موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

ایده برای تولد مامان

ایده برای تولد مامان

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

احتمالاً شما هم مثل من از جمله افرادی هستید که به محض خرید تقویم سال جدید رویدادهای مهمی مثل تولد مادر، پدر، یا روز پدر، روز مادر و…  را روی آن علامت می‌زنید. برخی افراد در زندگی آنقدر برایمان ارزشمندند که حاضر نیستیم به هیچ قیمتی روزهای خاص را برای خوشحال کردن آن‌ها از دست بدهیم. خصوصاً مادر که مظهر مهربانی و لطافت است. همه‌ی ما در زندگی عشق مادر را تجربه کرده‌ایم و می‌دانیم هیچ عشقی بالاتر از عشق مادری نیست.

mothers.jpg

این‌که بتوانید در روزهای خاصی لبخند را به کسانی که دوستشان دارید هدیه دهید بسیار ارزشمند است. و چه کسی بهتر از مادر که بالاترین احساس دنیا یعنی عشق را به ما هدیه کرده است. مادری که حتی قبل از تولد ما سختی دوران بارداری را تحمل کرده و با فداکاری تمام سعی خود را کرده است که هیچ کمبودی را در زندگی خود احساس نکنیم.

اگر هنوز روز تولد مادرتان را در تقویم جیبی یا تلفن همراه خود یادداشت نکرده‌اید همین الان این کار را انجام دهید. زیرا شاید مشغله‌های کاری باعث شوند این روز بی‌نظیر را برای قدردانی از زحمات بی حد و اندازه‌ی مادرتان از دست دهید. در صورتی هم که برنامه‌ی کاری فشرده‌ای دارید حتماً آلارم تلفن همراه خود را به یک ده روز قبل از تولد مادرتان تنظیم کنید. البته اگر می‌خواهید بیشتر از همیشه او را غافلگیر کنید توصیه می‌کنم جشن تولد او را یک هفته قبل از روز واقعی آن برگزار کنید که انتظار دریافت هدیه و برگزاری جشن را نداشته باشد.

پس از تعیین روز جشن مکانی را غیر از منزل مادرتان برای برگزاری این مراسم انتخاب کنید که بتوانید او را کاملاً سوپرایز کنید. البته تا حد امکان از برگزاری تولد مادر در کافی‌شاپ یا رستوران پرهیز کنید. زیرا مادرها معمولاً سادگی و راحتی را بیش‌تر دوست دارند. اگر این روز جزو روزهای گرم سال است بهترین گزینه برای برگزاری این جشن فضاهای دلبازی مثل باغ یا حیاط منزل است.

برای تزیین مکان برگزاری جشن از گل‌های طبیعی مورد علاقه‌ی مادرتان استفاده کنید. عطر گل‌های طبیعی حس خوبی را در افراد حاضر در جشن ایجاد می‌کند. برای جذابیت بیش‌تر این جشن می‌توانید از آویزها و گلدان‌هایی که با گل تزیین شده‌اند استفاده کنید. به علاوه سعی کنید رومیزی که انتخاب می‌کنید مدل و رنگ مورد علاقه‌ی مادرتان باشد. همچنین موسیقی ملایم و آرام‌بخشی را انتخاب کنید که در طول جشن با صدای ملایمی پخش شود.

dainty-mom-birthday-main.jpgبرای تولد مادرتان خانه را با گل تزیین کنید.

قبل از برگزاری جشن حتماً با خواهر، برادر و تمام کسانی که شناخت خوبی از مادرتان دارند صحبت کنید. استفاده از ایده‌ی این افراد باعث برگزاری بهتر و باشکوهی هر چه بیش‌تر جشن می‌شود. از سوی دیگر نیز سعی کنید مهمانانی را به این جشن دعوت کنید که مادرتان به آن‌ها علاقه‌ی خاصی‌ باشد. دوستان قدیمی و خانوادگی، خواهر و برادر معمولاً بهترین گزینه‌ برای دعوت هستند. برای آرامش بیش‌تر سعی کنید این مراسم خیلی شلوغ و پر سر و صدا نباشد.

7.jpgسعی کنید مراسم تولد مادرتان خیلی شلوغ نباشد.

سعی کنید غذاهایی که انتخاب می‌کنید طبق علاقه‌ی مادرتان بوده و از همه مهم‌تر این که برای سلامتی او ضرر نداشته باشند. و در صورتی هم که او به ماده‌ی غذایی خاصی آلرژی دارد سعی کنید از این مواد در غذاها استفاده نکنید.

5.jpgبرای جشن تولد مادرتان غذاهای ساده و سالم آماده کنید.6.jpgغذاهای سالم بهترین گزینه برای تولد مادرتان هستند.

کیک تولدی که برای مادر خود انتخاب می‌کنید می‌تواند طرح  ساده‌ای داشته باشد و بسیار ساده تزیین شده باشد و یا به شکل گل، قلب و یا به هر شکلی باشد که می‌دانید مادرتان این طرح را دوست دارد. و حس زیبای خاص بودن را به او القا کند.

%D8%A7%D8%A7%D8%A7.jpgایده‌ای برای تزیین میز تولد و کیک تولد برای جشن تولد مادرتان

در انتخاب هدیه نیز بسیار دقت کنید. سعی کنید هدیه‌ای که انتخاب می‌کنید از مجموعه‌ی مورد علاقه‌ی مادرتان باشد و حس خوبی در او ایجاد کند. تهیه‌ی آلبوم عکسی که خاطرات خوش مادرتان را زنده کند گزینه‌ی بسیار مناسبی است. همچنین سعی کنید عکس‌هایی از کودکی خود و سایر خواهر و برادرتان را در بین عکس‌ها قرار دهید. مرور خاطرات خوب زندگی معمولاً برای بزرگتر‌ها بسیار لذت بخش است. حتی در صورت تمایل می‌توانید در تزیین منزل نیز از عکس‌های یادگاری استفاده کنید.

سعی کنید از تمام خلاقیت خود در برگزاری این جشن استفاده کنید تا یکی از بهترین و به یادماندنی‌ترین خاطرات زندگی مادرتان را برای او رقم بزنید.

2.jpgایده تزیین میز تولد3.jpgایده‌ای برای تزیین میز در تولدIMG_3751.jpgایده‌ای برای تزیین میز برای تولد مادرتانIdeas-For-Birthday-Parties.jpegچاپ عکس‌های یادگاری بر روی کیک ایده‌ای مناسب برای تولد مادرتان. 39ccebcfc22f9693b51b66a397f42122?s=90&d=mm&r=g

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر