موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

قرص افرودیت در بدنسازی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 12 شهریور 1400 ساعت 14:19

قطره و قرص گیاهی آفرودیت
اشکال دارویی :
قطره خوراکی 30 میلی لیتری و قرص روکش دار

موار د مصرف : ناتوانی-های ---- ( اختلال نعوظ ) ، انزال زودرس وکمبود تمایلات ---- .اجزاء فرآورده : هر قرص یا 2 میلی لیتر قطره حاوی عصاره خشک گیاهان زیر می-باشد :1-tribulus terrsetris L.40mg ( contains flavenoids)2-Zingiber officinale L.12.27 mg ( contains zingiberene)3- Crocus sativus L.3 mg ( contain crocin)4- Cinnamomum zeylanicum L .11 mg ( contains cinnamic aldehyde)استاندارد شده برمبنای فلاونوئید تام به میزان 0.2- 0.13 میلی گرم بر حسب کورستین .مواد موثره : مهمترین مواد موثره به ترتیب گیاهان موجود عبارتند از : الف : ساپونین-های استروئیدی ، دیزوژنین ، یاموژنین ، کورستین و کامفرول (1 و 2 و 3 و4 )ب: زین جی برن ، بیزابولن ، ژین جی برول ، فلاندرن ، کامفن ، الئورزین ( شوگائول )ج : کروسین ، کروستین و پیکروکروسین.د : الدهید سینامیک ، فنول-ها ( اوژنول ، سافرول ، پی نن ، فلاندرن )آثار فارماکولوژیک : اختلالات ---- ، شامل ناتوانی در بدست آوردن رابطه ---- رضایت بخش بدلایل متعددی بروز می-کند که در بین آن-ها اختلال نعوظ اختلالات مربوط به تمایل ---- ، اختلال در انزال و انزال زودرس ، ارگاسم (orgasm) اختلال بیزاری ---- و اختلالات ناشی از بیماری-های عمومی و مصرف داروهای ضد فشار خون را می-توان نام برد . بیماران باید تحت درمان موثر قرار گیرند . مکانیسم فیزیولوژیک نعوظ آلت تناسلی مردان شامل آزاد شدن اکسید نیتریک (NO ) در کورپس کاورنوزوم در حین تحریکات ---- است . اکسید نیتریک آنزیم گوانیل سیکلاز را فعال می-کند درنتیجه میزان cGMOP افزایش یافته موجب اتساع عروق آلت شده گردش خون آن زیاد می-شود .

آفرودیت محتوی چندین گیاه شامل دارچین ، خارخاسک ، زعفران و زنجبیل می-باشد . مطالعات وسیعی روی اثر این گیاهان برای رفع اختلالات ---- در سطح جهان انجام شده است . مواد موثره گیاهی به خصوص ساپونین و اسانس-ها و استروئید-های موجود دراین گیاهان در برطرف نمودن ناتوانی ---- موثر می-باشد و با اتساع عروق آلت تجمع خون را در این عضو زیاد کرده و موجب نعوظ می-گردد همچنین تمایلات ---- را در این عضو زیاد کرده و موجب نعوظ می-گردد همچننی تمایلات ---- را افزایش می-دهد و از انزال-های زود رس و ناقص پیشگیری نموده و موجب ظهور یک عمل ---- رضایت بخش می-شوند . مطالعات بالینی متعدد نشان داده است که آفرودیت موجب افزایش تعداد ----- شده و می-تواند در بیمارانی که به علت کمبود ----- دچار درجاتی از عقیمی هستند موثر واقع شود . در مطالعات بالینی اثر ساپونین جدا شده از خارخاسک روی اختلالات ناشی از ناتوانی های ---- مورد ارزیابی قرار گرفته است و اثر بخشی آن به اثبات رسیده است .اثر بخشی آفرودیت در افراد تحت مطالعه بررسی شده و معلوم گردیده که حداقل 80 درصد این افراد نعوظ با دوامی ایجاد می-گردد .همچنین نشان داده شده است که آفرودیت تعداد ----- را افزایش می-دهد جالب توجه است که ساپونین مجزا شده از خارخاسک تولید FSH از هیپوفیز را زیاد می-کند که خود موجب افزایش تعداد ----- می-شود . عمل گامتوژن بیضه-ها عمده توسط FSH هیپوفیزی کنترل می-شود .ساپونین پیوند رسپتورهای استروژن در هیپوتالاموس شده و از طریق واکنش پس نورد منفی تولید FSH را زیاد می-کند . در بعضی افراد اختلالات ---- همراه با اضطراب ناشی از ناتوانی انجام دهی عمل ---- است آفرودیت قادر به برطرف کردن این اضطراب بوده و موجب آرامش و اعتماد به نفس می-شود .موارد احتیاط و منع مصرف : بیماران قلبی ، بیمارانی که اخیراً مبتلا به سکته-های قلبی شده اند د رمصرف دارو باید احتیاط کنند .عوارض جانبی : بیمارانی که نسبت به اسانس-های گیاهی حساسیت نشان می-دهند می-بایستی این دارو را با احتیاط مصرف نمایند در کمتر از 1 درصد بیماران عدم تحمل گوارشی سر درد مختصر و برافروختگی صورت گزارش شده است .مقدار مصرف : قطره : به میزان 50 تا 60 قطره 3 بار در روز در یک فنجان آب قند بعد از غذا میل شود .
قرص : به میزان یک قرص 3 بار در روز بعد از غذا میل شود . آفرودیت را می-توان برای حصول نتیجه بهتر به طور مستمر مصرف نمود .

بسته بندی : ---- 30 میلی لیتر قرص : جعبه 30 عددیقیمت : 3600 تومانمحل تهیه : کلیه داروخانه-های سطح کشور محصولی از گل دارو

توصیه ما برای مصرف این ترکیب با حداکثر جواب دهی

قرص یا قطره آفرودیت را با یک لیوان آب + یک قاشق غذا خوری پودر کنجد + یک قاشق چای خوری ریشه شیرین بیان به صورت پودر شده ( خوراکی )

+

نوشته شده در ساعت توسط بدن فا  | 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر