موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

جذب مرد مورد علاقه

جذب مرد مورد علاقه

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 24 اسفند 1399 ساعت 19:09

%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF.jpg چکیده مطلب

تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 96

چگونه مرد را عاشق خود کنیم؟ اگر به مردی علاقه مند هستید باید بدانید که چگونه می‌توانید توجه او را به شکل درستی به خود جلب کنید. رفتارها و نکته های کوچکی وجود دارد که مردها به آن‌ها علاقه‌مند هستند. این مطلب به شما خواهد گفت که چگونه می‌توانید با ۸ روش کاملا زیرکانه و جذاب مرد مورد علاقه‌تان را به خود جذب کنید.

آیا می‌دانید چگونه با مرد مورد علاقه خود ارتباط احساسی قوی برقرار کنید و او را مجذوب خود کنید؟ احساس صمیمیت عنصر اصلی هر رابطه عاشقانه  و جذب مرد است که طرف مقابل را به فکر یک رابطه بلند مدت می‌اندازد.

برای خانم های مسن شاید رقابت کردن با دخترهای 25 ساله در محیط کاری همسرانشان که طراوت و شادابی دارند به نظرتان خیلی سخت باشد اما مردان به چیزهایی فراتر از حس جوانی را در نظر می‌گیرند و آن خاطرات خوب زندگی مشترک با همسر خودشان است که آنها را در کنار همسر خود نگه می‌دارد و از لحاظ احساسی پشتیبانی می‌کند.

در اینجا 4 روش برای برقراری ارتباط احساسی قوی با مردی که مورد علاقه تان هست را بخوانید. جذب مرد مورد علاقه نیاز به زیرکی و فراستی دارد که در این نوشته با آن آشنا خواهید شد.

در 3 مرحله دوست پسر خود را وابسته کنید

1. برای جذب مرد روی گشاده داشته باشید

%D8%B1%D9%88%DB%8C-%DA%AF%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D9%87.jpg

مرد باید در ارتباط با شما احساس راحتی و اعتماد به نفس پیدا کند. مردان دوست دارند همانطور که به کارهای روزانه خود مشغول می‌شوند یا همانطور که با دوستان خود زمانشان را می‌گذرانند با آنها ارتباط داشته باشید. آنها دوست دارند کمی آسیب پذیر بودن آن‌ها را درک کنید.

به عنوان یک زن باید بتوانید فضای آسیب پذیر دیده شدن مرد را مهیا کنید و او را همانطور که واقعا هست ببینید. شما باید طوری رفتار کنید که نقابی برچهره نداشته باشد و فقط خودش باشد. مردان مانند زنان علاقه ای صحبت های طولانی و یا حرف زدن از مشکلات خود ندارند اما باید فضایی برای بروز افکار منفی و استرس های خود داشته باشند. آنها نمی‌توانند برای همیشه مشکلات را درون خود مخفی کنند.

اگر به دنبال جذب مرد مورد علاقه خود هستید باید ابتدا بتوانید فضایی را بوجود بیاورید که مرد احساسات واقعی خود را نشان دهد تا شادابی و سلامت خود را در آن فضا حفظ کند.

2. چگونه فضای امن احساسی را برای جذب مرد بوجود بیاورید؟

%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D9%86.jpg

دو گام زیر به شما در این راه کمک می‌کند:

در گام اول شما کمی آسیب پذیری خود را به او نشان می‌دهید. احساسات خود را او به اشتراک می‌گذارید یعنی کمی از نگرانی‌ها و ترس‌ها و رازهای خود با او صحبت می‌کنید و این چنین شما به وی نشان می‌دهید که شما نیز آسیب پذیر هستید و او نیز می‌تواند خود واقعی اش باشد.

در گام دوم شما باید در چنین مواقعی به او اجازه دهید که قهرمان شما باشد و توانایی او را در شنیدن و فکر کردن به احساسات‌تان را مهم تلقی کنید و تحسین کنید.

اینکه بتوانید به نقطه ای برسید که مرد با شما احساس راحتی داشته باشد خیلی مهم است، تا جایی که ارتباط ویژه ای را با شما شکل دهد و احساس مهربانی و همراه با غرور مردانه خود را به شما نشان دهد. وقتی که شما به وی اجازه دهید که به شما نزدیک تر باشد او احساسات، ترس‌ها و رازها و حتی نیازهای خود را به شما خواهد گفت.


مقاله مرتبط: نشانه های مرد عاشق چیست؟ چطور بفهمیم یک مرد عاشق ما شده است؟


در چنین شرایطی اجازه نمایش به او بدهید. سعی نکنید مرد وقتی از احساسات خود صحبت می‌کند سریعا راه حل های متنوعی به او ارائه دهید. او فقط احساس کرده که می‌تواند آسیب پذیر بودن خود را با شما در میان بگذارد. همیشه صبورانه به حرف های او گوش دهید تا احساس امنیت خاطر برایش ایجاد شود.

3. هیچگاه هیچگاه از نقاط آسیب پذیر مرد علیه خودش استفاده نکنید

%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D9%87%D8%AF%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-1.jpg

خب تا اینجا خواندید که برای جذب مرد باید بتوانید وی را وارد فضای امن احساسی کنید تا رازها و احساسات خود را با شما در میان بگذارد، اما حدس بزنید که اکثر زن‌ها با این احساسات برملا شده ی مردان چه کاری انجام می‌دهند؟ بله، درست حدس زدید. رازهای مردان را مانند سلاحی در زمان بحث و دعوا علیه خود مردان استفاده می‌کنند. جملاتی مانند زیر:

«آره درسته حالا میفهمم چرا رئیست هم باهات مشکل داره.»

«اصلا تعجبی نداره که چرا از اینکه شکست بخوری می‌ترسی.»

«شاید رفتارهای اشتباهت به خاطر این هست که شبیه پدرت هستی و اشتباهات او را تکرار می‌کنی.»

برای اکثر زن‌ها برنده شدن بحث و دعوا اهمیت بیشتری نسبت به تخلیه انرژی و احساسات دارد. شاید در زمان فشار روحی بخواهید خود را از شر احساساتتان خلاص کنید اما با ضربه زدن به مرد دچار اشتباه دیگری نیز شده اید. شما باید طوری احساسات خود را نشان دهید که می‌خواهید دیده شوید، شنیده شوید و درک شوید.

4. در زمان ناراحتی، مرد را به شکل اشتباهی از خود دور نکنید

%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%AF.jpg

با این کار ارتباط احساسی موثری با مرد مورد علاقه خود برقرار خواهید کرد. با رفتار مناسب در زمان ناراحتی و فشار روحی می‌توانید به او نشان دهید که به احساسات او در هر شرایطی احترام می‌گذارید علارغم احساسات منفی که به طور موقت بروی ذهن شما وجود دارند و این چنین او نیز چنین کاری برای شما انجام خواهد داد.

اگر به دنبال جذب مرد مورد علاقه خود هستید باید بدانید که رابطه سالم با مرد این چنین خواهد بود. مردان از شما انتظار دارند که احساسات منفی شما در زمان ناراحتی به وجود آنها لطمه نزند و قربانی شرایط موقت شما شوند.

برای جذب مرد حتما این فضای امن دائمی را ایجاد کنید تا احساسات با ارزش دو جانبه در آن جریان داشته باشد. در چنین شرایطی مرد برای محافظت از شما از هیچ کاری دریغ نخواهد کرد.

5. برای جذب مرد، عشق خود را به او نشان دهید

%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF.jpg

بعضی زن‌ها با احساسات زنانه خود می‌دانند که چگونه با مرد به طرز موثری مهربان باشند و به او توجه کنند و گرمای احساسات خود را به او نشان دهند. این زن‌ها فرشته های زمینی هستند.

مهربان بودن با مرد و درخواست ایجاد ارتباط از سوی زن در جذب مرد بسیار اهمیت دارد. مانند زن هایی نباشید که علاقه ای به مهربان بودن با مرد ندارند و به سختی محبت خود را به نمایش می‌گذارند.

برای مثال چنین زن هایی مهربانی کاملا درستی ندارد و چنین می‌کنند:

وقتی همسر خود را در آغوش می‌گیرند  بجای اینکه خود را در آغوش مرد به آرامی رها کنند سعی می‌کنند او را به سمت خود بکشند.

مرد را نوازش می‌کنید اما به گونه ای که علاقه مند هستید مرد نیز چنین کاری کند و در ظاهر در راستای نوازش او پیش نمی‌روید و انتظار نوازش شدن را به او القا می‌کنید، کاری که خود مرد در هر حالتی متوجه آن هست.

6. برای جذب مرد در زمان نوازش احساس درونی خود را بروز دهید

%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D9%86.jpg

مهم تر از نوازش کردن مرد، نوازش شدن خود شما است. هر وقت که مرد شما را نوازش کرد احساس آرامش درونی خود را کاملا بروز دهید و با حرکات بدن خود نشان دهید که نوازش او چقدر به آرامش شما می‌افزاید. در گرمای او ذوب شوید. ریلکس شوید. گاهی اوقات این کار شاید برای شما راحت نباشد.

مثلا زمانی که از دست وی ناراحت هستید و هیچ علاقه ای به لمس های او ندارید اما نباید در این حالت نیز با رفتار تند مردتان را از خود دور کنید. این کار برای مرد بسیار سخت و شکننده خواهد بود.

اگر از دست مرد خود عصبانی هستید و نمی‌خواهید که شما را نوازش کند به او بگویید که دلیل نخواستن شما چیست و فاصله خود را از او حفظ کنید. اگر دلایل شما برایش کافی نبود و عقب نشینی نکرد در اینجا محکم حرف خود را می‌توانید تکرار کنید و او را از خود دور کنید. وقتی با دلیل خود را توضیح می‌دهید در هر شرایطی بهتر درک خواهید شد.

7. به یاد داشته باشید که سرگرم کننده باشید

%D8%B3%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4.jpg

برای احساس شاد بودن در زندگی باید به طور ذاتی سرگرم کننده باشید. البته منظور ما این هست که باید این ویژگی را با انجام کارهای کوچک روزانه تقویت کنید تا رابطه عاشقانه و مثبتی ابتدا با خودتان و سپس با دیگران داشته باشید. شما باید برای خودتان سرگرم کننده باشید. یادبگیرید بخندید، سرگرمی داشته باشید و بدانید چگونه ریلکس شوید.


مقاله مرتبط: چگونه دوست پسرم را عاشق خود کنم؟


شما باید فضایی برای احساسات منفی خود داشته باشید تا به خود سخت نگیرید تا وقتی احساسات منفی به سراغ شما می‌آیند بدانید چگونه از ذهن و جسم و احساسات خود مراقبت کنید. باید راهی بیابید که عاشق شغل خود باشید و سرگرمی در هر کاری داشته باشید.

8. خودتان را دوست داشته باشید

%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA.jpg

احساسات خود را تحسین کنید تا اعتماد به نفس شما افزایش پیدا کند. وقتی که خودتان را دوست داشته باشید و از اشکالات و اشتباهات خود بگذرید و سرگرم کننده باشید از درون احساس انرژی مثبت به سراغ شما خواهد آمد و سرگرم کننده خواهید بود و شیرین تر و جذاب تر خواهید بود و می‌توانید چنین احساساتی را در رابطه خود بوجود بیاورید.

برای جذب مرد مورد علاقه باید ابتدا بروی جذاب بودن خود کار کنید تا بتوانید با مرد احساسات و چیزهای بیشتری به اشتراک بگذارید. هرچیزی را جدی نگیرید و راهی بیابید تا گرمای رابطه را بوجود بیاورید. باید گرمای رابطه را با خوب بودن با خودتان بوجود بیاورید.

ایجاد لحظات شاد و خوش احساس صمیمیت را ایجاد خواهد کرد زیرا شاد بودن شما در درون شما انرژی مثبت زیادی ایجاد خواهد کرد که می‌توانید آن را به مرد مورد علاقه خود نیز انتقال بدهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر