موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دانلود کتاب انگیزشی

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 21 دی 1399 ساعت 10:41

وقتی از کتاب‌های انگیزشی صحبت به میان می‌آید ناخودآگاه یاد زندگی افراد موفق می‌افتیم. هیچ انسانی بدون داشتن انگیزه مناسب قادر به برنامه‌ ریزی برای رسیدن به اهداف نیست. وقتی دلایل کافی و قانع‌کننده‌ای برای کار و هدف خود داشته باشیم، انگیزۀ لازم را نیز خواهیم داشت. کتاب‌های موفقیت زندگی افراد بسیاری را متحول کرده و آن‌ها را به سمت موفقیت در عرصه‌های گوناگون حرکت داده است. با تفکر مثبت و فراهم آوردن یک شرایط شاد، می‌توان موفقیت‌های اجتماعی و خانوادگی زیادی کسب کرد.

افراد بسیار زیادی با چالش بی انگیزه بودن دست و پنجه نرم می‌کنند. بنابراین منطقی به نظر می‌رسد زمانی را صرف کنیم تا کتاب‌های انگیزشی را مطالعه کنیم و راه‌های رسیدن به عزت نفس، مثبت اندیشی، کنترل عواطف و احساسات و آرامش را پیدا کنیم و سفر تازه ای را در زندگی تجربه نماییم.

انسان‌های موفق افرادی هدفمند هستند که اهداف خود را به انواع کوتاه مدت و بلند مدت طبقه بندی می‌کنند. داشتن هدف در وقت و هزینه‌های ما صرفه‌جویی می‌کند و راه رسیدن به رویاهایمان را کوتاه‌تر می‌کند و انگیزه ما برای رسیدن به اهدافمان را بالا می‌برد. از پرفروش ترین کتاب های موفقیت می توان به قدرت عادت چارلز دهیگ، اثر مرکب دارن هاردی و از خوبه به عالی جیم کالینز از نمونه های خوبی کتاب های موفقیت به حساب می آیند. در اینجا کتاب های انگیزشی را به صورت کلی در سه دسته قرار داده اند:

با خواندن کتاب انگیزه شغلی خود را افزایش دهید

انگیزه شغلی نوعی نگرش و احساس مثبت است که کارکنان را به شغلشان متمایل می‌سازد. در هر سازمانی، ارزشمندترین منبع نیروی انسانی است. شناخت عوامل موثر در ایجاد انگیزش شغلی، از ضرورت‌هایی است که می‌تواند در افزایش بهره‌وری و رضایت شغلی اعضای هر سازمانی کمک کننده باشد.

بزرگ­ترین عامل بهره‌وری، کارایی، موفقیت و سوددهی را باید در محدوده مهارتها و توانمندی‌های کارکنان یک سازمان جستجو نمود. با استفاده از قدرت انگیزه کارکنان سازمان‌ها، می‌توان از تمام مهارت هایی که سابقا آموخته اند در جهت اهداف سازمان بهره برد. پس مطالعه کتب انگیزشی به ویژه برای مدیران و صاحبان کسب و کارها بسیار سودمند است و می تواند کلید بهره وری بالاتر کارکنان باشد.

کتاب هایی برای تقویت انگیزه تحصیل افراد

امروزه موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان اهمیت بیشتری برای خانواده‌ها دارد و اشتیاق و انگیزه فرزندان برای تحصیل و موفقیت دغدغه ای فراگیر شده است. در برنامه‌های آموزشی و تحصیلی کودکان و نوجوانان ایجاد انگیزه‌های بیرونی، تشویق و تقویت تاثیر زیادی دارد. کتاب‌های انگیزشی و موفقیت در این زمینه، راه‌کار مناسبی برای تلاش مستمر دانش آموزان محسوب می شود.

رازهای ثروت‌آفرینی و رشد مالی را بدانید!

ثروت آفرینی اشتیاقی رایج در بین همه مردم است که می‌خواهند به آن دست یابند و در تمام طول زندگی خود تلاش می‌کنند تا زندگی راحت و پس انداز خوبی داشته باشند. در این میان تنها کسانی موفق خواهند بود که فنون زندگی در عصر جدید را بدانند، به کار ببندند و فکر نکنند که آسمان همیشه آبی است. رازهای تولید ثروت و رشد مالی را می‌توان با مطالعه کتب تخصصی فرا گرفت و با ارائه راهکارهای کلی از تجربیات دیگران استفاده کرد و میزان اشتباهات مالی را تا حد ممکن کاهش داد. از پرفروش ترین کتب در این زمینه می توان به "پدر پولدار پدر بی پول"، " میلیونر شو"، "ثروتمند ترین مرد بابل" و "بیندیشید و ثروتمند شوید" اشاره کرد.

ادامه...

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر