موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دعای بستن زبون مادرشوهر

دعای بستن زبون مادرشوهر

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 11 اسفند 1398 ساعت 13:13

ذکر و دعا و طلسم قوی و مجرب برای زبان بند مادر شوهر و خواهر شوهر در دعا سایت

توسط سید آخرین بروزرسانی جمعه, تیر ۲۸, ۱۳۹۸ 3 دعای مجرب زبان بند مادر شوهر - دعای قوی زبان بند خواهر شوهر

دعای مجرب زبان بند مادر شوهر – دعای قوی زبان بند خواهر شوهر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعا سایت doasite.com دعای مجرب زبان بند مادر شوهر – دعای قوی زبان بند خواهر شوهر را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعا و دستورالعمل قرآنی مجرب و تضمینی برای بستن و زبان بند کردن خواهر شوهر و مادر شوهر . چنانچه شخصی مادر شوهر و خواهر شوهر بد اخلاقی داشته باشد و بخواهد زبان این مادر شوهر و خواهر شوهر را ببندد این دعا و دستورالعمل زبان بندی بسیار مجرب و تاثیرگذار می باشد …

دعای مجرب زبان بند مادر شوهر – دعای قوی زبان بند خواهر شوهر

دعای مجرب زبان بند مادر شوهر – دعای قوی زبان بند خواهر شوهر,دعای تضمینی زبان بند خواهر شوهر,دعای سریع الاجابه زبان بند مادر شوهر,دعای قرانی برای بستن زبان مادر شوهر,طلسم بستن زبان خواهر شوهر,دستورالعمل زبان بند کردن خواهر شوهر,دعای زبان بند مادر شوهر از راه دور,دعای رهایی از شر مادر شوهر,دعا برای از چشم انداختن مادر شوهر

با سلام و عرض ادب. مادر شوهری دارم که اصلا با خدا نیست و همچنین خواهر شوهران مجرد و یک خواهر شوهر متاهل که زندگی چندان خوبی ندارد.

اینها و در راس آن ها مادر شوهرم خیلی به من اذیت می کنند که من حق گفتن ان ها را پیش شوهرم ندارم چون همیشه من اشتباه می کنم ولی آنها کوچکترین حرکت کرده یا نکرده مرا بزرگ کرده و به دفعات نزد شوهرم و گاهی که فرزندم به خانه آنها می رود .

نزد فرزند نیز مرا ترور شخصیت می کنند و نتیجه آن هم خورد کردن اعصاب شوهرم و دعوای وی روی یک موضوع به دفعات با من می باشد.

شوهرم به شدت از ترد کردن خانواده اش می ترسد و هر کاری با من یا او و بچه هایم بکنند باز به خانه آنها می رود و پای حرفشان می نشیند آنها هم این نقطه ضعف او را خوب دانسته و نهایت سو استفاده را برای تلخ کردن زندگی من و بچه های من می کنند.

خواهر شوهرهایم نیز مستقیم وارد عمل نمی شوند بلکه مادر شوهرم را تیز می کنند و به جان من می اندازند.

۳ خواهر شوهر مجرد در خانه پدر شان هستند که کوچکترین آنها ۳۱ساله است.

مثلاً شب عید قربان دقیقا غروب در حالیکه من برای خرید لباس برای فرزندم داشتم به بیرون می رفتم زنگ زدن و گفتن پاشید بیایید خونه ما. منم به شوهرم گفتم باشه من برم یه تیکه لباس از مغازه نزدیکمان بگیرم و بیام و شوهرم قبول کرد سریع رفتم و ۱۵ دقیقه آمدم و مشغول آماده شدن بودم که شوهرم یک دفعه فریاد زد نه دیگه نمیریم و ما را نبرد و ما را از خونه بیرون کرد من هم به ناچار با دو فرزند کوچکم تا ۳ ساعت در پارک محل بودیم و بعد هم به زور به خاطر بچه هام به خانه آمدم در حالیکه پشت در را قفل کرده بود و بعد چند بار تماس و زنگ باز کرد و کلی هم با ما دعوا کرد.

من فکر می کنم آنها آنقدر مرا پیشش خراب کرده اند که حساس شده. خلاصه فردا صبح آمد و گفت بریم من هم سریع آماده شدم که نکند دوباره دعوا بشه .رفتیم خانه آنها مادر شوهرم تا مارا دید نشست و سر حرف را باز کرد که چرا دیشب نرفتم منم گفتم پسرت نیاورد عین واقعیت ولی این حرف را چند بار تکرار کرد و بعد حرفهای بی اساس دیگه ای زد و در آخر به من و خانواده ام توهین کرد و به پسرش گفت تو بد بخت شدی در حالیکه پسرش خوشبخت ترین فرد خانواده شان هست بعد از

ازدواج

با من و خلاصه شوهرم گفت پاشیم بریم و ما هم آمدیم در حالیکه من یک زن شیرده هستم و از گوشت قربانی هم به من ندادن.

هر راهی هم که شما بگویید امتحان کرده ام مثلاً با بچه ام بدون حضور شوهرم خانه شان رفته ام محلم نگذاشته اند و حتی خانه راهم ندادن. بدی هایشان را نادیده گرفته ام ولی آن را حمل بر نادانی و نفهمی ام کرده اند.

حالا فقط می خواهم یک زبان بند قوی برای بستن دهان آنها بگیرم چون اعصاب شوهرم را خورد می کنند و نتیجه اش تلخی زندگی به کام من و دو طفل معصوم می شود و فهمیده ام که مادر شوهر و خواهر شوهرانم انسان های مغرور و خود خواه و عقده ای هستند که به هیچ وجه نمی شود با آنها مدارا کرد.

و اما دستورالعمل :

زیارت عاشورا و سوره یس و الرحمن را تلاوت کنید(دور از زیاده روی؛ یعنی هر اندازه که مناسب حال تان باشد).
از پیامبر اکرم(ص) روایت شده که در خواندن سوره یس ده خاصیت است، از جمله رسیدن به همسر مناسب.

توسل جستن به ائمه اطهار علیهم السلام.
خواندن نماز حاجت
توبه و استغفار از همه گناهان سبب گشایش امور می شود.

نماز جعفر طیار را به کیفیتی که در مفاتیح آمده است بخوان تا ان شاء الله در زمان مقرر پیش خدا همسر لایق تان نصیب تان گردد.

در این رابطه علاوه بر دعا لازم است که به خدا حسن ظن داشته باشد.
پس با دعا و با استمرار و اصرار بر آن و انجام وظایف خود – که ذکر شد – منتظر باشید تا لطف خداوند شامل حال تان شود.

– نکات پایانی:

۱- مهم این است که به خداوند و حاکمیت اراده الهی همچنان معتقد باشید و تمام این اعمال وسیله هستند چه بسا همین فراز و نشیب ها دامی از سوی شیطان باشد که ایمان شما را متزلزل کند. لذا با پایداری و استقامت ایمان خود را حفظ کنید تا در نتیجه آن شیطان ناامید شود و درهای رحمت الهی به سوی شما باز گردد.

**********************************

دعای جلب محبت مادر شوهر

رقیه شریفه ذیل را نوشته و در مکان مورد نظرش با خود به همراه داشته باشد:

[بسم الله الرحمن الرحیم صم بکم عمی فهم لا یبصرون , ولا یؤذن لهم فیعتدون , ثم انصرفوا صرف الله قلوبهم بأنهم قوم لا یفقهون , افحسبتم انما خلقناکم عبثا وأنکم الینا لا ترجعون , وجعلنا من بین أیدیهم سدا ومن خلفهم سدا فاغشیناهم فهم لا یبصرون , یا معشر الجن والإنس ان استطعتم ان تنفذوا من أقطار السماوات والأرض فانفذوا لا تنفذون الا بسلطان وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین الکرام .]

**************************************************

بازنشر : سایت دعاسایت (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر