موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دعا برای برگرداندن شوهر

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

آیا بدنبال دعا ی برگشت از طلاق هستید؟ همسرتان ترکتان کرده است و بدنبال دعای برگشت شوهر به خانه هستید؟ مشخواهید مشکلتان را با دعا برای آشتی فوری حل کنید؟ به دنبال یک ختم مجرب برای جلوگیری از طلاق هستید؟ همه جارا برای دعا برای آشتی کردن زن و شوهر جستجو کردید؟  پس میتوانید مقاله زیر را مطالعه کنید. اما قبل از هر چیز به یاد داشته باشید:

برای موفقیت در ایجاد روابط عاشقانه و بهبود روابط زناشویی لازم است دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با تکنیک ها، مهارت های بهبود و بازگرداندن رابطه "حتی بدون برقراری ارتباط" به شما تیم روانشناسی نوین بینش را معرفی می کنیم. این تیم روانشناسی با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه بهبود روابط عاطفی و ایجاد عشق آماده کمک به مراجعین محترم است. می توانید به صورت رایگان پرسش های خود را ترحیجا از طریق تلگرام به شماره ی زیر ارسال کنید تا شما را راهنمایی نمایند:

09306135008

تماس ترجیحا از طریق تلگرام

دعا برای جلب محبت پسر از راه دور

دعا و طلب از خدا هم همیشه مهم است. در عین این كه با كسب كمالات خود را دوست داشتنی می سازیم، باید از خدا هم بخواهیم ما را محبوب بندگان خودش كند و عرض كنیم:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»

«اللهم حَبِّبنی إلَیكَ وَ إلى مَلائكَتِكَ وَ إلى رُسُلِكَ وَ إلى عِبادِكَ الصاّلِحینَ»

دعای جلب محبت سریع

دعای شریف ذیل را پس از نماز صبح قرائت کند و این بر این عمل مداومت ورزد. در ایجاد محبت و تسخیر قلوب بسیار موثر و مجرب است.

( اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ ).

دعا برای تسخیر قلب دیگران

برای زیاد شدن عشق و محبت فرد مورد نظرش ، آیه شریفه ذیل را هفت مرتبه بر یک خوردنی شیرین بخواند و آنرا به فرد مطلوب بخوراند . محبتش بسیار زیاد خواهد شد.

ولَقَدْ فَتَنَّا سُلَیْمَانَ وَأَلْقَیْنَا عَلَى کُرْسِیِّهِ جَسَدًا ثُمَّ أَنَابَ ﴿سوره مبارکه ص آیه شریفه ۳۴﴾

ترجمه : و قطعا سلیمان را آزمودیم و بر تخت او جسدى بیفکندیم پس به توبه باز آمد .

دعای جلب محبت قوی

 هر کس هفت مرتبه آيه 7 از سوره ممتحنه را به کف دست خود بخواند و بدمد،سپس به صورت خود بکشد،هرکه او را ببیند دوستش بدارد.

«عَسَي اللهُ اَن يَجعَلَ بَينَکُم وَ بَينَ الَذينَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً وَ اللهُ قَديرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحيمٌ»

اگر میخواهی دوستت بدارند؛

اگر میخواهی همه تو را دوست بدارند همیشه با وضو باش این آیه را هم با گلاب و زعفران نوشته و همراه خود نگه دارید

 یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله اَلذینَ امَنوا اَشَدَّ حُبّاًْ لِلّه

دعای عاشق کردن با فلفل سیاه

اگر خواهی کسی را محب خود گردانی بستان 41 دانه فلفل سیاه را

چهار نوبت بخوان بر هر دانه فلفل یک مرتبه سوره قریش را و در آتش

اندازد که از محبت بیم است دیوانه گردد و آنکس بی خود گردد و فلفل

از آتش بیرون آورد تا هلاک نشود

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَةَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾

الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿٤﴾

به یاد داشته باشید برای موفقیت در ایجاد روابط عاشقانه و بهبود روابط زناشویی لازم است دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با تکنیک ها، مهارت های بهبود و بازگرداندن رابطه "حتی بدون برقراری ارتباط" به شما تیم روانشناسی نوین بینش را معرفی می کنیم. این تیم روانشناسی با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه بهبود روابط عاطفی و ایجاد عشق آماده کمک به مراجعین محترم است. می توانید به صورت رایگان پرسش های خود را ترحیجا از طریق تلگرام به شماره ی زیر ارسال کنید تا شما را راهنمایی نمایند:

09306135008

تماس ترجیحا از طریق تلگرام

بیشتر بخوانید:

ترمیم رابطه و بازگرداندن عشق از دست رفته

چگونه شخص مورد نظر را به ازدواج متقاعد کنیم

 راهنمای جامع عاشق کردن و جذب دیگران

سایت روانشناسی نوین بینش

مطالب بیشتر:                                

دعای ازدواج

باز شدن بخت دختر

طلسم عشق فوری

دعای رفع طلاق

دعای برگشت شوهر به خانه

کلمات کلیدی: دعا برای برگشت از طلاق،سوره ای برای آشتی دادن زن و شوهر،دعای رفع طلاق،برگشت همسر بعد از طلاق،دعای مجرب برای جلوگیری از طلاق،دعا برای بازگشت از طلاق،برگشت بعد از جدایی،دعای آشتی فوری،دعا برای برگشت از طلاق،سوره ای برای آشتی دادن زن و شوهر،دعای رفع طلاق،برگشت همسر بعد از طلاق،دعای مجرب برای جلوگیری از طلاق،دعا برای بازگشت از طلاق،برگشت بعد از جدایی،دعای آشتی فوری،دعا برای برگشت از طلاق،سوره ای برای آشتی دادن زن و شوهر،دعای رفع طلاق،برگشت همسر بعد از طلاق،دعای مجرب برای جلوگیری از طلاق،دعا برای بازگشت از طلاق،برگشت بعد از جدایی،دعای احضار با فلفل سیاه،دعای فلفل سیاه،طلسم عششق فوری،دعای آشتی کردن از راه ذور،دعای احضار با فلفل سیاه،دعای فلفل سیاه،طلسم عششق فوری،دعای آشتی کردن از راه ذور،دعای احضار با فلفل سیاه،دعای فلفل سیاه،طلسم عششق فوری،دعای آشتی کردن از راه ذور،

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر