موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

رابطه با همکار زن

رابطه با همکار زن

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 19 مرداد 1398 ساعت 19:08

سوال:

با سلام خدمت شما. خانمی ۴۲ ساله و متاهل دارای دو فرزند پسر ۲۰و۱۳ سال. من حدود ۴ سال پیش در محل کارم باهمکارم دوست شدم و حتی چندین بار با هم رابطه برقرار کردیم و خیلی بهم علاقمند شدیدی شدیم. تا اینکه همسر اون آقا فهمید و سکته ناقص کرده. بعد از مرخص از بیمارستان خواست از من شکایت کنه و اس های که بهم دادیم خواست پیدا کن. که این آقا به همسرش قول داد دیگه سمت من نیا و توبه کرد. الان حدود ۵ ماه است. هیچ رابطه ای با هم نداریم ولی مشکل من این است از زندگی هیچ. لذتی نمی برم همه چی واسم بی ارزش شده از همسرم سرد شدم اینم بگم همسرم خدا رو شکر هنوز متوجه نشدن، تو تنهاییم اشک زیاده میریزم و خیلی وقت ها دلم واسش تنگ می شه. ماندم چکار کنم. اشتهام کم شده و لاغر شدم خواهش می کنم راهنماییم کنید تا اون رو فراموش کنم./وبسایت مشاوره۲۴
شما هم مشکل خود را در قالب یک پرسش مطرح کنید: ثبت پرسش / وبسایت “مشاوره ۲۴”
در صورت تمایل به مشاهده لیست مشاوران وبسایت “مشاوره ۲۴” روی لینک مقابل کلیک کنید: مشاهده لیست مشاوران وبسایت مشاوره ۲۴ /”وبساست مشاوره۲۴″

photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9-%DB%B0%DB%B1-%DB%B2%DB%B1_%DB%B2%DB%B1-%DB%B0%DB%B5-%DB%B2%DB%B1.jpgالهام متقی (زوج درمانگر،مشاوره پیش از ازدواج و فردی،مدرس مهارت های والدگری)

سلام به شما دوست گرامی،

تجربه رابطه موازی و ممنوعه ای و داشتید که حالا به دلیل یک طرفه تمام شدنش و شرایط باعث شده درگیر باشید. نکاتی که به شما کمک می کنه اینهاست:

۱- اگر دستتون با چاقو میوه خوری بریده بشه انتظار دارید که دو ساعت بعد بدون پانسمان و مراقبت زخم خوبه خوب باشه و دیگه اثری ازش نباشه؟

رابطه عاطفی هم چنین شرایطی و داره، بعد از پایانش زمان و مراقبت نیاز داره تا ترمیم اتفاق بیافته و میزان طبیعی این زمان هم بسته عمق رابطه بین شش ماه تا یک سال گفته میشه.

۲- مگر پیش از خیانتی که اتفاق افتاد و یا در حین اش شما با همسرتون رابطه گرم و صمیمی داشتید که الان عنوان کردید رابطه ام سرد شده؟

اگر خیانت وجود داشته معناش اینه که یه مواردی در زندگی متأهلی و رابطه با همسر برای شما دچار مشکل بوده که شما رو به سمت رابطه فرا زناشویی سوق داده هرچند که ابدا دلیل درستی برای عبور از خط قرمز ها نبوده و نیست اما قرار نیست محکمه را بندازیم، بهتره ریشه ها بررسی بشه که به تجدید و ترمیم رابطه شما با همسرتون کمک کنه.

۳- علائمی که اشاره کردید حالت های افسردگی هست بنابراین شما نیاز دارید این دوران و به کمک یک متخصص روانشناس طی کنید که احیانا از این تجربه فقط غم و اندوه باقی نمونه درس هایی که برای زندگی فردی تون کارآمد هست هم برای شما به همراه داشته باشه.

۴- برای راحت تر فراموش کردن ابدا نباید اکانت تلگرام یا دیگر مدیاهای ایشون و عکس هاش و یادگاری هاش و چک کنید از دوستان مشترک تون از ایشون خبر بگیرید و جاهایی که خاطرات خوب دارید و مخصوصاً برید./وبسایت مشاوره۲۴

photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8-%DB%B1%DB%B0-%DB%B2%DB%B3_%DB%B2%DB%B0-%DB%B4%DB%B1-%DB%B4%DB%B5-1.jpgالهام داودی (روانشناس بالینی، دانشگاه علوم پزشکی تهران)

اولین چیزی که شما دارین بهش اشاره می کنید و توی صحبت هاتون مشخصه علائم افسردگی هست. مثل لذت نبردن از هیچ چیز، کاهش وزن… و تا وقتی که علائم برطرف نشه نمی تونید بفهمید که باید چه کار کنید. بنابراین اولین اقدام شما باید رفتن پیش یک روانپزشک و درمان دارویی باشه و بعد از اینکه افسردگی تون درمان شد بتونید بفهمید البته با کمک یک روانشناس که چه اتفاقی افتاده و چه نیازی در شما برآورده نمیشه که از رابطه اصلی خودتون خارج میشین./وبسایت مشاوره۲۴

درصورت تمایل به رزرو مشاوره با ایشان روی لینک مقابل کلیک کنید: رزرو مشاوره تلفنی و متنی بدون انتشار در سایت با خانم داودی  / وبسایت مشاوره ۲۴

 

&nbsp &nbsp &nbsp &nbsp

&nbsp &nbsp &nbsp &nbsp

اسپانسر وبسایت مشاوره۲۴: فروشگاه بانه ۹۰ (در صورت تمایل به خرید از این فروشگاه روی لینک زیر کلیک کنید)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر