موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دعای قفل بستن

دعای قفل بستن

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 06 اسفند 1400 ساعت 23:00

 طلسم بستن شهوت یکی از راههای جلوگیری از رفتن و از دست دادن عشقتان است.

چنانچه پای عشقی در میان است که اطلاعات درستی از وی ندارید و متوجه شده اید معشوقتان با آن رابطه دارد

البته کاربرد دیگر آن هم زمانی است که طرف مقابل شما عاشق فرد دیگری است و اصطلاحا (رقیب عشقی) دارید.

در این صورت میتوانید از طلسم جدایی یا طلسم بستن شهوت استفاده کنید.

در این مقاله ما طلسم بستن شهوت را آموزش میدهیم

ادامه مطلب. . . .

طلسم بستن شهوت مشابه طلسم فراق و سیاهی است،با این تفاوت که ممکن است در طلسم بستن شهوت فرد خاصی مد نظر نباشدو فقط حدس به خیانت همسر یا عشقتان داشته باشید.مکانیزم تاثیر طلسم بستن شهوت به این گونه است که پس از اینکه با توجه به مشخصات عشقتان جدول حام را از مامازار یا بابازار تهیه کردید . درون طلسم گذاشتید،همسرتان یا معشوقتان فقط کنار شما احساس نیاز میکند و فقط حس آرامش و علاقه را به شما دارد و نسبت به تمامی افراد دیگر بی حس و تاثیر میشود.

طلسم بستن شهوت دارای تاثیر قوی و خیره کننده است و در توان و قدرت آن در بستن حس عشقتان نسبت به بقیه جای هیچ شکی نیست.

مراحل انجام کار:

ابتدا جدول "حام" را از  مامازار یا بابا زار تهیه میکنید. (هرفرد یک جدول حام مختص به خودش دارد)

درپایین صفحه لینک مامازار ها و بابازار های مطرح را گذاشته ایم.

تمامی طلسماتی که با جدول حام نوشته میشوند قسمت زیر را بطور مشترک دارند.

در شکل زیر نوشته هایی را که باید روی تخم مرغ بنویسید را قرار دادیم،اما چون نوشتن تمامی آنها بر روی یک تخم مرغ ممکن است برای شما دوشوار باشد ما از 4 تخم مرغ برای نوشتن طلسم استفاده میکنیم تا با نوشتن هربخش از طلسم بر روی یک تخم مرغ کار نوشتن برای شما ساده شود.پس در ابتدا 4 عدد تخم مرغ سالم انتخاب کنید و با ماژیک کوچک یا مداد یا روان نویس یا هرچه که راحتتر هستید(حتما مشکی باشد) نوشته های زیر را روی بدنه ی هر تخم مرغ بنویسید.

-36.jpg

-53.jpg

21.jpg

-.jpg

تمامی 4 نوشته ی بالا را روی یک تخم مرغ مینویسند اما ما آن را به چهار قسمت تبدیل کردیم تا روی 4 تخم مرغ مجزا بنویسید و کار راحت تر شود. برای نوشتن مداد نوک تیز مشکی رنگ کار نوشتن را آسانتر میکند. 

نوشته های بالا برای تمامی افراد و اعمالی که با جدول حام انجام میشود ثابت و بدون تغییر است و برای هرفرد اعداد و حروف دایمی و بدون تغییر است.

طی 4 روز پشت سرهم (روز خاصی مد نظر نیست) هر روز یک تخم مرغ را درون پلاستیک قرار دهید و با دست راست خود آنرا بشکنید و تخم مرغ شکسته را به سر یک چهار راه ببرید و در گوشه ای رها کنید.ترتیبی برای تخم مرغ ها وجود ندارد و هر تخم مرغی که مد نظرتان هست را بردارید و طی 4 روز انجام دهید.ساعت خاصی از شبانه روز برای اینکار قید نشده ولی بهتر است روز روشن باشد و قبل از اذان مغرب باشد یعنی از اذان صبح تا اذان مغرب فرصت دارید انجام دهید.منظور از چهار راه مسیری است که به چهار قسمت تبدیل شود یا همان تقاطع دو مسیر.میتوانید اگر سطل زباله ای در نزدیکی تقاطع(چهار راه) است تخم مرغ شکسته را درون آن بیندازید سعی کنید زیاد وسواس به دلتان راه ندهید.

حالا وارد قسمت متغیر طلسم فراق با جدول حام میشویم:

با خودکار یا مدادسیاه طلسم زیر را روی کاغذ سفید به تعداد 1عدد بنویسید.(جدول12خانه ای پایین عکس قفل را منظورمان است)

بهترین زمان نگارش طلسم بعد از اذان صبح و قبل از اذان مغرب است.(یعنی از صبح زود تا قبل از غروب آفتاب فرصت دارید)

نوشته ها را با دست راست بنویسید.

khpv-khpv-khpv.jpg

سپس یک فقل فلزی از بازار تهیه کنید (سایز متوسط یا هر سایزی که مایل هستید)

سپس کاغذی را که نوشته اید با چسب نواری به دور پاشنه ی یک قفل فلزی خوب و حسابی چسب کنید.(منظور از پاشنه، قسمت طلایی رنگ حجیم قفل است)

سپس قفل آماده شده را که طلسم به آن چسبیده شده است را داخل ظرفی از گلاب قرار دهید.اگر ظرف مناسبی نداشتید قفل را درون کیسه پلاستیکی گذاشته و پر از گلاب کنید و درب را ببندید و به مدت 7 روز درون خانه نگه دارید.پس از گذشت 7روز قفل و طلسم چسبیده به آنرا از درون ظرف یا پلاستیک بیرون آورید و در خاک دفن کنید(مکان دفن هرجایی میتواند باشد به جز منزل خود فرد) و گلاب موجود درون ظرف را در جلوی درب منزل بریزید(درب منزل برای خانه های ویلایی یا آپارتمانی منظور دربی است که به خیابان متصل است.درب نفر رو یا ماشین رو برای این کار هیچ فرقی ندارد).برای ریختن گلاب جلوی درب محدودیت زمانی ندارد و هرزمان که فرصت مناسب پیدا کردید این کار را انجام دهید مثلا اگر نیمه شب جلوی درب منزلتان میتوانید بروید هیچ اشکالی ندارد و در شب هم میتوانید و یا در روز هیچ اشکالی ندارد.اما در روز هفت ام فقط را از درون گلاب بیرون آورید.زیاد به کار حساسیت و وسواس به خرج ندهید/

پس بطور خلاصه 4 تخم مرغ را طی چهار روز میشکنید و سرچهارراه میندازید و قفل را 7روز درگلاب و سپس دفن میکنید و آب گلاب درب منزل میریزید و تمام///

تمامی طلسمات موجود در سایت بدون خطر بوده و هیچ منعی برای اجرا ندارند و همچنین میتوان چندین طلسم را باهم انجام داد و تداخلی در روند کاری آن ها پدید نمی آید.ولی همیشه توصیه میشود که بیشتر از دو یا نهایاتا سه طلسم را باهم انجام ندهید چون انجام طلسم با سنگینی نسبی برای فرد همراه است،پس بهتر است پس از گذشت چند مدت از یک طلسم به سراق طلسمات بعدی بروید.

عجایب جدول حام: جدول حام یکی از عجیب ترین نوع جداول طلسم است که متاسفانه تعداد افراد کمی توان به دست آوردن و جایگذاری آن را دارند. ما در این سایت بسیاری از طلسماتی را که با جدول حام به دست می آیند را برای شما شرح میدهیم.کمی علمی و تاریخی نگاهی به جدول حام در دعانویسی می اندازیم: حام در لغت معنی خاص و روشنی ندارد و معانی مختلفی برای آن قید شده است مثلا در عربی حام برگرفته از کلمه ی "حوم" است که به معنی تشنگی و التهاب است و در زبان عبری(اسرائیلی) به معنای گرم و عذاب آور است.در بعضی کتب حام به معنی کشور مصر است. حام کوچکترین پسر نوح نبی و برادر سام است.در کتاب تلمود یهودیان(תלמוד)  آمده است که پس از نفرین نوح نسل حام سیاه پوست و غلام شدند که البته چنین تفسیری میتواند توضیح دهنده ی قفل شوندگی و بنده شدن فرد در طلسم با جدول حام باشد و سیاهی موجود نماد بستن و فراق با فرد خاص باشد.به زبان ساده تر این چنین باید گفت که نوح نبی نزدیکی با همسران پسرانش را در کشتی ممنوع اعلام کرده بود ولی حام علارغم دستور پدر عمل کرد و با همسرش نزدیکی کرد و نوح نبی حام را نفرین کرد.در اصل کلمه ی حام در طول تاریخ آمیخته با نوعی عشق بازی و نزدیکی و ممانعت از آن است و با معانی عمیقی اصالت اصلی طلسم فراق با جدول حام را اثباط میکند.در کتاب تاریخ طبری در نهایت ماجرای حام و عشقش با نیکی و خیر و مسالمت به پایان میرسد.(اطلاعات تاریخی بیشتر را در ویکیپدیا جستجو کنید)

سایت ناحر در سالهای پیش بنا به نظر ناحرئیا تصمیم به این موضوع داشت که فقط مرجعی تخصصی و گنگ برای دعانویسان باشد،اما در رویکرد جدید تصمیم به آن گرفته شد تا با ساده تر کردن تمامی مسائل پیش رو و توضیحات فراوان و به زبان ساده، سایتی برپا کنیم تا برای عموم مردم(غیرحرفه ایها) قابل درک و اجرا باشد.

سایت ناحر به عنوان مرجع رسمی علوم صائبین قصد دارد تا با زبان ساده و از خلاصه ترین راه ممکن گره گشای مشکلات مخاطبین خود باشد.چنانچه سوالی تخصصی برایتان رخ داده و یا طلسمی خاص و مجرب مد نظرتان است که میخواهید به بقیه افراد توصیه کنید آن طلسم را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی و تحلیل و مشخص شدن کیفیت آن، طلسم را برای استفاده همگان درون سایت قرار دهیم.

طرز تهیه جدول حام:

روش های محاسبه و استخراج این جدول متفاوت است که عموما این جدول توسط مامازار یا بابازار تهیه میشود و سپس در جای خالی طلسم مورد نظر قرار میگیرد. البته جای دادن هرقسمت از جدول "حام" در مکان مشخصی از طلسم خود نیاز به علم خاصی دارد که در این سایت خود ما جایگاه قرارگرفتن هربخش از جدول حام را درون طلسم برای شما مشخص کردیم.ودیگر نیاز به فرد دعانویس ندارید و خودتان از پس کار بر میآیید.فقط باید یک مامازار یا بابازار جدول حام مختص به خودتان را برای شما تهیه کند.

عموما مامازار یا بابازار از فرد مخاطب نام کوچک و نام زاینده(مادر) خود فرد را میپرسد و در نمونه های دیگر تاریخ تولد فرد را میپرسد و چنانچه مخاطب خواهان طلسم برای فرد دیگری باشد(مثلا معشوقه یا خاستگار یا شوهر یا دوست) ،اطلاعات آن فرد یا عکس آن فرد یا ... سایر اطلاعاتی که مامازار یا بابازار صلاح بداند در این امر استفاده میشود.

عموما از مامازار میخواهند که فلان جدول (جدول حام یا جدول ت یا جدول طا یا جدول لام یا جدول ... ) را جهت دعانویسی در اختیار فرد قرار دهد.

تمام دعانویسان خبره جایگاهه های متغییر در طلسمات و دعاها را میدانند و این جاهای متغییر را با جداولی که از مامازار میگیرند پر میکنند و در اختیار مشتریان خود قرار میدهند.در اینجاست که تفاوت کار دعانویسان باهم مشخص میشود.(دعانویس متبهر جایگاههای متغییر های دعا را  به درستی و با کمک مامازار یا بابازار پر میکند در حالی که دعانویسان غیر متبهر فقط نام فرد را در دعا قرار میدهند و یا اصلا با مامازار یا بابازار جهت دریافت جدول اقدام نمیکنند).در این سایت ما بیشتر طلسمات و دعاهارا برای شما ساده کردیم تا راهنمایی کامل برای افراد عادی و غیر ماهر باشد و همچنین مرجعی کامل و بدون عیب برای دعانویسان باشد.

اگر قصد دارید خودتان برای خودتان یا شخص دیگری دعانویسی کنید ما در این سایت متغیر هارا با رنگ قرمز در هر طلسم برای شما مشخص کردیم و بسیاری از جداول و وردها و طلسمات پیچیده را به شکل جدول ساده شده و آماده و خوانا در این سایت قرار داده ایم.شما فقط کافی است جدول مورد نظر را از ماما زار یا بابا زار  تهیه کنید و در این جداول قرار دهید.

برای مراجعه به مامازار یا بابازار های معروف تا جایی که امکان داشته لیست و آدرس این افراد را به ترتیب قدرت و اولویت آنها در سایت قرار داده ایم،برخی مربوط به ایران و برخی مربوط به کشورهای دیگر هستند که از طرق مختلف میتوانید با آنها در ارتباط باشید.

در پایین صفحه لیستی کامل از مامازار و بابا زارهای مطرح ایران و سایر کشورها را قرار دادیم.

از کلیه ی مخاطبین سایت میخواهیم تا اطلاعات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوال رایج: چرا سایر دعاهای موجود در اینترنت جایگاهی برای متغیرها ندارند و نیاز به جدول  و مامازار و بابازار ندارند؟ پاسخ: در تمامی دعاهای قوی و اصلی این جایگاهها وجود دارد اما از قبل توسط نویسنده ی اصلی پر شده است،مثلا در بیشتر دعاها این قسمت با نام مادر حوا و پدر حضرت آدم پر شده است که این عمر سبب کم اثر شدن یا بی اثر شدن دعا میشود.

آموزش قرار دادن جداول(حام یا طرء یا میم یا غاء یا ...) درون طلسم مورد نظر:

در توضیحات بالا شرح دادیم که باید هر شخصی جداول مختص به خودش را از مامازار یا بابازار تهیه نماید.حالا نوبت به جایگذاری جدول در طلسم مورد نظرتان میرسد،برای این کار به توضیحات زیر دقت کنید.

روش کار بسیار ساده است،اگر به طلسمات درون سایت دقت کنید متوجه میشوید که برخی حروف با رنگ قرمز درون طلسم قرار دارند ، که اینها متغیرهای طلسم برای هرفرد هستند که با مشخصات موجود در جدولتان جایگزین میشوند.برای درک بهتر به شکل آموزشی زیر دقت کنید

jpg_2.jpg

اگر به تصویر آموزشی بالا دقت کنید در ابتدای تصویر سمت راست جدول "حام" (بطور فرضی) برای یک نفر تهیه شده و در سمت چپ شکل بالا یک طلسم قرار دارد. مشاهده میشود که درون طلسم سمت چپ یکسری از مربع ها بدون عدد و نماد است و با حروفی خاص مانند "حار"حبو"حب"...پرشده است و رنگی قرمز رنگ دارد،اینها متغیر های درون طلسم هستند که باید برای هرفرد تغییر کنند تا طلسم روی شخص بنشیند.حال اگر به جدول قرمز رنگ سمت راست شکل دقت کنید برخی مربع ها نامگذاری شده مانند"حار"حبو"حب"حمو"حمری"حمار"... و در زیر آن اعداد و حروفی قرار دارند که این اعداد و حروف را در طلسم سمت چپ جایگذاری میکنیم.نتیجه ی این جایگذاری طلسم تکمیل شده ی پایین شکل میباشدکه با فلش سبز رنگ مشخص شده است.شکل بالا به حد کافی گویای این توضیحات است.

ناحرئیا به معنی محافظ قوانین و آیین دین صبی

برچسب ها: ناحر, سایت ناحر, ناحرئیا, NAHER, NAHER.COM,

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر