موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دعای حفظ مال

دعای حفظ مال

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 14 مرداد 1398 ساعت 17:12

با سلام ،برای حفظ اموال علاوه بر صحیح بودن منشأ این اموال ،یعنی ازراه درست بدست آمده باشد ،خواندن آیت الکرسی خواندن {اعیذ نفسی و دینی و اهلی و مالی و ولدی و اخوانی فی دینی و ما رزقنی ربی ومن یعنینی امره بالله الواحد الاحد الفرد الصمد الذی لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفوا احد، و برب الفلق من شر ما خلق و من شر غاسق اذا وقب و من شرالنفاثات فی العقد. و من شر حاسد اذا حسد. و برب الناس، ملک الناس، اله الناس من شر الوسواس الخناس، الذی یوسوس فی صدور الناس، من الجنه والناس. }،خواندن دو آیه آخر سوره اسراء وتوکل بر خدا و... مفید است.

ترجمه دعا

در پناه خدا مى فرستم خود را و دین و اهل بیت و مال و فرزند و برادران خود راو آنچه را که خدا روزیم کرده و خاتمه عملم را و هر که را به من مربوط است همه را به خداى یکتاى فرد بى نیازى که او را پدر و فرزند نیست و بى کفو و مانند است مى سپارم و به خداى صبحگاه از شر هر چه خلق فرموده و از شر هر تاریکى هرگاه شدت یافت و از شر زنان ساحره که به سحر در گره ها مى دمند و از شر هر حسودى که به حسد برخیزد و به رب آدمیان و پادشاه آدمیان و خداى آدمیان از شر وسوسه هاى شیطان خناسى که در دلهاى مردم وسوسه مى کند چه شیطان انسى و چه شیطان جن باشد.

خواندن آیه الکرسی ،خواندن دو آیه آخر سوره اسراء ودمیدن در قفل منزل وماشین و...به مفاتیح الجنان هم سر بزنید دعاهای دیگر را ببینید.

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر