موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

علائم هوس در زنان

علائم هوس در زنان

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

monica-bellucci-red-696x392.jpg چکیده مطلب

تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 97

غریزه و نیاز جنسی در همه افراد، چه مرد و چه زن، وجود دارد. اما میزان و درجه شهوت و نیاز جنسی بسته به افراد متفاوت است. بعضی از افراد نیاز جنسی کمتری دارند و در مقابل بعضی دیگر نیاز جنسی بالاتری دارند. زن هوس باز و مرد هوس باز نشانه های متفاوتی دارند. در […]

غریزه و نیاز جنسی در همه افراد، چه مرد و چه زن، وجود دارد. اما میزان و درجه شهوت و نیاز جنسی بسته به افراد متفاوت است. بعضی از افراد نیاز جنسی کمتری دارند و در مقابل بعضی دیگر نیاز جنسی بالاتری دارند. زن هوس باز و مرد هوس باز نشانه های متفاوتی دارند.

در بعضی مواقع بالا بودن نیاز جنسی باعث تبدیل شدن فرد به یک شخص هوس باز خواهد شد. خواهش، آرزو، میل، آرزوی نفس و خواست دل معانی است که می‌توان از کلمه هوس دریافت کرد. شخصی که هوس باز است در بیشتر اوقات فقط به فکر هوس و نیاز جنسی خود است و به هیچ چیز دیگری فکر نخواهد کرد. اما چگونه می‌توان چنین افرادی را تشخیص داد؟

برای تشخیص زنان هوس باز روش‌ها و راهکارهای مختلفی وجود دارد. این روش‌ها و راهکارها برای تشخیص یک زن هوس باز یا یک مرد هوس باز با همدیگر متفاوت است. هدف ما در این مقاله ارائه روش‌هایی است که بتوانید یک زن هوس باز را تشخیص داد.

1- زن هوس باز تلاش می‌کند تماس بدنی برقرار کند

یکی از نشانه‌های زن هوس باز این است که تلاش می‌کند با طرف مقابل خود تماس بدنی برقرار کند. زن هوس باز دوست دارد برای ایجاد یک رابطه محبت‌آمیز و صمیمی با یک مرد تماس بدنی را برقرار کند. معمولاً تماس بدنی در این زن‌ها همراه با لبخند خواهد بود؛ زیرا آن‌ها دوست دارند خیلی سریع به شما نزدیک شوند.

2- به مردمک چشم‌هایش دقت کنید

%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85%DA%A9-%DA%86%D8%B4%D9%85%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AF%D9%82%D8%AA-1%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.jpg

توجه کردن به مردمک چشم‌ها می‌تواند به شما در تشخیص زن‌های هوس باز کمک کند. بر اساس یکی از تحقیقاتی که در یکی از دانشگاه‌ها آمریکا صورت گرفته است به این نتیجه رسیده‌اند که اندازه مردمک چشم با میزان شهوت و هوس یک شخص رابطه دارد. این تحقیق اثبات کرد که اگر زنی به شما نگاه کرد و مردمک چشم‌هایش بزرگ شود این زن یک زن هوس باز است و با دید شهوات‌آلود به شما نگاه می‌کند.


مقاله مرتبط: نشانه های عشق زن به مرد که هر مردی باید بداند!


3- بیشتر اوقات در فکر رابطه جنسی است

زنی که هوس باز است در بیشتر زمان‌ها و مکان‌ها در فکر رابطه جنسی است. زن هوس باز حتی در مکالمه‌های خود با طرف مقابل در مورد روابط جنسی حرف می‌زند و سعی در تحریک طرف مقابل خود دارد. او در پیام‌ها و مکالمه تلفنی نیز به گونه‌ای رفتار می‌کند که بتواند مکالمه را به طرف اهداف خود سوق دهد. به ذهن چنین شخصی چیزی جز هوس خطور نخواهد کرد.

4- حالت لب‌ها را نظر داشته باشید

%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D9%84%D8%A8%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D8%B8%D8%B1-1%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF.jpg

از دیدگاه بسیاری از افراد حالات و حرکت لب‌ها در زن‌ها خیلی مهم نباشد. اما می‌توان گفت حالت لب‌ها در زن‌ها بسیار مهم است. اگر یک زن لب‌هایش را با زبان خیس کند و این کار نه یک بار، بلکه هر چند دقیقه یک بار انجام دهد پس نشان می‌دهد او دوست دارد که شما را ببوسد و نشان دهنده هوس باز بودن او است.

5-  زن هوس باز بی مسئولیت و بدقول است

زن بی مسئولیت شخصی است که طرف مقابلش برای او هیچ اهمیتی ندارد. او فقط در فکر نیازها و لذت‌های خودش است. او همیشه مسئولیت‌های خود را نادیده می‌گیرد و به قول‌های خود عمل نخواهد کرد. چنین زن بی مسئولیتی هیچ حسی به شما نخواهد داشت و او بیشتر یک زن هوس باز است تا یک زن کامل برای زندگی شما. پس هیچوقت برای داشتن چنین زنی تلاش نکنید و از آن‌ها دوری کنید.

6- جلب توجه می‌کند

%D8%AC%D9%84%D8%A8-%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87-1%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF.jpg

زنی که هوس باز است هر کاری خواهد کرد تا بتواند جلب توجه کند و طرف مقابلش را جذب کند. مثلاً لباس‌هایی بدن‌نما با رنگ‌های خاص را می‌پوشد تا مردان را به طرف خود جذب کند. حالت پاهای یک زن هوس باز با دیگر زن‌ها فرق دارد. طبق تحقیقاتی که انجام شده است اگر زنی پاهایش را بر روی هم بیندازد و مدام آن را تکان دهد او دوست دارد مردان به طرف خود جذب کند.

7- به اندام‌های مرد دقت می‌کند

زنی که هوس باز است در هنگام گفتگو با یک مرد به جای توجه و تمرکز در صورت مرد به اندام‌های او توجه خواهد کرد. پس اگر با زنی روبرو شدید که نگاهش بر روی اندام‌های مردان است پس بدانید او یک زن هوس باز است. چنین زنی نمی‌تواند یک زن مناسب برای زندگی باشد و به چنین شخصی دل نبدید.

8- خودخواه است

1%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA.jpg

زن‌هایی که هوس باز هستند زن‌هایی خودخواه نیز هستند. کسی که خودخواه است خود و اعمال خود را جزء بهترین‌ها می‌داند و همیشه خود را بالاتر از دیگران می‌بیند. چنین شخصی دوست دارد هر کاری برای کسب رضایت خود انجام دهد و قطعاً همه آن‌ها را انجام خواهد داد. این زن دوست دارد که مرد در اختیار او و رسیدن به لذت‌هایش باشد.

9- زنان هوس باز بی و بندبار هستند

بی‌بند و باری نیز می‌تواند یکی از نشانه‎‌های اصلی یک زن هوس باز باشد. زنی که بدون توجه به حرف همسر و خانواده خود دست به هر کاری می‌زند، بدون اطلاع آن‌ها به بیرون می‌رود با دوستان خود هر جایی دوست داشته باشد خواهد رفت. پس چنین زنی می‌تواند یک زن هوس باز باشد که فقط به فکر هوس‌رانی و امیال خود است.

10- به دست‌هایش توجه کنید

%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87-1%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.jpg

حرکات و کارهایی که یک زن هوس باز با دست‌های خود انجام می‌دهد  با بقیه متفاوت است. اگر زنی در مقابل شما قرار داشته باشد و با موهای خود بازی می‌کند و دست‌های خود را در آن فرو می‌کند نشان می‌دهد که او یک زن هوس باز است. زیگموند فروید یکی از روانشناسان بزرگ می‌گوید که اگر زنی با انگشتانش لبه عینک خود را لمس کند این کار برای جلب توجه انجام می‌دهد و این عمل از غرایز جنسی او سرچشمه می‌گیرد.

با توجه به مطالب گفته شده ما همه روش‌های ممکن برای تشخیص یک زن هوس باز را ارائه کردیم اگر شما با چنین زنی برخورد کردید که چنین نشانه‌هایی داشت پس بدانید او یک زن هوس باز است و باید از او دوری کنید. البته به یاد داشته باشید همه نشانه‌های ذکر شده در یک فرد وجود ندارد و برای او صدق نخواهد کرد و ممکن است در یک زن فقط بتوانید یک یا دو نشانه را ببینید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر