موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

کشف خیانت زن

کشف خیانت زن

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

آِیا راه های تشخیص خیانت همسر را می دانید؟ در بعضی از روابط زناشویی و یا با جنس مخالف ممکن است یکی از زوجین با خیانت همسر روبرو شود.  علائم و نشانه های هشدار دهنده ای قبل از وقوع خیانت در روابط زناشویی وجود دارد که از احتمال وقوع خیانت خبر می دهند. افراد با داشتن آگاهی از علائم خیانت و با اقدام به موقع می توانند از وقوع خیانت جلوگیری نماید. متاستفانه افراد به جای مشاوره گرفتن از افراد متخصص در همان زمان ابتدایی که به نشانه ها و علائم خیانت پی می برند، از افرادی که رابطه عاطفی نزدیکی با آنان دارند مشاوره می گیرند و تحت تاثیر مشاوره این افراد دست به کار هایی می زنند که شرایط را پیچیده تر می کند. معمولا زمانی افراد برای دریافت مشاوره خیانت اقدام می کنند که کار از کار گذشته است و شرایط بسیار بحرانی شده که در این شرایط حل مسئله نیاز به انرژی، زمان و متحمل شدن پیامد های شدیدتری دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد چگونگی تشخیص خیانت همسر صحبت کنیم.

برای مشاوره خیانت می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

چگونه خیانت همسر (زن یا مرد) را تشخیص دهیم

افراد بعد از چند سال زندگی مشترک با هم می توانند به تفاوت های رفتاری همسرشان پی ببرند و تشخیص دهند که همسرشان نسبت به قبل با آنان سردتر شده است یا نه؟ اما بعضی از زنان بسیار مراقب رفتارهایشان هستند، به طوری که همسرشان حتی اگر کوچکتری شکی داشته باشد. آن را در درون خود می کشد و به این شک فکر نمی کند. توصیه می کنیم مطلب علائم خیانت زن و مرد را مطالعه نمایید.

چگونه به خیانت زنان یا مردانی که در کنترل رفتار خود ماهر هستند پی ببریم 

ریشه تمامی  اشتباهات دروغ است. اگر همسرتان مدام به شما دروغ می گوید امکان خیانت وجود دارد. البته لازم به ذکر است که هر دروغی را نمی توان به عنوان آغاز خیانت تلقی کرد. از جمله نشانه های مهم و علائم خیانت همسر که زنگ خطر را به صدا در می آورد، می توان به مواردی همچون دروغ هایی که برای دیر کردن و دیر آمدن به خانه، پاسخ ندادن به تلفن، اعلام حضور در جلسه های پیاپی، مسافرت های مداوم کاری، خوشحالی های مکرر بی دلیل، بی میلی در روابط جنسی و زناشویی، بی میلی در صحبت کردن با همسر یا فرزندان، بی میلی برای شرکت کردن در مهمانی ها، ترجیح دادن محیط بیرون نسبت به منزل، کسلی و بی حوصله بودن در برابر همسر و فرزندان، و لذت نبردن از سرگرمی ها و تفریحات گذشته و ... اشاره داشت.

همسر شما در این زمان به دنبال به دست آوردن لذت های جدیدی در رابطه جنسی، عشق، زندگی، فضای خانه و شورش علیه محدودیت ها و مرز هایی است که برای او در خانه خلق شده است.

رفتار های که معمولا بعد از خیانت از همسران دیده شده

بر اساس تجربیات ما در جلسات مشاوره خیانت و خانواده های مختلف رفتارهای گوناگونی دیده شده است به طور مثال همسرتان شاید قبل از این به ندرت برای شما هدیه می خرید یا حتی یک گل می خرید اما در حال حاضر مدام به شما هدایای مادی و معنوی عطا می کند.

شاید شما بسیار علاقمند به رفتن به دور همی های دوستانه یا کلاس های نقاشی خاصی هستید، که قبل از این به شما اجازه رفتن به این مهمانی ها و کلاس ها از جانب همسرتان داده نمی شد ولی الان از حضور شما در این مکان ها استقبال می کند.

این تغییر رفتار های ناگهانی در رفتار همسرتان می توانند دلیل برای بی تفاوتی او نسبت به شما و شروع رابطه ای جدید باشد. البته باز هم لازم به ذکر است که هر بی تفاوتی نمی تواند به معنای خیانت برداشت شود.

اما رفتارهایی دیگر نیز دیده شده است. بعضی از همسران خیانت کار، رفتاری بسیار فاحش دارند و به راحتی متوجه می شوید که در حال خیانت به شما هستند و هیچ تمایلی به همسر و بچه هایشان ندارند. این گونه همسران اغلب کم تجربه بودن طرف مقابلشان در رابطه ای که دارند را بهانه می کنند و مدعی هستند که همسرم در روابط زناشویی بسیار کم تجربه است و نمی تواند من را راضی نگه دارد به همین دلیل من به دنبال رابطه ی دیگری می روم. توصیه می کنیم که مقاله ما را در مورد مشاوره جنسی مطالعه نمایید.

اما هر همسری خیانت کار نیست

اگر همسر شما دیر وقت به منزل بر می گردد یا ساعاتی در روز تلفن همراهش خاموش است یا جواب تماس شما را نمی دهد دلیل بر خیانت او نیست.

در این اوقات اولین چیزی که به ذهن شما حمله ور می شود خیانت است. اما لازم است بدانید که تنها با شنیدن مکالمات مشکوک یا دیدن رفتار های مشکوک نمی توانید همسرتان را متهم به خیانت کنید زیرا همان طور که می دانید بعضی از افراد بخصوص مردان دوست دارند که هویت شغلی و اجتماعی مستقلی داشته باشند و روی پای خودشان باشند. به همین دلیل ترجیح می دهند بسیاری از مشکلات و دغدغه های کاری که دارند را از همسرشان مخفی نگه دارند. 

اگر مطمئن هستید که همسرتان در حال خیانت به شماست باید چیکار کنید

اگر شک و ظن شما به مرحله ای رسیده است که اطمینان خاطر دارید. مدتی همسرتان را به طوری که متوجه نشود زیره نظر داشته باشید که اطمینان شما صد در صد شود. در این زمان توصیه می کنیم که حتما از یک فرد متخصص در زمینه خانواده و خیانت مشاوره بگیرید. چرا که همه چیز بستگی به شرایط زندگی شما دارد و راهکار کلی برای این که بتوان این مشکل را برای تمامی افراد حل نمود، وجود ندارد و از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است.

مشاوره خیانت حضوری و تلفنی 

برای بسیاری از افراد صحبت کردن با یک فرد متخصص در مورد خیانت همسر و شرایطی که در آن قرار دارد به صورت حضوری بسیار مشکل است و از طرف دیگر گرفتن وقت مشاوره حضوری خود نیز یک سیکل زمان بر دارد که شاید با گذشت همین زمان مشکل شما پیچیده تر گردد. به همین دلیل شما می توانید از مشاوره تلفنی استفاده نمایید. مرکز مشاوره هنر زندگی آماده پاسخگویی به شما در هر شهر یا مکانی که هستید با خدمات مشاوره تلفنی خود می باشد.

برای مشاوره خیانت می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر