موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

هدیه دست ساز برای روز مرد

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45



مجموعه: متفرقه

hou4253.jpg
اگر می خواهید برای روز پدر هدیه ای که خودتان درست کرده اید را به پدرتان اهدا کنید به پیشنهادات ما فکر کنید.

کراواتشما می توانید کراوات های دوخته شده را از بیرون تهیه کرده و اول نام پدرتان را روی این کراوات بدوزید.

hou4254.jpg

قاب عکس به شکل حروف پدریک قاب عکس با حروف DAD که به معنی پدر است درست کنید و در آن عکس خودتان و خواهر و برادرتان را بگذارید و به عنوان یک هدیه زیبا به پدرتان هدیه دهید.

hou4255.jpg

دفترچه یادداشتیک بسته کاغذ یادداشت کاملا سفید تهیه کنید و روی تنه آن را خودتان نقاشی کنید. این می تواند یک هدیه بسیار ماندنی در ذهن پدرتان باشد.

hou4256.jpg

گیره های نگهدارنده کاغذ کتابیکی یا دو تا از ترکیب پیراهن و کراوات پدرتان را که بیشتر از بقیه دوست دارد روی کاغذهای دولایه کوچکی طراحی کنید و داخل آن را مگنت هایی بگذارید. این گیره های کتاب می تواند هدیه بسیار زیبایی باشد.

hou4257.jpg

کیک های زیباببینید پدرتان به چه بازی بیشتر علاقه دارد. در این صورت کیک های کوچکی را با مضمون همان بازی درست کرده و روز پدر با آن از پدرتان پذیرایی کنید.

hou4258.jpg

کراوات های چاپیپیشنهادی دیگر برای کراوات های روز پدر این است که اول حروف خودتان، مادرتان یا ... را روی کراوات های مورد علاقه پدرتان چاپ کنید.

hou4259.jpg

وسایل باغبانیاگر پدرتان علاقه زیادی به باغبانی دارد می توانید وسایل کامل باغبانی را به عنوان هدیه روز پدر به او اهدا کنید.

hou4260.jpg

عکس ها در یک نگاهمی توانید 4 قاب ساده را خریداری کرده و آنها را به هم وصل کنید و عکس های مورد علاقه پدرتان را در این قاب ها نگهداری کنید. این می تواند هدیه بسیار زیبا و ماندگاری برای پدرتان باشد.

hou4261.jpg

کتاب خاطراتمی توانید از تمام عکس ها و فایل های دیجیتالی که مورد علاقه پدرتان است آلبومی تهیه کرده و آن را به عنوان هدیه به یادماندنی به پدرتان تقدیم کنید.

hou4262.jpg
منبع : seemorgh.com

تازه ترین مطالب خانه داری(شستشو، نظافت، لکه گیری، نکات آشپزی، هنر در خانه، مهارتهای زندگی و...)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر