موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دخالت برادر شوهر در زندگی

دخالت برادر شوهر در زندگی

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

زن جوانی در دادگاه گفت: پدرشوهر و برادرشوهرم به راحتی در تمام امور زندگی‌مان دخالت می‌کنند و شوهرم حتی نمی‌تواند مقابل آنها بایستد، دیگر نمی‌خواهم با چنین مردی که نمی‌تواند حق خود را حتی از زندگی‌اش بگیرد، زندگی کنم.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زن جوانی در دادگاه خانواده حضور یافت و درخواست جدایی از شوهرش را به قاضی دادگاه ارائه کرد. این زن که 23 سال سن داشت در ابتدای جلسه خطاب به قاضی دادگاه گفت: دو سال است از زندگی مشترکمان می‌گذرد و در این مدت تنها کسانی که برای زندگی‌مان تصمیم‌گیری کردند پدرشوهر و برادرشوهرم بودند.

وی ادامه داد: خانواده شوهرم مدعی هستند که سن من و شوهرم برای شروع زندگی پایین است و آنها به همین دلیل صلاح و مصلحت زندگی مان را بهتر از خودمان می‌دانند، به همین دلیل راحت به خودشان اجازه می‌دهند که در زندگی‌مان دخالت کنند.

زن جوان خاطرنشان کرد: حتی اگر بخواهیم مسافرت برویم یا مهمانی برگزار کنیم باید از پدرشوهرم اجازه بگیریم در غیر این صورت خیلی راحت به ما توهین می‌کند و حتی شوهرم را کتک می‌زند.

وی مدعی شد: شوهرم نمی‌تواند مقابل پدر و برادر بزرگش بایستد در واقع از آنها واهمه دارد چرا که هر سه در یک مغازه شریک هستند و او ترس اخراج از مغازه را دارد. همچنین زمانی که من می‌خواهم مقابل پدرشوهرم بایستم شوهرم مرا کتک می‌زند و می‌گوید تو حق نداری حرفی بزنی تا مبادا به پدرم بی‌احترامی شود.

زن جوان در حالی که به آرامی گریه می‌کرد، گفت: مدتی است که تصمیم گرفته‌ایم بچه‌دار شویم اما زمانی که خانواده همسرم این موضوع را متوجه شدند به شوهرم گفته‌اند که برای تو و همسرت زود است که بخواهید فرزندی را تربیت کنید چرا که خودتان هنوز بچه هستید و دهانتان بوی شیر می‌دهد.

وی بیان کرد: پدرشوهر و برادرشوهرم فقط می‌توانند در زندگی ما دخالت کنند و جرات دخالت کردن در زندگی دیگر فرزندان خانواده را ندارند. چرا که از ابتدا آنها مقابل پدر و برادر بزرگشان ایستاده‌اند و چنین اجازه‌ای را به آنها نداده‌اند اما متاسفانه همسر من از ابتدا از پدر و برادرش می‌ترسید و نمی‌توانست حق خود را از آنها بگیرد.

این زن جوان در پایان گفت: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم چرا که دیگر نمی‌توانم با این وضع به زندگی ادامه دهم، خواهان مهریه 700 سکه‌ای خود نیز هستم.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زن جوان به دلیل عدم حضور مرد در دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و رسیدگی به پرونده را به جلسه‌ی در آینده موکول کرد.

انتهای پیام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر