موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

جواب انواع فحش ها

جواب انواع فحش ها

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 17 اسفند 1400 ساعت 11:10

%D9%81%D8%AD%D8%B4-%D8%B9%D8%B5%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D9%86%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C-%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D8%AA.jpg

بزه فحاشی بسیار ناپسند تلقی میگردد و از آن در ردیف جزایی مانند زنا ، قتل عمد و نوشیدن مشروبـات الکلی یاد شده است. البته به نحوه های مختلف این جرم اتفاق میافتد؛ در ابتدا اصطلاحات مربوط به این جرم را به اختصار معرفی میکنیم و سپس به مجازات های هر یک از آنها می‌پردازیم.
البته به نحوههای مختلف این جرم اتفاق میافتد؛

فحاشی چیست؟

فحاشی آن است که شخصی نسبت به شخص یا اشخاص دیگر الفاظ رکیک و زشت بکار ببرد که لازم به ذکر است که فحاشی از مصادیق توهین می باشد.

مجازات فحاشی:

طبق ماده 608 قانون مجازات اسلامی، فحاشی و استعمال الفاظ رکیک اگر مستوجب حد قذف نباشد، به مجازات مرتکب فحاشی تا 74 ضربه شلاق و یا پنجاه هزار تا یک میلیون ریال جزای نقدی محکوم می گردد.

فحاشی ناموسی:

فحاشی اگر به نحوی باشد که شخص به کسی یا کسانی از خانوادة شاکی عناوین ناروا نسبت دهد. مانند آنکه بگوید، (مادر بدکاره) که قاضی باید احراز نماید اگر منظور متهم آن است که واقعاً نسبت زناکاری به مادر شاکی بخواهد بدهد باید حدّ قذف که 80 ضربه شلاق است و لیکن اگر همینطور فقط به لفظ توجه داشته است و نه به معنای آن کلمات، فقط به مجازات مقرر برای فحاشی و توهین محکوم می شود که طبق ماده 608 ق. مجازات اسلامی به مجازات شلاق تا 74 ضربه و یا جزای نقدی از 50 هزار ریال تا یک میلیون ریال محکوم می شود.

مجازات فحاشی پیامکی چیست؟

نظر به اینکه طبق مادة 641 قانون مجازات اسلامی اگر از طریق لوازم مخابراتی ایجاد به مزاحمت شود علاوه بر اجرای مقررات خاص شرکت مخابرات مرتکب به حبس از یک تا شش ماه محکوم خواهد شد. علی ایحال چنانچه از طریق پیامک فحاشی انجام شود مرتکب، به مجازات مزاحم تلفنی محکوم می گردد.

قذف و مجازات آن:

آن است که؛ در شرع مقدس اسلامی برای حفظ حرمت مؤمنین و مؤمنات لازم گردیده است اگر کسی زنا یا لواط را به کسی نسبت دهد و نتواند آنرا اثبات کند، به80 ضربه شلاق محکوم می شود که از حدود شرعی محسوب می گردد. لازم به ذکر است نوشـتن آن و درج الکترونیـکی آن و انتـشار آن در اینترنت و ایمیل و شبکه های اجتماعی نیز طبق قانون مجازات اسلامی 1392 جرم است.

افترا و مجازات آن:

آن است که شخص با نوشته یا درج در روزنامه ها و مجلات یا سخنرانی در مجامع یا با هر وسیله ای به کسی امری با صراحت را نسبت دهد و نتواند صحت آنرا ثابت نماید، این عمل افترا محسوب می گردد. به طور مثال: شخصی در نوشته ای که به تابلو اعلانات ساختمان نصب می نماید، مدیر را شخص خائن در اموال مال ساختمان قلمداد کند و نتواند آنرا ثابت نماید، مرتکب افترا گردیده است. در واقع افترا از فحاشیهایی است که اگر متضمن قذف نباشد مرتکب به یک ماه تا یک سال حبس و یا یک تا 74 ضربـه شلاق محکوم میشود.

تهمت:

نسبت دادن بزه و یا عمل مجرمانه از ناحیه شخص به دیگری در صورتی که نتواند آنرا اثبات نماید تهمت است. تهمت با افترا دارای یک معنا و کاربرد است.

توهین به مقامات رسمی و حقوقی :

توهین به وکلای دادگستری، شهردای، روسـای قوای سه گانه معاونان رئیس جمهور و وزراء ، نمایـندگان مـجلس، اعضای شورای نگهبان، قضات، اعضای دیوان محاسبات یا کارمندان دولت در حین انجام وظیفه 3 تا 6 ماه حبـس یا 50 هزار یا یک میلیون ریال جزای نقدی خواهد داشت.

توهین و فحاشی به بانوان و اطفال :

توهین و فحاشی به بانوان و اطفال در معابر عمومی طبق قانون مجازات به حبس از 2 تا 6 ماه و تـا 74 ضربـه شلاق محکوم خواهد شد.

هجو:

آن است که شخصی به وسیله نوشته یا سرودن اشعار و یا خواندن مدیحه و روضه کسی را مورد حملات زبانی قرار دهد اقدام به هجو نموده است. و در واقع هجو نوعی توهین است و طبق مادة 700 هر کسی با نظم یا نثر یا به صورت کتبی یا شفاهی کسی را هجو کند یا هجوبه کند به حبس از 1 تا 6 ماه محکوم میشود.
در صورتیکه نیاز به مشاوره دارید میتوانید به صورت رایگان مورد حقوقی خود را از طریق تلفن با همکاران ما مطرح کنید و یا در صورت تمایل به مشاوره حضوری با مراجعه به سایت در قسمت قرار مشاوره، زمان مشاوره خود را ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و قرار مشاوره شما را قطعی کنند.

در صورتیکه نیاز به مشاوره دارید میتوانید به صورت رایگان مورد حقوقی خود را از طریق تلفن با همکاران ما مطرح کنید و یا در صورت تمایل به مشاوره حضوری با مراجعه به سایت در قسمت قرار مشاوره ، زمان مشاوره خود را ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و قرار مشاوره شما را قطعی کنند.

نمونه های جدید فحش …

برو عمتو از افق جمع کن

از جلو چشمام خفه شو

پاتو از رو بوق وردار

کثافت مرض
گردن درازی می کنی
زبون کلفت
کسی با تو زر نزد

فکر کردی فقط خودت خری؟
صداتو واسه من داد نزن
!!!وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند
دستت بشکنه از زانو
خودت گیر عجب آدم خری افتادی
!!!خودم دست دارم جوابشو میدم
!تو نه تربیت داری نه خانوادگی
حرف مفت نزن ، دندوناتو پاره میکنم

زبونت رو با دستت بگیر چند بار بگو داریوش

تعدادی از فحش های باکلاس  و جدید

میکروب- شپش- قارچ- انگل- سادیسمی– آپارادی- آشغال- بنجل- باباغوری- پپه- توغولی- جغله- جمبولی- خرفت- خنگ- دکل- دله- شلنگ- شلخته- قرتی– شامپو،گراز، گوزو، کونده بک، بزرگ خرها ، بچه مارمولک،گاگول- ملنگ و یا بوق من خودم شخصا از بوق بیشتر خوشم میاد؟

مثلا:مرتیکه بوق بوق بوق بوق بوق ،دو نمره بهم بیشتر میداد مشروط نمی شدم.عجب بوق بوق بوق بوق

فحش های طنز دانشجویی

:دانشجوی تهران شمال 
:نکته : وقتی می خونید این قسمتو سعی کنید لباتون تا حد امکان غنچه باشه
بی ادب , تو واقعا عقلتو از دست دادی . منو ترسوندی بی …تلفظ : بی ششووور امیدوارم ولنتاین کچل شی . بد بد بد

:دانشجوی تهران جنوب
(…. …. …. ….. … .. … ..کلا سانسور شد )

:دانشجوی دانشگاه تهران 
وطن فروش مزدور , لیبرال خود فروخته , مخل نظام , تو حق شرکت در انتخابات بعدی رو نداری با اون کاندید از خودت نفهم تر , فاشیست تند رو
(توجه داشته باشید که موضوع دعوا سیاسی بوده)

:دانشجوی پزشکی 
در دیکشنری این بروبچ کلمه ی فحش تعریف نشدست

:دانشجوی هنر 
من شعر دوازدهم از هشت کتاب استاد سهراب رو به تو بی ادب بی فرهنگ تقدیم می کنم امیدوارت گیتارت بشکنه و تا اخر عمر یکه و تنها و بی عشق و ژولیت بمونی
وفتی هم کار بالا می گیره کاریکاتور همدیگه رو می کشن

:دانشجوی الهیات 
یا ایهو الذی فحشو فحشً فاحشتن ای هستیت به عدم مبدل , ای دچار دور تسلسل شده , ای علتت به ممکن الوجود گرویده , فلسفه ی تو دچار تضاد شده و من به خود اجازه ی بحث نمی دم

:دانشجوی تربیت بدنی
به من گفتی … , … خودتی و جد و آبادت
به همین کوتاهی البته بعدش یه 2 ساعتی بزن بزن می شه

:دانشجوی زبان خارجی 
هنوز دعوا نشده , شروع می کنن خارجکی بلغور کردن البته به نظر من اگه ترجمه ی حرفاشونو می دونستند خودشون رو زبونشون فلفل می ریختن و 2 روز تو اتاق خودشونو حبس می کردن

:دانشجوی حقوق 
تو با این کارت به حقوق شهروندی من تجاوز کردی و من طبق اصل 153 قانون اساسی حق دارم ازت شکایت کنم و مادرتو به عزات بشونم شما می تونید هیچی نگید اما هر چی بگید بر علیه شما تو دادگاه استفاده می شه .
راستی اگه وکیل تسخیری خواستی به خودم بگو

:دانشکده ی کاشون 
کسی با تو حرف نزد . کثافت مرض . از جلو چشام خفه شو . وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند
( من قصد توهین یه هیشکی رو ندارم )

:دانشگاه اهواز 
ولک جاسم بگیرش ، دندوناتو پاره میکنم ! به کی چپ چپ نگاه کردی ولک  باقی درگیری فیزیکی و با سلاح سرد انجام میشه !
.

.

.

اگه ناراحت نمیشین با دوتا جک این مطلبو تمومش کنم خخخ

از خونه همسایه بوی کیک اومد بعد بوی آش رشته اومد

الان هم بوی قرمه سبزی میاد

می خوام برم در بزنم بگم ما به جهنم

!خودتون اسهال می شین بدبختا

شما هم میتونید یه فحش جدید “  اینجا  “بنویسید

%D9%81%D8%B4-%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2-%D8%A2%DB%8C%DA%A9%D9%86-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D9%86-%D9%81%D9%84%D8%B4-%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DA%A9-%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%AF.bmpناموسی|بد|باکلاس|خنده دار|بامعنی|18+|اموزش|ادبیاتی|فحش های بد فارسی|انواع فحش های بامعنی|بدترین فحش ناموسی|فحش های باکلاس|لیست فحش های رکیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر