موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دیالوگ جذاب زنانه

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 24 خرداد 1400 ساعت 16:56

به چندین دلیل از کودکی مدام در گوش ما گفتند:

  • دختر نباید زیاد حرف بزند
  • دختر باید با حیا باشد
  • دختر نباید برای همسرش دلبری کنه
  • دختر باید خیلی آروم و بی سر وصدا باشه

همین جملات و جملات مشابه این، به طور ناخودآگاه به ما القا می کند، که منِ زن نباید برای همسرم دلبری کنم یا با الفاظ زیبا و محبت آمیز با همسرم صحبت کنم .

حتما شما هم در اطرافیان خود دخترهایی را دیده اید که با وجود اینکه از لحاظ ظاهری بسیار معمولی به نظر می رسند اما صاحب همسری بسیار عالی و ایده آل می باشند!

چه چیزی می تواند دلیل این موفقیت باشد؟ جواب من دیالوگ های جذاب زنانه است!

%D9%85%D8%AD%D8%A8%D8%AA_%D8%A8%D9%87_%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%B1.jpg

وقتی کمی در زندگی این زوج ها دقت کنیم، می بینیم که این دختر در دیالوگ ها و صحبت های خود با همسرش، چقدر از کلمات و الفاظ پرمهر و محبت آمیز استفاده می کند و با همین زبان دل همسر خود را به دست آورده و توانسته در از او دلبری کند!

مرد ایرانی، همان مرد 50 سال پیش است، همچنان با تعصب و باغیرت هستند. مرد ایرانی با سنت ها عجین شده و نمی تواند افکار خیلی روشنفکرانه داشته باشد. پس بدانید که مرد شما بر روی شما حساسیت و تعصب بالایی دارد.

دانستن این نکته، نه تنها یک ضعف به شمار می آید بلکه می توانید از آن به عنوان یک فرصت برای به دست آوردن دل همسر یا نامزد خود استفاده کنید.

خانم های عزیز، در وجود تمام زن ها یک حس خاصی وجود دارد، که یک زن را آنچنان  می تواند برای مردی جذاب و خواستنی جلوه دهد که حتی به مرد اجازه فکر کردن به زن دیگری را ندهد. این در وجود تمام زن ها نهفته است .

اما مشکل اینجاست که همه قدرت استفاده از این نیروی درونی را ندارند. برای دیدن توضیحات کامل تر ویدئوی بالا راحتما ببینید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر