موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

همسرم نسبت بمن بی تفاوت است

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

پرسش: دختری هستم 24 ساله که با پسری 34 ساله ازدواج کرده ام. 2 ماه نامزد بودیم و الان 4 ماه است عقد کردیم. در دوران نامزدی همسرم فوق العاده گرم بود چه از نظر عاطفی، چه از نظر جنسی! طوری که علاقمون زبانزد همه شده بود! اما چند ماه است که خیلی سرد شده و نسبت به من کاملا بی تفاوته.ما اختلاف زیادی نداریم و اختلافاتمان در حد بحث های جزیی است که ممکنه بین هر زن و شوهری پیش بیاد ولی همسرم خیلی حساسه و میگوید این اختلافات باعث سردیش شده است. البته بعد از کلی حرف زدن الان هر کاری ازش بخواهم برایم انجام میدهد ولی نه از روی علاقه فقط از روی وظیفه و دیگه هیچ شور و شوقی ندارد! و به قول خودش برای این که بعدا مدیونم نباشد. البته همسرم در گذشته 2_3بار در زندگیش شکست خورده به خاطر همین همیشه این ترس از شکست تو وجودش هست. همچنان نیز مشکلات اقتصادی زیادی دارد که سخت فکرش را مشغول کرده. با این شرایط نمیدانم چی کنم؟ از طرفی میگویم بعد عروسی که مشکلاتش حل بشود فکرش آزاد میشود و خوب میشود. ولی این ترسم همیشه تو وجودم هست که اگه خوب نشود چی؟!

پاسخ

%D9%87%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86.jpeg

پاسخ: 2ماه نامزدی و بعد عقد زمان بسیار کوتاهی است مگر اینکه ازدواج سنتی باشد و تمام ویژگی های یک ازدواج سنتی نیز رعایت شود.
من منظور شما را از اختلاف جزئی نمی دانم چیست، ولی اختلافی جزئی است که هر دو نفر بر جزئی بودن آن توافق داشته باشند و انرژی منفی پس از نیز کم باشد. حال اگر همسر شما را سرد می کند پس جزئی نیست بلکه جدی است و بهتر است علل آن را پیدا کنید.
اگر امکان دارد اجازه دهید اول مشکلات مالی حل شود و بعد ازدواج کنید زیرا ابتدای زندگی در بهترین شرایط هم شکننده است اگر مشکلی جدی مانند مشکل مالی نیز وجود داشته باشد امکان خطر را افزایش می دهد.
اگر 2-3 بار شکست خوردن در رابطه عاطفی بوده است از دو جهت باید بررسی شود: چرا این ها اتفاق افتاده یعنی ایشان چه نقشی داشته است و چه اثری بر ایشان گذاشته است.
ازدواج کردن خیلی آسانتر از جدا شدن است تلاش کنید رابطه را با ثبات تر آغاز کنید زمان بگذارید و مشکلات را دقیق تر بررسی کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر