موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

چرا مردان موی بلند دوست دارند

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

long-hair-compressor.jpg

زمان لازم برای مطالعه : 51 ثانیه


چرا مردها، برخی ویژگیها را دوست دارند ؟

برای اینکه بدانید مردها چگونه همسر خود را انتخاب میکنند، باید بدانید ذهن آنها چطور کار میکند. مردها به شدت، برنامه ریزی شده اند که به دنبال زنان سلامت باشند تا نسل بشر ادامه یابد. ممکن است این مساله در شروع عجیب به نظر برسد، اما اولین عاملی است که در سطح ناخودآگاه، مردان را تحت کنترل خود نگاه میدارد. درواقع یک برنامه ریزی قوی، در اعماق ذهن مردان وجود دارد که آنها را جذب زنانی میکند که سالم و بارور هستند تا نسل بشر ادامه یابد. و برخی ویژگیهای فیزیکی میتوانند نمایشگر سالم و بارور بودن یک زن برای مردان باشند. و یکی از این ویژگیها، موهای بلند است.

ارتباط موهای بلند با بقای انسان چیست ؟

در ذهن مردان، یک برنامه ریزی در سطح ناخودآگاه وجود دارد که سلامت یک زن را بر اساس فیزیولوژی و شکل اعضای بدن او تعیین میکند. لبهای متقارن و کامل، موهای بلند، اعضای چهره متقارن و چشمهای بزرگ همه نماد بارور بودن و سلامت یک زن،برای ضمیر ناخودآگاه مردان هستند.(مقاله کامل جذابیت مخصوص آقایان را نیز ببینید)

مجددا تاکید میکنم که مردها خود به این مساله آگاه نیستند و همه چیز در سطح ناخودآگاه رخ میدهد. اما بصورت خلاصه، مردها جذب زنانی میشوند که باعث ادامه و حفظ و بقای نسل انسان میشود.

به هرحال بعضا ممکن است مسیر زندگی فرد، باعث تغییراتی در این برنامه ریزی ناخودآگاه شود و فرد جذب چیزهای دیگری شده و ویژگیهای دیگری را نماد سلامت بداند. همچنین عوامل دیگر نیز برخی اوقات نقش مهمی دارند، مثلا یک مرد حتی ممکن است عاشق زنی شود که شبیه مادر اوست و مادرش را به یادش می آورد.

image-1.jpeg

كتاب جذابيت در برابر جنس مخالف(ترجمه)

براي اولين بار در ايران توسط تيم قدرت نامحدود

نويسنده : Bobby Rio

قيمت : ۱۴۹۹۹ تومان

خريد آنلاين كتاب



صفحه اول مشاهده مقالات صوتی دسته بندی مقالات مقالات اختصاصی جادوگر(برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر