موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دستگاه ضد شنود

دستگاه ضد شنود

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 05 آذر 1399 ساعت 22:50

شنودیاب پیشرفته با قابلیت پیدا کردن انواع دوربین مخفی کوچک به راحتی می تواند به شما کمک کند که انواع دوربین های بی سیم و سیمی، ردیاب GPS، تلفن های همراه، دوربین مخفی و دستگاه RF را پیدا کنید و چیزی از دید شما به کمک شنودیاب پیشرفته پنهان نماند. این دوربین یاب ضد شنود اشکالات UHF، VHF و ردیاب ها را به راحتی شناسایی کرده و در سریع ترین زمان در اختیار شما قرار می دهد. پیدا کردن انواع دستگاه های شنود و دوربین های خاموش از دیگر مزیت های بارز شنودیاب پیشرفته است. این دستگاه دوربین یاب می تواند انواع فرکانس موجود در یک مکان را بشناسد، عملکرد بازه فرکانسی RF ( وای فای و جی سی ام ) و  شنود یاب با قابلیت پیدا کردن لنز، بین FM، VHF ، UHF ، 900/1200/2400 کارایی دارد. در ادامه بیشتر با شنودیاب پیشرفته آشنا خواهیم شد.

بارزترین ویژگی شنودیاب پیشرفته LDRF-DT1

  • پیدا کردن دوربین های بی سیم و با سیم
  • دارای آنتن کشویی جهت سرچ بیشتر مسافت
  • وزن بسیار کم، قابل حمل، طراحی زیبا
  • ردیابی سیگنال ها
  • پیدا کردن انواع شنود موبایل
  • ردیابی امواج لنز
  • شنود یاب پیشرفته
  • ردیابی میکروفون های مخفی
  • پیدا کردن انواع میکروفون مخفی

بررسی تخصصی شنود یاب با قابلیت پیدا کردن انواع دوربین ها

با توجه به اینکه شنودیاب پیشرفته با قابلیت پیدا کردن انواع دوربین، ردیاب و فرکانس ها برای برخی افراد بسیار کاربرد دارد، لازم دانستیم که یکی از بهترین شنودیاب های فروشگاه اینترنتی گیلار ، که در بازار هم طرفداران زیادی را به دلیل قابلیت های ویژه از آن خود کرده را برای شما معرفی کنیم تا بیشتر با شنودیاب پیشرفته و دوربین یاب حرفه ای آشنا شوید.

هیچ دوربینی پنهان نیست!

گاهی نیاز است بدانیم که اماکن مجهز به دوربین و ردیاب هستند یا خیر؟ به کمک دوربین یاب ضد شنود می توانید تمام دوربین ها را پیدا نمایید و به تمام سیستم های امنیتی دست یابید. شنودیاب پیشرفته LDRF-DT1 دارای لنز های قوی بوده و قادر به پیدا کردن دوربین های مخفی چه بی سیم و چه با سیم می باشد. چراغ قرمز LED تعبیه شده در دوربین یاب حرفه ای ، می تواند همه دوربین های مخفی اعم از و دوربین تلفن همراه، دکمه دوربین دار، ساعت با دوربین مخفی و برخی دیگر را به آسانی و مخفیانه پیدا کنید. اکثر دستگاه های شنودیاب این قابلیت را دارند. اما این دوربین یاب ، دوربین های مخفی خاموش هم به خوبی تشخیص می دهد که شاید این از مهمترین ویژگی دوربین یاب باشد.

بازه فرکانسی شنود یاب پیشرفته

عملکرد بازه فرکانسی RF ( وای فای و جی سی ام ) شنود یاب ذکر شده، بین FM، VHF، UHF، 900/1200/2400 و به طور کلی بازه فرکانسی قابل شناسایی 1MHz تا 6.5GHz می باشد.

لنزیاب و شنود یاب پیشرفته

روش کار این شنودیاب پیشرفته به این صورت است که، پس از روشن کردن فرکانس یاب با قابلیت ضد شنود، فعال می شود و به سرعت جستجوی دقیق خود را شروع می کند و هنگامی که فاصله کمتر شود، میکروفون های مخفی گنجانده شده در دستگاه شروع به آلارم دادن میکند تا کاربر را مطلع سازد و هر چقدر فاصله به دستگاه نزدیک تر باشد، این عملکرد را با شدت بیشتری انجام می دهد.

این شنود یاب قادر به تشخیص برخی از اپلیکیشن و برنامه های مخفی تلفن های همراه است. ظرفیت باتری قابل شارژ نرم افزار ردیابی دستگاه شنود 500mA بوده که برای تشخیص و پیدا کردن لنز ها 6 ساعت و جهت جستجو و پیدا کردن RF ، می تواند 15 ساعت به صورت مداوم کار کند.

شکل ظاهری شنودیاب پیشرفته

ابعاد مناسب و سبک وزن بودن این شنودیاب پیشرفته را از دیگر محصولات متمایز کرده و اندازه دستگاه دوربین یاب با قابلیت پیدا کردن علائم شنود در خانه و یا هر مکان دیگر ، 15*48*65 میلی متر است. شنودیاب پیشرفته دارای یک آنتن می باشد که با استفاده از این می توانیم فاصله های دورتر را دقیق تر تشخیص دهیم. در قسمت اصلی دستگاه، کلید های تغییر حالت (Mode) و ال ای دی قرار دارد و در پایین همین کلید ها 5 چراغ قابل مشاهده است که هر کدام به محض روشن شدن شنود یاب ، یکی از مشخصه های این دوربین یاب را به ما نشان می دهند.

برای مثال، چراغ قرمز رنگ میزان شارژ و چراغ آخر RF را نمایش داده و در سمت چپ فرکانس یاب با قابلیت ضد شنود پورت هنزفری و شارژ و همچنین چراغ LED و کلید روشن / خاموش دستگاه وجود دارد. در همین سمت یک کلید دیگری هم در این فرکانس یاب تعریف شده که با بالا ، پایین بردن آن می توان میزان مسافت را تنظیم کرد. در پشت دستگاه دوربین یاب ضد شنود 6 لنز قرار داشته که پس از روشن شدن شنود یاب ، فعال می شوند.

نتیجه گیری و مقایسه

همان طورکه گفته شد دستگاه ذکر شده که قابلیت پیدا کردن انواع دوربین های مخفی ، بی سیم و سیمی، ردیاب GPS، تلفن های همراه و برخی دیگر را دارد و حتی دوربین های خاموش هم در یک مکان تشخیص می دهد. شما کاربران می توانید در صورت نیاز با تیم کارشناسان حرفه‌ای فروشگاه اینترنتی گیلار  بهترین شتود یاب را برگزینید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر