موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

مدل موی کوتاه دخترانه 2019

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 03 شهریور 1400 ساعت 18:08

موی سر در انسان یک عنصر مهم زیبایی به شمار می رود. باتوجه به اهمیت زیبایی در زنان ، مدل مو و رنگ مو در بین زنان از اهمیت بیشتری برخوردار است.  مدل مو کوتاه و متوسط یکی از چندین مدل مو برای خانم هاست.

سخته انتخاب چند مدل موی کوتاه از انواع مدل مو دخترانه برای معرفی تو سال جدید اون هم با این همه سلیقه جور واجور مسلم است که نمیشه اما هدف از گذاشتن این پست این بود که از بین این تصاویر یک مدل براتون جالب و اموزنده باشد.

این نوع کوتاهی مو الزاما مناسب همه نیست و باتوجه به اندام صورت و همچنین رنگ مو می تواند به چهره فرد زیبایی ببخشد. در این پست  از تانما عکس هایی رو از موی کوتاه و رنگ شده دخترانه رو در اختیار شما قرار داده ایم امیدوارم بپسنیدید.

مدل موی کوتاه مناسب برای موهای لخت و صاف دخترانه

این مدل مو برای صورت های کشیده مناسب است و می تواند در ظاهر طول و درازی صورت را کاهش دهد.این مدل موی باتوجه به رنگ روشن مو در بالا و رنگ تیره در ریشه مو ، جلوه ی خاصی به فرد می بخشد.

مدل موی هر فرد جذابیت و زیبایی خاصی را به چهره او می بخشد و به نوعی بیانگر شخصیت او است از این رو بهتر است خانم ها و دختران جوان در انتخاب مدل کوتاهی موهای خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهند.

انواع مدل مو کوتاه دخترانه اگر به درستی انتخاب شود برای دختران جوان دلنشین و زیبا است و می تواند تغییرات اساسی را در چهره آن ها ایجاد کند.
اغلب دختران تصور می کنند اگر مدل موی کوتاه خود را بر اساس مدل موهای مد روز انتخاب نمایند چهره و کوتاهی موهایشان خاص و جذاب تر به نظر می رسد در صورتی که این تصور نادرست است زیرا هیچ صورت و هیچ فرم اندامی شبیه به یکدیگر نیست بنابراین بهتر است شما به محض دیدن هر مدل موی جدید و شیکی آن را برای کوتاه کردن موهای انتخاب نکنید و قبل از هر چیز از تناسب و هماهنگی مدل مو با فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان مطمئن شوید. توجه داشته باشید که مدل موی کوتاه اگر با استخوان بندی صورت و اندام و جنس موها مطابقت داشته باشد باعث جذابیت بیشتر ظاهر می شود.

جدیدترین مدل مو دخترانه ۲۰۱۸ در انواع مدل های ساده و فشن  در این بخش موجود است و شما می توانید از بین این مدل های متنوع مدل کوتاهی موی زیبا و مناسبی را برای خود انتخاب کنید و در چهره تان تغییرات مثبتی را ایجاد کنید. 

آیا این مطلب مفید بود؟ 9 2

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر