موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

ایا میشود از پدر خود شکایت کرد

ایا میشود از پدر خود شکایت کرد

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

  • صفحه نخست
  • مشاوره آنلاین
  • آیا میتوانم از پدرم شکایت کنم به دلیل اینکه من را از خونه بیرون کرده و نفقه پرداخت نمیکند؟

اگر سایت گروه وکلای یاسا به شما جهت حل مشکلات حقوقی کمک کرده است لطفا با شماره ۸۷۱۳۲ - ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا وکالت پرونده شمارا به عهده بگیریم.

مشاوره با وکیل (۰۲۱) ۸۷۱۳۲

برای امتیاز دادن وارد شوید و یا اگر حساب کاربری ندارید ثبت‌نام کنید

سلام بنده 21 سال دارم.دیپلم و محصل نیستم و خدمتم تمام شده وپدر وضعیت مالی عالی ولی نگذاشته درس بخوانم و هزینش را نپرداخت.هر بار به بهانه ای من را از خانه بیرون میکند.تا حالا 3بار مرا بیرون کرده.بار اول به دلیل اینکه خواهان ادامه تحصیل بودم و او خواهان ترک تحصیل بنده و رفتن به کار خودش بود که م ا از خانه بیرون کرد.بار دوم پس از اینکه به سرکاره پدرم امده بودم به بهانه درست کار نکردن حرف گوش نکردن و بار سوم به بهانه اعتیاد داشتن.تا حالا چند بار به بنده حمله کرده با چاقو و..... که بخیه هایی زدم.ایا میشود شکایت کرد و نفقه برای ادمه زندگی ام بگیرم.واقعا شرایط بدی دارم ممنون از وقتی که گذاشتین

۱ پاسخ برای این پرسش ثبت شده

پاسخ سوال خود را نگرفته‌اید؟

میتوانید یکی از راه‌های زیر را امتحان کنید

مشاوره حقوقی تلفنی

در کمتر از ۳۰ دقیقه از طریق تلفن مشکل خود را توسط وکلای متخصص حل کنید، در هر کشور یا شهری که هستید می توانید وقت مشاوره تلفنی رزرو کنید و از طریق تلفن به وکیل مورد نظر متصل شوید.

وقت مشاوره تلفنی رزرو کنید

مشاوره حقوقی حضوری

با گرفتن مشاوره حضوری تا مقدار زیادی در روند تصمیم گیری برای شروع پروسه حقوقی خود در وقت و زمان صرفه جویی کنید. یاسا کیفیت کلیه مشاوره های حضوری را تضمین می کند.

وقت مشاوره حضوری رزرو کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر