موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

ساخت پیج در اینستاگرام

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

ساخت پیج اینستاگرام

اول دستگاهی هوشمند وجود داشته است که شما را ترغیب کرده است تا برای ساخت پیج اینستاگرام اقدام کنید. پس اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما به اینترنت متصل است.

بسته به نوع سیستم عامل دستگاه که اندروید و یا ios هست، باید به گوگل پلی و یا کافه بازار و یا به اپل استور سری بزنید و نام Instagram را جستجو کنید. آخرین ورژن این اپلیکیشن را دانلود کنید و مراحل عضویت را که شامل ارائه یک ایمیل معتبر و یک شماره تلفن فعال هست را وارد کنید و از طریق ایمیل و اس ام اس مراحل امنیتی عضویت را طی کنید.

پروفایل شما معرف علایق و سبک زندگی شماست. انتخاب عکس مناسبی برای پروفایل و نوشتن توضیحاتی در حد ۱۵۰ کاراکتر برای معرفی خودتان در کنار آدرس وبسایت و یا یکی دیگر از شبکه های اجتماعی تان برای ارتباطات بهتر با شما لازم است.

به این نکته مهم توجه کنید : هنگام ساخت پیج اینستاگرام ، اکانت شما بصورت پیش فرض برای عموم قابل مشاهده است پس اگر محدودیت خاصی دارید و یا به دلایل شخصی مایل نیستید کسی پست ها و عکس های شما را ببیند حتما به قسمت تنظیمات بروید و تیک مربوط به قسمت Private را بزنید بدین ترتیب تنها کسانیکه Follower شما هستند میتوانند اطلاعات شما را مشاهده کنند.

شاید علاقه مند باشید : تبلیغات در اینستاگرام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر