موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

از کجا بفهمیم پسر قصدش ازدواجه

از کجا بفهمیم پسر قصدش ازدواجه

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 19 آبان 1399 ساعت 23:11

شما باید توجه داشته باشید که در طی زندگی خود با افراد مختلفی آشنا خواهید شد که ممکن است ادعای ازدواج با شما را داشته باشند اما راست یا دروغ این حرف باید برایتان آشکار شود، باید به صورت کامل مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد و نوع رفتار او را نسبت به خود بسنجید تا بتوانید به درستی در مورد زندگی و آیندهتان تصمیم بگیرید. باید بدانید که بر اساس تمامی رفتارها و البته عکسالعملهایی که مردها از خود نشان میدهند به راحتی میتوان فهمید که قصد او از نزدیک شدن به شما واقعا ازدواج است یا به بهانهای همچون ازدواج میخواهد به شما نزدیک شود و شما را فریب دهد.

خلاص شدن از جرم های دندان با روش های خانگی

در حالی که هرگز نباید از داروهای خانگی به عنوان جایگزینی برای معالجه مناسب دندان استفاده کرد، روش هایی وجود دارد که بسیار مؤثر هستند. در بخش زیر برخی از این روش ها با جزئیات بیشتر بیان شده است. 

ویژگیهای پسری که قصد ازدواج دارد

اگر مردی واقعا به یک نفر علاقه پیدا کرده باشد برای همنشینی با او سعی و تلاش فراوانی خواهد کرد و در طی روز وقت بیشتری را به او اختصاص خواهد داد. فرد عاشق در طول روز سعی میکند که با فراهم آوردن فرصتی هر چند کوچک زمانش را با شما بگذراند و به بهانههای متفاوت با شما به صحبت خواهد نشست و یا ممکن است به شما سر بزنند تا برای دقایق کوتاهی هم که شده بتوانند شما را ببینند. در چنین شرایطی ممکن است فرد مقابل شما به دنبال بهانههای مختلف برای متقائد کردن شما را نسبت به تمامی بیاهمیتیهایش داشته باشد و بخواهد با استفاده از کلمات خود را از اشتباهاتش مبرا سازد.

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد  این است که نسبت به یک نفر حس واقعی را داشته باشد یا به بیان سادهتر عاشق باشد و فرد مورد نظرش را برای زندگی بخواهد جز او هیچکس را نمیبیند در واقع میتوان به جرات گفت که شما در مرکز توجه او خواهید بود. فرد عاشق وقتش را به صحبت در مورد زنهای دیگر نمیگذراند و علاقهای نیز در این رابطه نشان نمیدهد. او با قرار گرفتن در کنار شما شاد است و این شادی را با هیچ چیزی عوض نخواهد کرد.

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد :: بی توجهی نسبت به شما

چنانچه در قرار ملاقاتی که با وی گذاشتهاید بدون این که به شما اطلاع دهد یا دلیل موجهی داشته باشد دیرتر از زمان مقرر در محل حاضر شود دلیل بر بی اعتنایی و بی اهمیتی او نسبت به شماست و قصد وی از گذراندن وقت با شما علاقه او نیست بلکه تنها میتواند برای تفریح و سرگرمی خود باشد. فردی که واقعا عاشق است به بهانههای مختلف شما را دست به سر نمیکند تا به تفریح و سرگرمی خود رسیدگی کند. بلکه برای کارهای خود توضیحی را برایتان اعلام میکند تا در صورت موافقت شما به کارهای مورد علاقه خود بپردازد.

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد :: عدم معرفی شما به عنوان همسر آینده به خانواده

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد به دنبال معرفی طرف مقابلش با خانواده و دوستان و آشنایان خود هستند. چنانچه این شخص از آشنا کردن شما با افرادی که به او نزدیکند امتناع کرد و حتی در مقابل درخواست شما برای معرفیتان به خانواده خود تفره رفت و با بهانه های مختلف این خواسته را به عقب انداخت باید اطمینان حاصل کنید که او شما را فقط به چشم یک دوست میبیند و قصدی برای ازدواج با شما را ندارد.

اهمیت به معیارهای مشخص شما برای زندگیتان

اگر در ملاقاتهایتان متوجه شدید که شخص مورد نظر نسبت به خواسته شما بی اهمیتی را نشان داد یا ملاک و معیارهای شما را برای زندگی و آینده مورد تمسخر قرار داد، باید بدانید که شما برایش اهمیت چندانی را ندارید و فقط قصد فریب شما را دارد.

عدم مسئولیت پذیری و تقبل هزینه های شما

: اگر طی قرار ملاقاتی که با این شخص گذاشتهاید و بعد از دعوت شما به رستوران متوجه شدید که او به دنبال بهانهای برای دریافت هزینه رستوران از شما است یا به نوعی قبول کرد که هر کس مبلغ مورد نیاز برای غذای خودش را حساب کند باید بدانید که قصد او از این همصحبتی تنها گذران وقت و سو استفاده از شما است. اما اگر در این قرار صورتحساب را خودش پرداخت کرد میتوانید امیدوار باشید که او مسئولیت تامین مالی شما را به عهده گرفته است.

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد :: برقراری رابطه تلفنی در صورت دسترسی

اگر دسترسی به شماره شما برای او ممکن بود و بعد از دریافت شماره همراهتان با شما تماس گرفت میتوانید این اطمینان را داشته باشید که او نسبت به این موضوع بی اهمیت نبوده بلکه قصد وی از این رابطه ازدواج است.

اهمیت موضوعات جنسی نسبت به سایر موارد برای وی

چنانچه بعد از صحبت با او متوجه شدید که تمامی موضوعات مورد بحثتان را به مسائل جنسی میکشاند و خیلی زودتر از آنچه که باید با شما در این باره صحبت کرد مشخص است که به شما به غیر از یک سرگرمی برای خود به صورت دیگری نگاه نمیکند. یکی از مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد می توان به صحبت کردن او در رابطه با آینده و اهدافش در زندگی با شریک زندگیش است نه اینکه بحث را به مسائل جنسی و مباحثی از این قبایل بکشاند.

صحبت با شما از مسائل و موضوعات زندگی خویش

اگر این فرد به راحتی با شما از زندگی شخصی خود و مسائلی همچون کار، درآمد و شرایط شغلی برای شما صحبت کرد باید بدانید که شما را به عنوان همسری برای خود برگزیده و قصد دارد هیچ ابهامی در مورد او و زندگیش برای شما وجود نداشته باشد.

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد :: احساس غیرت نسبت به شما

 اگر این فرد نسبت به حضور دیگر مردان در کنار شما حسادتی را از خود بروز داد میتوانید اطمینان حاصل کنید که شما را دوست دارد و این حس تنها از روی علاقه وی به شما نشأت گرفته است. حس حسادت تا حد معمول آن میتواند یکی از نشانههای علاقه مردان نسبت به همسرانشان باشد.

امتیاز شما ؟      ستاره ها از راست به چپ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر