امتحان کنید

مشاوره حقوقی تلفنی

در کمتر از ۳۰ دقیقه از طریق تلفن مشکل خود را توسط وکلای متخصص حل کنید، در هر کشور یا شهری که هستید می توانید وقت مشاوره تلفنی رزرو کنید و از طریق تلفن به وکیل مورد نظر متصل شوید.

وقت مشاوره تلفنی رزرو کنید

مشاوره حقوقی حضوری

با گرفتن مشاوره حضوری تا مقدار زیادی در روند تصمیم گیری برای شروع پروسه حقوقی خود در وقت و زمان صرفه جویی کنید. یاسا کیفیت کلیه مشاوره های حضوری را تضمین می کند.

وقت مشاوره حضوری رزرو کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر