موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

بهترین هدیه برای دوست صمیمی دختر

بهترین هدیه برای دوست صمیمی دختر

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 03:34

زمان مطالعه 8 دقیقه

عده زیادی از افراد با نزدیک شدن به زمان تولد دوست صمیمی خود، مدام این سؤال را از خود می‌پرسند که چه کادویی برای تولد دوست صمیمیم بخرم؟ رابطه دوستی بین افراد باعث می‌شود تا دختران و پسران در خرید هدیه برای دوست خود دچار نگرانی شوند و سخت‌گیری زیادی در این مسئله به خرج دهند.

خرید کادو برای تولد دوست، با وجود اینکه کاری نسبتاً سخت و نگران‌کننده است، شیرین و لذت‌بخش نیز می‌باشد. از آنجا که رابطه دوستان، کاملا گرم و صمیمی است و دانستن علاقه‌مندی و سلیقه دو طرف، لازمه پایداری و دوام این دوستی به حساب می‌آید، پس ضروری است در انتخاب کادو تولد برای دوست صمیمی خود، به علاقه‌مندی او توجه داشته باشید.

دانستن اینکه دوستتان به چه چیزی علاقه دارد، باعث می‌شود سریع‌تر و راحت‌تر از آنچه که فکرش را داشته باشید، بتوانید هدیه‌ای متفاوت و ویژه برای او تهیه کنید. علاوه بر این، بدیهی و هوشمندانه است که در وهله اول، خرید وسایل و لوازمی را به عنوان هدیه برای دوست صمیمی خود در نظر بگیرید که ممکن است دوستتان به آن نیاز ضروری داشته باشد.

اگر هنوز هم قصد دارید دنبال بهترین کادو برای دوست صمیمی خود باشید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید تا شما عزیزان را با چند مورد از بهترین هدایای جشن تولد که می‌تواند رضایت دوستتان را به همراه داشته باشد، آشنا کنیم.

انواع کادو برای دوست صمیمی:

کتاب

کتاب یکی از بهترین و در عین حال راحت‌ترین هدایای تولدی است که می‌توانید به دوستتان هدیه کنید. کتاب‌ها یار دیرین و همیشگی ما هستند و تنوع سبک و ژانر آن‌ها باعث می‌شود تا همه افراد با هر سلیقه و تفکری آن‌ها را دوست داشته باشند.

با توجه به اینکه کتاب‌ها انواع گوناگونی دارند و در هر سبک و موضوعی می‌توانید چند کتاب خوب برای دوستتان پیدا کنید، توصیه می‌کنیم حساب ویژه‌ای روی کتاب، به عنوان هدیه متفاوت برای دوست صمیمی خود باز کنید.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%B5%D9%85%DB%8C%D9%85%DB%8C.jpg

البته دقت کنید زمانی می‌توانید کتاب مورد پسند دوستتان را پیدا کنید که به سلیقه او آگاه باشید و بدانید او از چه سبک کتابی خوشش می‌آید. به عنوان مثال زمانی که دوست شما کتاب‌های رمان را بر دیگر سبک‌ها ترجیح دهد، می‌توانید یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های ایرانی یا خارجی را که بازخورد خوبی بین خوانندگان دارد، انتخاب کنید.

از آنجایی که کتاب‌ها قیمت مناسبی دارند و همان‌طور که گفتیم، دسته‌بندی‌های مختلفی را نیز شامل می‌شوند، می‌توانید با هزینه‌ای بین 40 تا 80 هزار تومان کتابی مناسب انتخاب کرده و آن را به دوستتان هدیه کنید. برای جالب شدن هدیه می‌توانید یک کارت تبریک تولد یا دست نوشته از خودتان بین کتاب بگذارید تا دوستتان با باز کردن کتاب، از حسن انتخاب شما، غافلگیر شود.

اگر به دنبال سورپرایز کردن همسر خود هستید پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه سورپرایز تولد شوهر داشته باشیم را مطالعه کنید.

اگر هم به دنبال خرید کادو برای خانمتان هستید پیشنهاد می کنیم مقاله کادو تولد برای خانمم چی بخرم را مطالعه کنید.

کیف پول

اگر دنبال خرید بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی خود هستید، کیف پول می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای این کار باشد. کیف پول در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مناسب آقایان و خانم‌ها در بازار موجود است و یکی از ماندگارترین هدایای تولد به شمار می‌رود.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%DB%8C%D9%81-%D9%BE%D9%88%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%B5%D9%85%DB%8C%D9%85%DB%8C.jpg

در انتخاب کیف پول برای خانم‌ها باید به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل وسایل زیادی که نسبت به آقایان درون کیفشان قرار می‌دهند، خرید کیف پولی جادار که چند جیب کوچک و مختلف برای قرار دادن کارت‌های بانکی، پول، دستمال‌کاغذی و… داشته باشد، کادویی مناسب و جالب خواهد بود.

گل

یکی از بهترین چیزهایی که می‌توانید به عنوان کادو تولد برای دوست صمیمی خود در نظر بگیرید، گل و گیاه است. این موجودات زنده و زیبا، فوق‌العاده ارزشمند هستند و پویایی و تحرک را به دنبال خواهند داشت. اکثر افراد، چه خانم و چه آقا، از هدیه گرفتن یک گلدان گل زیبا و با طراوت خوشحال شده و احساس رضایت می‌کنند.

گل‌ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها در مقدار آب‌رسانی و نوردهی متفاوت از یکدیگر هستند. اگر قصد دارید یک گل طبیعی با گلدانی زیبا و شیک به دوستتان هدیه دهید و او را تشویق به نگهداری و مراقبت از این هدیه خاص کنید، پیشنهاد می‌کنیم گل‌هایی را انتخاب کنید که ماندگاری و انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به تغذیه و محیط رشد خود داشته باشند.

چنانچه دوستتان در محیط آپارتمان زندگی می‌کند، می‌توانید گل‌های آپارتمانی که تنوع بالایی دارند و فوق‌العاده زیبا هستند را به عنوان هدیه‌ای متفاوت در روز تولدش به او تقدیم کنید. بدون شک این گل‌های ارزشمند می‌توانند مورد پسند دوست صمیمی شما قرار بگیرند.

خودنویس

روان‌نویس یا خودنویس می‌تواند یک هدیه متفاوت برای دوست صمیمی شما باشد. شاید با خود بگویید ارزش مادی این هدیه کوچک به اندازه‌ای نیست که جرئت کنید آن را به دوستتان هدیه دهید؛ خب در این صورت باید بگوییم که شاید یک خودنویس و روان‌نویس از ارزش مادی زیادی برخوردار نباشد، اما قطعاً ارزش معنوی بالایی دارد.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3.png

اگر نگران این مسئله هستید، می‌توانید از خودنویس‌های شیک و ظریف که قیمت نسبتاً بالایی دارند، استفاده کنید. علاوه بر این، برای بهتر شدن هدیه دوستتان می‌توانید از ست خودنویس، دفتر یادداشت و جاسوئیچی استفاده کنید. تنوع طرح و رنگ این نوع ست زیبا باعث می‌شود تا ست انتخابی شما برای دوستتان، لذت‌بخش باشد.

برای آشنایی با کادوهای بیشتر می توانید مقالات زیر که در مورد خرید کادو تولد می باشد را مشاهده کنید.

مقاله هدیه تولد برای پسر 15 ساله چی بخریم؟

مقاله 13 کادو تولد برای دختر 13 ساله

مقاله 18 کادو تولد برای دختر 20 ساله

اشیاء تزئینی

یکی دیگر از گزینه‌های جالب و جذابی که می‌توانید به عنوان هدیه متفاوت برای دوست خود روی آن متمرکز شوید، اشیاء تزئینی می‌باشند. این هدایای زیبا و جذاب، ماندگار هستند و سال‌های بعد که دوستتان به آن نگاه کند، به یاد دوران دوستی شما و خودش خواهد افتاد.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AA%D8%B2%DB%8C%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%B5%D9%85%DB%8C%D9%85%DB%8C.jpg

اشیاء تزئینی نه تنها برای دختران جذاب و خاطره‌انگیز هستند، بلکه برای پسران نیز مناسب می‌باشند. این لوازم کادویی تنوع بسیار زیادی دارند و شامل انواع مجسمه‌ها، بشقاب‌های دیوارکوب، گلدان، آیینه، جاشمعی و… می‌باشند.

عطر و ادکلن

با فهمیدن این که دوستت صمیمیتان به کدام یک از برندهای عطر و ادکلن علاقه دارید، کدام یک از طعم‌های شیرین یا تلخ را ترجیح می‌دهد و از چه بویی خوشش می‌آید، می‌توانید عطر یا ادکلنی فوق‌العاده شیک با قیمت مناسب برای او خریداری کنید. با توجه به اینکه عطرها همه‌پسند هستند و افراد از خوشبو بودن خشنود به نظر رسیده و آن را لازمه زیبایی و شیک‌پوشی می‌دانند، این هدیه خاص مناسب تولد دوست صمیمیتان می‌باشد.

%D8%B9%D8%B7%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%AF%D9%88-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF.jpg

درصورتی که قصد خرید عطر و ادکلن را به عنوان کادو تولد برای دوستتان دارید، ضروری است که حتماً بدانید دوستتان کدام عطرها را ترجیح می‌دهد. فهم این نکته در کنار مارک بودن عطر و نیز قیمت مناسب آن، موجبات خرید عطری خاص را فراهم می‌کند.

لباس

از اولین هدیه‌هایی که در تولد دوست صمیمیتان سریعاً به ذهن شما خطور می‌کند، خرید لباس به عنوان کادو تولد است. خرید لباس مناسب و مورد پسند دوست صمیمیتان، می‌تواند کادویی مناسب برای تولد او باشد. در صورتی که دوستتان بسیار خوش‌پوش است و اهمیت بسیار زیادی برای ظاهر و نوع پوششی که دارد قائل می‌شود، می‌توانید خرید انواع کلاه و شال‌گردن، تی‌شرت، دستکش، بافت زمستانه و… را مد نظر قرار دهید.

%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%86%D8%B2%D8%AF%DB%8C%DA%A9.jpg

قبل از هر چیز در انتخاب لباس به عنوان هدیه برای دوست صمیمی، باید به سلیقه دوست خود و مقدار بودجه‌ای که دارید، توجه کنید. از آنجا که لباس‌ها شامل انواع مختلفی هستند، پس به راحتی با صرف هزینه‌ای مناسب و معقول، می‌توانید هدیه‌ای مناسب برای تولد دوستتان تهیه کنید.

علاوه بر این، باید بدانید که خرید لباس در فصلی که در آن قرار دارید، می‌تواند بیشتر از قبل هوشمندانه بودن انتخاب شما را مشخص کند. به عنوان مثال، چنانچه دوست صمیمیتان متولد تابستان و یا زمستان باشد، با خرید لباس‌های تابستانه و زمستانه، شرایطی فراهم می‌کنید که او بتواند بلافاصله از لباس‌ها استفاده کند.

این اطمینان را به شما می‌دهیم که لباس مورد پسند دوستتان، باعث می‌شود برق خوشحالی را در چشمان او مشاهده و لبخند رضایت را بر لبش ببینید.

لوازم الکترونیکی

از آنجایی که عصر، عصر ارتباطات و تکنولوژی است، پس هدیه دادن لوازم و ابزار الکترونیکی به دوست صمیمیتان می‌تواند جذاب و هیجان‌انگیز باشد. با توجه به این که لوازم الکترونیکی هزینه زیادی برای خرید نیاز دارند، می‌توانید با کنار گذاشتن بودجه‌ای معمولی، برخی از لوازم از جمله فلش مموری، ساعت مچی هوشمند، مونوپاد، دستبند مچی، انواع اسپیکر شارژی، انواع هدفون و… را که مناسب با مقدار بودجه مد نظر شما باشند، خریداری کنید.

در صورتی که از نظر قیمت کادو مشکلی نداشته باشید، می‌توانید خرید لوازم هوشمند و پیشرفته‌تر از جمله انواع گوشی هوشمند، لپ تاب یا تبلت، دوربین عکاسی حرفه‌ای، ام پی پلیر، انواع هارد، مودم و… را اولویت خرید قرار دهید.

با توجه به اینکه لوازم هوشمند برای تمامی افراد کارایی دارند و غیرممکن است کسی از داشتن این لوازم خوشحال نباشد، به شما اطمینان می‌دهیم که دوستتان از گرفتن این کادو تولد خاص و متفاوت احساس رضایت خواهد داشت.

علاوه بر تمامی این هدایای زیبا و دوست‌داشتنی، می‌توانید روی انواع باکس شکلات و گل، کوله‌پشتی، ست لوازم بهداشتی، ست ورزشی و تناسب‌اندام، کفش اسپرت و… به عنوان بهترین کادو تولد برای دوست خود حساب کرده و پاسخی مناسب به سؤال چه کادویی برای تولد دوست صمیمیم بخرم، پیدا کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر