موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

نشانه های عدم علاقه مرد به زن

نشانه های عدم علاقه مرد به زن

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

%D8%B9%D8%AF%D9%85-%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%82%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%B1%D8%B4.jpg چکیده مطلب

تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 96

اگر مردی به همسرش بی علاقه شود، نشانه‌های این عدم علاقه چیست؟ در ادامه به این نشانه‌ها اشاره خواهیم کرد.

عدم علاقه یکی از اتفاقات ناگواری است که کسی دلش نمی‌خواهد تصور کند که روزی گرفتار آن خواهد شد. در ابتدا تصور می‌کنیم که خیالاتی شده‌ایم. خیلی بعید است که از خود بپرسیم آیا او علاقه خود را به من از دست داده است؟ اما به زودی مشخص می‌شود که یک جای قضیه مشکل دارد.

بدتر از همه اینکه تصور می‌کنیم روی این اتفاق هیچ کنترلی نداریم. اگر حرارت یک رابطه به آهستگی، کم شود عموماً وارد شرایط بحرانی می‌شویم به خصوص اگر هنوز به او علاقه داشته باشیم.

در ادامه بدون اطلاع قبلی در مورد بازسازی یک رابطه، تلاش می‌کنیم تا او دوباره عاشق ما شود یا اینکه به طور کل ماجرا را نادیده می‌گیریم.

شاید شروع کنید به مطالعه مقالاتی در مورد نشانه‌های عدم علاقه مردها یا با یکی از دوستان خود تماس بگیرید و به تحلیل رابطه‌ی خود بپردازید. چرا که به صورت کلیشه‌ای گویا این زنان هستند که باید از یک رابطه محافظت بکنند.

البته نشانه‌هایی که در ادامه به آنها اشاره می‌شود برای زنان نیز صادق است.

نشانه‌های عدم علاقه مردها به ادامه رابطه

۱. او نیاز به فضای بیشتری دارد

Avoid.jpg
به یاد دارید که از دیدن و در کنار هم بودن هیچ وقت خسته نمی‌شدید؟

آن احساس کم کم جای خود را به این حس می‌دهد که عشق‌تان سعی می‌کند از شما دوری کند یا ناگهان نیاز دارد تا خودش را پیدا کند.

او ممکن است برای چند ساعت یا چند روز غیبش بزند. شاید با یکدیگر وقت بگذرانید اما مثل گذشته چندان با هم تماس ندارید.

ممکن است بعد از پایان کار به خانه نیاید.

اگر عادت داشتید که آخر هفته‌ها را با هم بگذرانید ممکن است او برنامه‌های دیگری داشته باشد.

شاید بهانه‌های منطقی بیاورد، مانند: باید تا دیر وقت کار کنم یا برای این آخر هفته خیلی خسته هستم یا باید فلان کار را انجام بدهم.

مهم نیست که بهانه‌های او چه هستند به هر حال ارتباط با او سخت‌تر می‌شود. وقتی با شما وقت می‌گذراند انگار به شما لطف می‌کند.

۲. او دیگر کارهایی را که قبلاً انجام می‌داد را انجام نمی‌دهد

در ابتدا او هر کاری می‌کند تا شما لبخند بزنید. اما وقتی عدم علاقه پیش می آید بیشتر خودخواه میشود.

دیگر برای شما کادوهای کوچک نمی‌آورد و کمتر به شما اهمیت می‌دهد. اگر او به شما بی علاقه باشد در ابتدا از نظر عاطفی علاقه‌اش با شما قطع می‌شود و از تماس چشمی با شما خودداری میکند.

میخواهم نامزدم را جذب و وابسته خودم کنم!

۳. او در مورد رابطه‌اش از روی ناامیدی صحبت می‌کند

postive-and-negative.jpg
مردها کارشان حل مسئله است. اگر مشکلی را پیدا کنند تمام تلاش خود را برای حل آن به کار می‌گیرند. این موضوع در مورد روابط‌شان هم صدق می‌کند.

مردی که عاشق شما است می‌خواهد که تنش را از بین ببرد. به استثنای شرایط خیلی بحرانی در بقیه موارد اگر به شما علاقه داشته باشد تمام تلاش خود را برای بهتر شدن رابطه انجام خواهد داد. شاید در این مرحله با شما دعوا کند یا به یک دوست مراجعه کند و به دنبال نظر او باشد که کاملاً طبیعی است.


مقاله مرتبط: چگونه مرد را عاشق خود کنیم؟ راه های تضمینی برای عاشق کردن یک مرد


اما وقتی مردی عدم علاقه به شما دارد لحن صدا و برخورد او از فردی که کنجکاو و عاشق است تبدیل به فردی منفی و شاکی خواهد شد.

او در کمال شگفتی فریاد خواهد زد: آیا این رابطه ارزش ادامه دادن دارد؟ یا من مثل گذشته خوشحال نیستم. او یا عاشق شما است و به دنبال بازسازی رابطه می‌گردد یا علاقه‌اش را از دست داده و در تلاش برای از بین بردن این رابطه است.

۴. او دیگر علاقه‌ای به تماس با شما ندارد

ارتباط بین شما نامنظم، تنش‌زا و کم شده است. گویا چیزی وجود دارد که از کنترل شما خارج است. او قبلاً عادت داشت بیشتر با شما صحبت کند و در تماس با شما قرار بگیرد اما حالا تماس‌ها کوتاه هستند.

البته وقتی مدتی از رابطه می‌گذرد کاهش تماس‌ها کاملاً طبیعی است. اما وقتی مردی دچار عدم علاقه میشود از تماس مرتب با شما طفره می‌روند.

۵. عدم علاقه باعث تغییر در نحوه برخورد با مشاجرات میشود

conflict-.jpg
وقتی افراد نسبت به هم بی‌ علاقه می‌شوند با مشاجره‌ها به گونه‌ی دیگری برخورد می‌کنند. همه زوج‌ها با هم مشاجره می‌کنند و هر کس رفتار خاص خودش را در این مواقع دارد.

بعضی‌ها خیلی شدید دعوا می‌کنند اما به سرعت هم دوباره آشتی می‌کنند. بعضی دیگر به ندرت با هم دعوا می‌کنند اما باز هم برای حل مشکل تلاش می‌کنند. وقتی افراد به هم علاقه دارند از همان روش‌های مرسوم برای حل مشاجره استفاده می‌کنند.

اما در صورت بی علاقگی روش کار هم عوض می‌شود. آنها یا کاملاً قید مشاجره را می‌زنند و یا اینکه به صورت ناگهانی شروع به دعوا می‌کند. اغلب به دنبال بهانه‌ای برای ترک صحنه هستند تا بتوانند بیشتر تنها باشند.

آنها به جای اینکه رابطه را درست کنند سعی می‌کنند از کوچک‌ترین مشکلات فرار کنند.

۶. او پاسخی به درخواست‌های شما برای تماس نمی‌دهد

روزهایی که مرتب به هم در مورد آب و هوا یا مسائل ریز و درشت پیام می‌دادید را به یاد دارید؟ دکتر جان گاتمن که در زمینه روابط بسیار مشهور است در تحقیقاتش متوجه شده که افرادی که با هم رابطه‌ی خوبی دارند عموماً در ۸۶ درصد مواقع نسبت به تماس‌های یکدیگر پاسخگو هستند. اما زوج‌هایی که از هم جدا شده‌اند تنها ۳۳ درصد مواقع به هم پاسخ می‌دهند.

نمی‌خواهم بگویم هر بار که شریک زندگی‌تان به تماس‌های شما پاسخ نمی‌دهد آنها را بشمارید. اما اگر این اتفاق مرتب تکرار می‌شود یکی از نشانه‌های بی علاقگی است.

۷. مجبور می‌شوید بیشتر مواظب رفتار خود باشید

disrespectful-.jpg
شریک زندگی‌تان که قبلاً شما را دوست داشت حالا با شما بی‌ادبانه رفتار می‌کند. او به شما بی‌احترامی می‌کند و نظرات منفی می‌دهد که شاید در نگاه اول کوچک به نظر برسند اما در عمل این‌طور نیستند.

او رابطه‌‌اش را با رابطه‌ی دیگر زوج‌ها به صورت منفی مقایسه می‌کند. او شما را با دیگر زنان مقایسه می‌کند. وقتی شما صحبت می‌کنید زیر لبش حرف‌های بدی می‌زند که وقتی به آنها اشاره می‌کنید، از وجودشان اظهار بی‌خبری می‌کند.

ناگهان رفتار‌های شما که قبلاً بامزه بودند باعث خشم او می‌شود. به نظر می‌رسد هر کاری انجام می‌دهید او را عصبانی می‌کند. ناگهانی لحن عاشقانه او با صدایی که خبر از عدم تایید شما دارد، جایگزین می‌شود. به نظر می‌رسد هر لحظه باید منتظر انتقاد بعدی از جانب او باشید.


مقاله مرتبط: کارهای بد زن و شوهر که باعث طلاق عاطفی و جدایی می شود چیست؟


۸. او رفتارهای عجیب و غریب از خود نشان می‌دهد و مرتب از تلفنش مراقبت می‌کند

شاید او نخواهد با شما تماس بیشتری داشته باشد اما زمانی هم که کنار شما قرار داد سعی می‌کند مرتب با تلفنش وقت بگذراند. اگر او به شما خیانت می‌کند هرگز تلفن خود را رها نخواهد کرد. بنابراین اگر این نشانه‌ها را مشاهده کردید باید چکار کنید؟

تصور غالب این است که اگر بی علاقگی در یک رابطه ایجاد شود همه چیز تمام است. اگر از هر زوجی که مدت زمانی زیادی را با هم گذرانده‌اند بپرسید متوجه خواهید شد که داستان زندگی آنها همیشه عالی نبوده است.

با این حال بهتر است در ابتدا وحشت نکنید و دیوانه‌وار تلاش نکنید تا به هر قیمتی در او علاقه گذشته را ایجاد کنید. این روش هرگز جواب نداده است.

2-6.jpg

دوره ملکه باش تا برایت زانو بزند چیست؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر