موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

نرم افزار میکروفون یاب اندروید

نرم افزار میکروفون یاب اندروید

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 11 اسفند 1400 ساعت 09:06

با برنامه ضد جاسوس از دوربین و میکروفون و مکان خود محافظت کنید تا کسی نتواند شما را هک کند.وقتی دوربین و میکروفون در حال استفاده است اگاه بشید! دوربین و میکروفون و مکان خود را مخفی کنید!

همیشه میترسی یکی از دوربین نگاهت کنه یا یکی صداتو بشنوه؟ میخوای با کسی تماس تصویری بگیری و صدات و یا تصویرتو بهش نشون ندی؟ بعضی وقتا به طور نا خواسته در تلگرام یا ... دستت میره روی دکمه و از خودت فیلم یا ویس میگیری و ارسال میشه تو گروه ؟ دیگه تموم شد ضد جاسوس کمکت میکنه! کافیه میکروفون یا دوربینتو مسدود کنی.

شما دو راه دارید:

میتونید دوربین و میکروفون رو کاملا مسدود کنید تا هیچ برنامه ای قادر به تصویر برداری بی اجازه از شما نباشه و یا هر موقع که برنامه ای از دوربین یا میکروفون استفاده کرد با ناتیفیکیشن آگاه بشید! دقیقا مثل چراغی که کنار دوربین لپتاپ وجود داره و هنگام روشن شدن دوربین شما رو آگاه میکنه.

حتما شما هم این روزها در باره برنامه های جاسوسی و هک شدن کاربران و به سرقت رفتن اطلاعات اون ها بسیار شنیدید. و اگر اخبار هک و امنیت رو دنبال کنید در این چند ماه دیدید که چقدر برنامه های جاسوسی زیاد شدند!

یا شاید یکی از برنامه های شما در حال جاسوسی از شما باشه یا حتی خودشو در منو مخفی کرده که حتی اونو نبینید! با ضد جاسوس مچشونو بگیرید و بفهمید چه موقع دوربین و میکروفون شما روشنه!

اگر از اون کاربر هایی هستید که برنامه های ناشناس زیاد نصب میکنید و همیشه میترسید که برنامه جاسوسی توی دستگاهتون باشه و از شما عکس بگیره و یا صداتونو ضبط کنه دیگه نگران نباشید! برنامه ضد جاسوس جلوی جاسوسی و هک شدن شما رو میگیره.

با این برنامه میتونید از دوربین و میکروفون و مکان خودتون محافظت کنید.

امکانات:

1. قابلیت مسدود کردن کامل دوربین

2. قابلیت مسدود کردن میکروفون

3 قابلیت محافظت از دوربین و آگاه شدن هنگامی که دوربین در حال استفاده هست

4. قابلیت محافظت از میکروفون و آگاه شدن هنگامی که میکروفون در حال استفاده هست

5. ساختن مکان جعلی برای خودتون تا دیگه به برنامه ها اجازه ندید از مکان شما آگاه بشوند

6. آگاه سازی شما از استفاده میکروفون و دوربین هنگامی که صفحه خاموش است با چراغ ناتیفیکیشن

7. قابلیت مشاهده برنامه هایی که به دوربین یا میکروفون یا مکان شما دسترسی دارند.

و بسیاری امکانات دیگر...

امکانات بیشتری به برنامه جهت محافظت بیشتر از شما در آینده اضاف خواهد شد! نظرات و پیشنهادات خودتون را از راه ایمیل یا نظرات با ما در میان بگذارید.

*لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید و به ما امتیاز دهید.*

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر