موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دستگاه شنود از راه دور

دستگاه شنود از راه دور

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 10 شهریور 1400 ساعت 10:52

ردیاب های معتبر شرکت توربو ردیاب علاوه بر قابلیت های ویژه و قدرتمندی از قبیل: ردیابی، کنترل و مونیتور کردن لحظه ای خودرو، انسان، کالا، حیوانات و … دارای ویژگی خارق العاده ی شنود صدای اطراف ردیاب توسط دستگاه شنود صدا تعبیه شده در داخل ردیاب نیز می باشد.

شنود کردن صدای اطراف، توسط دستگاه شنود مخفی ردیاب خودرو امکان خارق العاده ای است که به شما اجازه می دهد در هر لحظه به راحتی از آنچه در محیط اطراف ردیاب یا داخل کابین خودرو اتفاق می افتد، آگاه گردید.

برای استعلام قیمت و خرید دستگاه شنود (ردیاب دارای دستگاه شنود صدا) به صفحه محصولات مراجعه نمایید.

برای انجام شنود توسط دستگاه شنود کوچک تعبیه شده در دستگاه ردیاب خودرو  توربو، تنها کافیست با نرم افزار شرکت توربو ردیاب که روی تلفن همراه یا کامپیوتر شما نصب گردیده، برای دستگاه پیام ارسال کنید. تلفن شما بلافاصله تماس را برقرار کرده و کانال صوتی یک طرفه ای را به خودرو یا شخص یا … مورد نظر شما باز می کند.

دستگاه شنود از راه دور

دستگاه شنود از راه دور دستگاهی است که می‌تواند برای کنترل و شنود مکان های مختلف به کار برده شود. این دستگاه در انواع مختلف در اندازه های مختلف تولید شده است.

برای کنترل فرزندان خود، کنترل کارمندان و برقراری امنیت محل کار و خانه خود می‌توانید از این دستگاه استفاده نمایید.

دستگاه استراق سمع در انواع رادیویی، سیمکارتی و ردیاب با قابلیت ضبط صدا توسط فروشگاه های معتبر عرضه می شود. در هنگام خرید به استانداردهای اخذ شده، پشتیبانی فنی و گارانتی توجه ویژه ای داشته باشید.

پشتیبانی فنی در هنگام خرید دستگاه ضبط صدا از راه دور بسیار مهم می باشد؛ زیرا به شما کمک می کند که دستگاه را به صورت صحیح راه اندازی کرده و در صورت ایجاد مشکل با پشتیبان تماس برقرار کرده و سریع مشکل را برطرف نمایید. دستگاه استراق سمع در اندازه‌های کوچک برای راحتی در نصب و حمل و نقل طراحی شده اند؛ در ادامه مطلب ویژگی های این دستگاه ها بیشتر بررسی خواهد شد.

4d698f329d484460a5ea2295b20f0536-scaled.jpg

مزایای خرید دستگاه شنود از راه دور

ویژگی ردیاب دارای دستگاه شنود از راه دور در خودرو به صورت لحظه ای علاوه بر اینکه گزینه ای مناسب برای ردیابی خودرو و شنیدن آنچه اتفاق می افتد می باشد، همچنین می تواند ردیابی و کنترل خوبی برای بچه های خردسال یا سالمندان باشد. بسیاری از والدین از آن به عنوان راهی برای کنترل و شنیدن آنچه برای کودکان خردسال یا سالمندان دچار مشکلات ذهنی، اتفاق می افتد و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی، استفاده می کنند.

با دانلود نرم افزار ردیابی شرکت توربو ردیاب به آسانی روی سیستمهای IOS یا Android یا هر مرورگر وب دیگری قابل استفاده می باشد. شما در هر لحظه متیوانید خودرو، کودکان و بزرگترها ، کالا و متعلقات خود را با یک برنامه ردیابی آسان پیگیری، کنترل و دنبال کنید.

شنود را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از سوالاتی که در خصوص خرید وسایل مختلفی مانند خرید ردیاب خودرو، خرید جی پی اس خودرو  و یا خرید دستگاه ضبط صدا مطرح می‌شود؛ این است که این دستگاه ها را از کجا تهیه نماییم؟

فروشگاه های اینترنتی زیادی اقدام به فروش دستگاه های شنود می نمایند؛ با یک سرچ کوچک در اینترنت تعداد زیادی از سایت ها برای خرید به شما پیشنهاد می شود؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که هر سایتی برای خرید این دستگاه ها معتبر نمی باشد.

به شما پیشنهاد می شود که سایت هایی را برای خرید انتخاب نمایید که دستگاه های شنود معتبر را عرضه می نمایند. سایت هایی که ضمانت تعویض یا پس گرفتن کالا در صورت عدم رضایت را برای خریداران فراهم می نمایند؛ نسبت به سایر سایت ها برای خرید معتبرتر می باشند.

دستگاه های عرضه شده در سایت های معتبر از کیفیت بالا برخوردار بوده و دارای گارانتی می باشند.

سایت هایی که دارای مراکز فروش معتبر هستند و به صورت مداوم آماده مشاوره دادن به شما می باشند؛ سایت هایی قابل اعتماد خواهند بود.

به اینکه دستگاه خریداری شده دارای پشتیبانی فنی باشد نیز توجه نمایید؛ خرید دستگاه از مراکزی که پشتیبانی فنی ندارند توصیه نمی شود.

 دستگاه شنود کوچک

خرید دستگاه استراق سمع تا چند سال گذشته سخت به نظر می رسید؛ اما امروزه به راحتی می توان انواع این دستگاه ها را در مقیاس های مختلف خریداری نمود. دستگاه شنود کوچک از نمونه های پرطرفدار می باشد که به دلیل جاسازی راحت آن مورد استقبال واقع شده است.

کوچک ترین دستگاه شنود تقریباً به اندازه دو بند انگشت بوده و دارای قابلیت های بسیاری است. این نمونه دارای میکروفون بسیار قوی بوده و به راحتی می تواند صداهای اطراف خود را به خوبی ضبط نماید.

باتری قوی یکی دیگر از ویژگی‌های دستگاه ضبط صدای کوچک است به طوری که با هر بار شارژ می تواند چندین ساعت صداهای اطراف را ضبط نماید.

برخی از این دستگاه های شنود کوچک با استفاده از سیمکارت و برخی نیز با استفاده از امواج و فرکانس ها کار می‌کنند.

در هنگام خرید دستگاه ضبط صدای کوچک به اعتبار برند و اصل بودن آن توجه نمایید. جعبه دستگاه را به خوبی بررسی نمایید؛ جعبه برند های اصل مخصوص بوده و دارای برند حک شده بر روی جعبه هستند.

00466-Spy_Multi-detector_Hidden-Camera_Lens_Finder_CC308_0_3602090237744161424_600x600.jpg

 شنود سیم کارتی

برای استفاده از دستگاه شنود سیم کارتی شما به یک سیمکارت نیاز خواهید داشت؛ سیم کارتی که برای دستگاه استفاده می نمایید بهتر است دارای آنتن دهی قوی باشد؛ به همین سبب توصیه می شود سیم کارت های ایرانسل یا همراه اول استفاده کنید. قبل از قرار دادن سیم کارت درون دستگاه باید پین کد سیم کارت حذف شود در غیر اینصورت دستگاه هیچگونه کارایی نخواهد داشت.

سنسورهای صوتی این دستگاه ها بسیار قوی و حساس به صدا بوده و با یک تماس ساده با سیم کارت نصب شده در آن، می توان تمامی صداهای موجود در محیط را شنید.

این دستگاه ها شارژی بوده و محلی برای نصب باتری در آنها قرار داده شده است.

برخی افراد گمان می کنند که در صورت تماس گرفتن با سیم کارت موجود در این دستگاه ها، دستگاه از خود نور و صدا تولید کرده و در نتیجه نمی‌توان به صورت مخفیانه از این دستگاه استفاده نمود؛ در صورتی که این تفکر کاملا اشتباه بوده و نمونه های پیشرفته و جدید بدون ایجاد نور و صدا تمامی صدای موجود در محیط را برای شما پخش می نمایند.

LinkedIn_Article_Header_TSCM-Benefits-500x383@2x.jpg

خرید دستگاه شنود ارزان

برای خرید دستگاه ضبط صدای ارزان می توانید به مرکز خرید دستگاه شنود مراجعه نمایید؛ این مراکز خرید به صورت حضوری و اینترنتی  بروزترین و با کیفیت ترین دستگاه ها را عرضه می نمایند.

برای خرید دستگاه شنود سیم کارتی ارزان نیز می توانید از مشاوران فروش این مراکز کمک بگیرید.

این دستگاه ها با قیمت های مختلفی عرضه می گردند؛ قیمت فروش آن ها با توجه به شعاعی که تحت پوشش خود قرار می دهند، ساختار میکروفون، تعداد میکروفون، حساسیت میکروفون و سایر قابلیت های آنها تعیین می شود.

به عنوان مثال برخی از دستگاه های شنود، علاوه بر قابلیت ضبط صدا، قابلیت ردیابی و ضبط تصویر را نیز دارند، بدیهی است که قیمت این دستگاه ها نسبت به دستگاههایی که صرفاً صدا ضبط می نمایند؛ بیشتر باشد.

می توان با پرداخت قیمت مناسبی یک دستگاه ضبط صدای با کیفیت در ابعاد کوچک خریداری نمود؛ مزیت دستگاه های شنود کوچک این است که به راحتی در جاهایی که تصورش را نمی کنید مانند لابلای گیاهان، لابلای لوازم خانگی و غیره به راحتی جاسازی می شوند.

منبع

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر