موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

هات بودن مردان

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 28 مرداد 1398 ساعت 18:21

خانومی گفتن:

سلام، راستش من میخواستم مساله متفاوتی رو اینجا مطرح کنم که مدتی است ذهن منو درگیر کرده و به اون جوابی که میخوام و بتونه کمکم کنه نرسیدم، این موضوع مطمئنا در زندگی همه تاثیرگذار هست و به نظرم خوبه که راجبش صحبت کنیم.

حدود 1 سال پیش یکی از دوستانم با یکی از نخبه های مملکت عقد کرد که از هر جهت شرایط عالی داشت و برای دکتراش قرار بود راهی امریکا بشن، دوستم و همسرش قبل از رفتن به امریکا سفر دو روزه ای به مشهد داشتن، وقتی برگشتن حال دوستم خیلی بد بود، بعد مدتی متوجه شدم که میخوان طلاق بگیرن و جالب اینکه آقای داماد و خانوادش به راحتی این مسالرو قبول کرده بودن و هیچ مخالفتی نکردن ... گویا حتی انتظار این اتفاقو داشتن!

قضیه از این قرار بود که دوستم و همسرش وقتی تو هتل مستقر شدن و در واقع اولین باری بوده که به این صورت تنها میشدن هرچقد دوستم شیطنت کرده و خودشو در آغوش همسرش انداخته دیده همسرش هیچ عکس العملی نشون نمیده، دو شب پیش هم خوابیدن بدون کوچترین حرکتی از آقای داماد! داماد وحشتناک سرد مزاج بوده و کوچکترین تمایلی به این جور مسائل نداشته!

از وقتی این اتفاق برای دوستم افتاد و کلی موارد مشابه و دیدن آمار بالای تاثیر مسائل جنسی بر طلاق به دلیل ناتوانایی جنسی و یا ناهماهنگی‌ها و تفاوت‌های جنسی به این فکر افتادم که تو کشور ما که خیلی از افراد طرح این مسائلو در دوران خواستگاری دور از حیا و عفت میدونن و باعث ایجاد دید منفی در ذهن طرف مقابل می شود چطور باید قبل از عقد به این مساله پی برد؟ چطور باید مطرح کرد؟ و یا اینکه از روی چه رفتارها و برخوردهایی میشه حداقل کمی فهمید؟

برای من که واقعا وحشتناکه با کسی ازدواج کنم و درست بعد عقد بفهمم که طرفم هیچ تمایلی به این مسائل نداره! البته این بدترین حالتشه...ممکنه نارضایتی جنسی چندسال بعد از ازدواج خودشو نشون بده...شاید از نظر خیلی ها این مسائل تو زندگی مهم نباشه ولی همونطور که تحقیقات نشان داده اند صمیمیت جنسی با صمیمیت عاطفی در ارتباط است و تاثیر به سزایی در تداوم یک زندگی مشترک دارد.

به نظر شما چیکار باید کرد؟ چطور قبل عقد میشه فهمید؟

ممنون از همه دوستان و ستاره بانو ;)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر