موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

آفرودیت خارجی

آفرودیت خارجی

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

دکتر پارسا: روغن خراطین یک نوع داروی تجاری است و داروی علمی نیست که مورد تایید وزارت بهداشت باشد.

بیمار: از چه طریقی می توان حجم و اندازه آلت را بزرگ تر کرد؟

دکتر پارسا: اگر بدانید حجم و سایز کاهش پیدا کرده یا کم بوده باید یکسری بررسی ها انجام دهید. اول اینکه تغییرات هورمونی داشته اید یا خیر، برخی مشکلات داخلی دارید یا نه، اگر هر کدام این مشکلات را داشته باشید با دارو قابل درمان است. اگر این مشکلات را نداشته باشید باید از لحاظ ارولوژی بررسی شوید و به متخصص کلیه و مجاری ارداری مراجعه نمایید. آزمایش بدهید تا میزان قند و چربی خون اندازه گیری شود.چند سال دارید؟

بیمار: 35 سال

دکتر پارسا: از اول اندازه و حجم آلت کوچک بود؟

بیمار: بله، اندازه آلتم بین 10 تا 11 سانت است.

دکتر پارسا: وقتی که در حالت نعوظ است این اندازه است؟

بیمار: بله

دکتر پارسا: اندازه قطر آن چند است؟

بیمار: تقریبا دو سانت است.

دکتر پارسا: مجرد هستید یا متاهل؟ آیا بچه دارید؟

بیمار: متاهل هستم و بچه دارم.

دکتر پارسا: اگر در رابطه جنسی هم مشکل ندارید با مصرف برخی داروهای تجاری تا حدودی مشکلتان برطرف می شود.ولی اگر می خواهید اساسی درمان شوید باید مورد بررسی قرار بگیرید که با دادن یکسری آزمایشات قابل تشخیص است. بعد از آن باید سونوگرافی بیضه هم بدهید. اگر مشکلی در آزمایشات و سونوگرافی نبود بعد از آن می توانید دارو مصرف نمایید و بدون آزمایش مصرف آنها موثر نیست.

بیمار: برای درمان انزال زودرس به طب گیاهی مراجعه کردم و دارویی بنام آفرودیت دادند. آیا این دارو عوارض دارد؟

دکتر پارسا: انزال زودرس هم اگر مشکلات داخلی نباشد درمان آن با روانپزشکی مرتبط است. معمولا استرس ها و مشکلات روحی و روانی باعث انزال زودرس می شوند. در درمان انزال زودرس یکسری تمرینات دارد که طرف مقابل با انجام آن باعث می شود کمتر انزال زودرس اتفاق بیافتد. معمولا داروهای انزال زودرس داروهای آرامبخش است.

بیمار: چند سال پیش قرص کلومیپرامین 10 را مصرف کردم و چند سال بهتر شدم ولی بعد از مدتی دوباره مشکلم برگشت. اواخر که مصرف می کردم سردرد و حالت تهوع پیدا می کردم . بعد به دستور دکتر مصرف آن را قطع کردم. الان از کاندوم تاخیری استفاده می کنم.

دکتر پارسا: به متخصص ارولوژی که مراجعه نمایید مشکل انزال زودرس را بعد از دادن آزمایشات تشخیص داده و داروهای درمانی لازم را تجویز می نمایند.

الو دکتر: کاربر گرامی ، اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره موضوع پرسش خود داشته باشید ، کلیک کنید :

عوارض مصرف روغن خراطین

چگونه در رابطه جنسی باردار شویم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر