موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

ایده های ولنتاین 2019

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

همه ما از گرفتن هدیه مخصوصا از جانب همسر، دوست، پارتنر و ... خوشحال خواهیم شد. اما وقتی این هدیه برای ما به یاد ماندنی و ارزشمند تر خواهد بود که بدانیم طرف مقابل مان آن هدیه را با صرف وقت و احساس و سلیقه خودش طراحی کرده و برای آن کلی وقت و انرژی و حس خوب صرف کرده است. 
در ادامه ۲۰ مدل از ایده های کادو ولنتاین را مشاهده می نمایید : 

۱- چراغ خواب عاشقانه
اگر اهل فن هستید یکم ادیسون بازی برای عشق جان تان در بیارید و این چراغ جادویی را برای پارتنر عزیزتون طراحی و اجرا کنید. یک ایده خاص و جالب برای ولنتاین که حسابی شریک تان را با مهارت های تان غافلگیر کنید.

m_ideas28-12.jpg


۲- درست کردن بطری با کم ترین هزینه برای قراردادن شکلات 

 بسیاری از اوقات شکلات، پاستیل یا آبنبات هایی که پارتنر ما دوست دارد دارای بسته بندی بزرگ نیست و ما نمی تونیم اون ها رو همین جوری داخل جعبه کادو هامون قرار بدیم، با این کار کم هزینه و خلاق گونه می تونیم خوراکی هایی که فاقد بسته بندی بزرگ هستند را داخل ظرف تزیین شده قرار بدیم و کلی جعبه کادومون و خوشگل کنیم.

m_ideas29-2.jpg

۳- روی کره زمین بنویسید شما همه جهان منی 
یک کره زمین بخرید و روی آن را رنگ کنید و متن دلخواه یا حتی عکس های دو نفره تان را روی آن بچسبانید.  

m_ideas29-4.jpg

۴- جعبه عاشقانه ها
یک جعبه تهیه کنید و داخل آن را با کارت یا نوارهایی که روی آن عبارات عاشقانه تان را بنویسید یا دلایل عاشقی تون را.
و از شریک تان بخواهید هر وقت از دست شما دلخور بود حتما یه سر به این جعبه بزند. پیشنهاد میکنم از عبارات نوشته شده یک نسخه هم برای خودتان نگه دارید تا شما هم در مواقع اضطراری به آن سر بزنید و بدانید چقدر عاشقش هستید. 

m_ideas29-7.jpg

۵- تابلوی عشق 
یک قاب شیشه دار تهیه کنید و داخل آن را برگه دست نویس یا تایپ و طراحی شده قرار دهید و از قلب های کوچیک یا پولک های فانتزی در آن استفاده کنید.

m_ideas29-8.jpg

۶- جعبه گل ویژه ولنتاین
همانطور که در تصویر مشاهده می کنید درست کردن جعبه با اسم حرف لاتین شریک تان زیاد هم کار سختی نیست و کافیست الگوی آن را ابتدا توی یک برگه A4 در ابعاد کوچکتر رسم کنید و بعد روی مقوا بزرگتر بکشید و با کمی چسب جعبه را ایجاد کنید و بعد برای صرفه جویی در هزینه می توانید اسفنج و گل ها را از بازار گل نیز تهیه کنید و خیلی راحت و با سلیقه خودتان جعبه گل خاص خودتان را برای عشق تان درست کنید.

m_ideas29-11.jpg

۷- نامه های عاشقانه 

یک سری نوشته و نامه عاشقانه که برای مواقع مختلف باید توسط شریک شما باز و خونده بشود را بنویسید و درست کنید و داخل پاکت های نامه قرار دهید و تاکید کنید مثلا وقتی باز شود که از هم دوریم ، یا وقتی باز شود که از دستم دلخوری، یا وقتی باز شود که حس میکنی از دستت ناراحتم، یا زمانی باز شود که دلتنگمی و .... با این کار همیشه و در هر موقعیتی شریک شما چه در لحظه های خوب و خوش چه در مواقع دلخوری و ناراحتی همیشه به یاد شما خواهد بود و متوجه عشق شما خواهد بود. 

m_ideas29-13.jpg


۸- قاب عکس قلبی 

با توجه به دیجیتالی شدن عکس ها کمتر عکس ها را چاپ می کنیم و به مرور عکس های دیجیتالی لا به لای عکس های دیگر گم شده و مرور خاطرات قشنگ و دو نفره خیلی کم و سخت شده است. با این کار به راحتی می توانید عکس های دو نفره تان در موقعیت های مختلف را گلچین و در سایز مورد نظر چاپ کنید و بعد با ترتیبی که در عکس مشاهده می کنید روی مقوای قلبی شکلی که از قبل آماده کرده اید بگذارید و بچسبانید. 
پیشنهاد می کنم ابتدا عکس ها را با چسب شیشه ای دو طرفه روی الگو یا مقوا فیکس کنید و بعد از اینکه از جای همه عکس ها مطمئن شدید عکس ها را با چسب تفنگی بچسبانید.
 

m_ideas29-14.jpg

۹- ماگ پر از احساس 
چی بهتر از خوردن یک فنجان قهوه داغ در فنجانی که عشق جان ما جملات عاشقانه و زیبا را سفارشی روی ماگ حک کرده باشد. واقعا فک میکنم همه به همچین چیزی نیاز دارند تا نوشیدنی شان را با عشق نوش کنن. 
برای درست کردن این ایده می توانید ماگ را تهیه کرده و به کسانی که در امر چاپ تبلیغات و تراکت و ... هستند سفارش متن دلخواه روی ماگ را بدهید. 

m_ideas29-15.jpg

۱۰- سفارش نام لاتین پارتنر 
می توانید حرف دلخواه تان را یا با کائوچو برش دهید و روی آن را خلاقانه تزیین کنید یا می توانید به مراکزی که برش لیزری انجام می دهند سفارش حرف را با چوب دهید و کلی عشق تان را سوپرایز کنید. 

m_ideas29-16.jpg

۱۱- درست کردن کارت پستال جالب
می توانید روی یک کاغذ رنگی قالب انگشتان دست خود را بکشید و دور آن را برش دهید و مانند تصویر یک نوار بین دو انگشت قرار دهید که جملات عاشقانه شما به عشق تان روی آن نوشته شده باشد را قرار دهید.
اینکه چقدر دوستش دارید و چقدر از بودن باهاش لذت می برید و از حضورش خوشحال هستید و قدردانی از بودنش و ...

m_ideas29-17.jpg

۱۲- درست کردن جعبه گل LOVE
تک تک حروف را ابتدا جعبه شان را درست و بعد اسفنج در آن قرار دهید و قسمت هایی که تمایل دارید را با برگ و گل پر نمایید. می توانید حتی کادو اصلی مثل ساعت، انگشتر، ادکلن و ... را نیز در لا به لای گل ها قرار دهید . 

m_ideas29-18.jpg

۱۳- جعبه جادویی عشق
می توانید یک کارتن معمولی را با کاغذ رنگی های مختلف بپوشانید و روی درهای کارتن مانند تصویر عکس های دو نفره تان یا پاکت نامه با یک نامه عاشقانه در آن قرار دهید و بعد داخل جعبه خوراکی ها و سایر هدایا ولنتاین را قرار دهید. 

m_ideas29-19.jpg

۱۴- استفاده کاربردی و زیبا از برگه های بازی
معمولا پشت برگه های بازی فضای خالی وجود دارد که شما می توانید دلایل دوست داشتنتون یا حقایقی راجع به رابطه تان یا اهداف و آرزوهای مشترک تان را در پشت آن بنویسید و خیلی راحت به لوازم تحریری ها ببرید و بخواهید برای تان پانچ کنند .
فک میکنم این ایده برای آقایون واقعا جالب باشد.  

m_ideas28-2.jpg

۱۵- سالگرد با هم بودنتان 
مثلا اگر دومین سال است که ولنتاین در کنار هم هستید می توانید از عدد سالگرد با هم بودنتان استفاده کنید و داخل آن را عکس های دو نفره تان را چاپ و قرار دهید. برای شکیل تر شدن کار بهتر است آن را داخل یک قاب قرار دهید. 

m_ideas28-1.jpg

۱۶- تابلوی عکس های دو نفری
مرور کردن خاطرات همیشه هیجان انگیز است و چه کاری بهتر از تماشا عکس های خاطرات مشترک و یادآوری هر روزه آن
 

m_ideas28-3.jpg

۱۷- شیشه شاه کلید قلب
با این بطری ها می توانید ایده های خلاقانه زیادی درست کنید یکی از آنها قرار دادن یک کلید به مفهوم اینکه شاه کلید قلبم برای همیشه دست توست .

m_ideas28-4.jpg

۱۸- LOVE خوشگل
همیشه کلمه love در هر شکل و حالتی زیباست و حس خوبی با نگاه کردن به آن به آدم دست می دهد و انگار انرژی عشق ما را در خود دارد. می توانید شمع یا بیسکوییت به شکل LOVE را بخرید و یا با اکلیل های خوراکی تزیین کنید یا با اکلیل و پولک های فانتزی و مانند شکل زیر یک خوراکی یا یک دکوری بسیار زیبا درست کنید.

m_ideas28-8.jpg

۱۹- نیمه گمشده منیدرست کردن یک قطعه از پازل تزیینی خیلی راحت مفهوم یک تکه از همه زندگیم یا نیمه گمشده منی را به شخص مقابل می رساند و در عین گیرا بودن بسیار خاص و زیباست.

m_ideas28-11.jpg


۲۰-
 دلیل دوست داشتن پارتنرتون به ترتیب حروف الفبا 
درست کردن یک لیستی از دلایلی که باعث عاشقی شما شده را مانند تصویر زیر با سلیقه خودتان طراحی کنید و بنویسید و مطمئن باشید این مدل ابراز احساسات کردن خیلی خیلی برای شریک شما ارزشمند و قابل تقدیر خواهد بود. 

m_ideas29-1.jpg

امیدواریم از مشاهده این مطلب لذت برده باشید.

لطفا ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:

20 ایده جذاب برای کادوی ولنتاین دست ساز 2019

هنوز نظری ثبت نشده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر