موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

اکثر مراجعه کنندگان بنده سوال هایی مشابه میپرسند!

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم؟ چگونه یک مرد متاهل را عاشق خود کنیم ؟ جذب پسر مغرور چگونه امکان پذیر هست ؟ چگونه پسر مورد علاقه خود را جذب کنیم ؟ راه های جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج چیست ؟ چگونه یک مرد مغرور را عاشق خود کنیم؟ چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ؟ آموزش عاشق كردن پسر به چه صورت هست؟ عاشق کردن چگونه با دوست پسر خود عشق بازی کنیم چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم چگونه دوست پسر خود را نگه داریم چگونه با دوست پسر خود رفتار کنیم رفتار صحیح با دوست پسر چگونه مردان را دلتنگ کنیم چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم

متاسفانه با کاوشی که در اینترنت انجام دادم متوجه موضوعی شدم که من را به نوشتن این مقاله ترغیب کرد، در اکثر سایت ها راه حل های غلط برای جذب مردان یا عاشق کردن مردان توصیه شده است، یک وجه اشتراک که در این سایت ها کاملا روشن بود تشویق زنان و دخترن برای نزدیک شدنه بیش از حد به سمت مردان بود گویی این وبسایت ها راهی را جز تخریب شخصیت و همیشه در دسترس بودن نمیشناسند هر کسی با کمی فکر و تامل به راحتی میتواند به این نتیجه برسد که برای بدست اوردن شخصی نباید بیش از اندازه به طرف مقابل نزدیک شد و خطر بی ارزش شدن را به جان خرید. نگاهی بکنید به تکنیک های عاشق کردن

می دانم اکنون سوال هایی برای شما مطرح شده است!!

index-1-300x166.jpg

چگونه پسر مورد علاقه خود را جذب کنیم؟

قبل از اینکه روش های عاشق کردن پسران را به شما آموزش بدهم بهتر هست کمی راجب کار های که نباید انجام بدید اطلاعات بدست بیاورید.

چگونگی رفتار با دوست پسر مغرور.

باور قالب در ذهن ما این است که باید مدام در نزدیکی عشقم باشم تا او به من توجه کند، باید برای او کار های خاصی انجام بدم که متوجه علاقه من نسبت به خودش بشود، برای اینکه پسر مغرور را عاشق خودم کنم باید همیشه در دسترس و نزدیک او باشم، باید برای عشقم کادو بگیرم! باید به او بگویم که چقدر دوستش دارم یا حداقل از طریق رفتار هایم اورا مطلع کنم.

متاسفا اکثر افراد این اشتباه را می کنند، هیچ چیز جالبی در شخصی که همیشه در صحنه حضور دارد نیست یک مثال جالب! بازیگری که در همه سریال ها بازی میکند و طی چند سال همیشه در سریال ها حضور دارد دوست داشتنی تر هست یا بازیگری که با فاصله زمانی مختلف اورا مشاهده میکنیم کدام خوانده را دوست دارید خواننده ای که هفته ای یک اهنگ منتشر میکند یا خواننده ای که سالی یک آلبوم زیبا از او میشنویم. افراد پر کار درواقع به نوعی تمام هنر خود را خرج میکنند و همه کارهایشان شبیه هم میشود و جذابیتی نخواهد داشت، این شرایط در زندگی و روابط شخصی ما هم کاملا صدق میکند.

همیشه حضور داشتن و در دسترس بودن کار پسندیده ای نیست!

آشنایی با راه های جذب غیر مستقیم پسران.

برای اینکه طرف مقابلتان عاشق شما بشود و شما بتوانید دوست پسرتان را جذب کنید باید اینکار را بصورت کاملا غیر مستقیم انجام بدهید، همانطور که اشاره کردم راه حل اینکار همیشه در دسترس بودن و توجه بیش از حد به پسر مورد علاقه نیست.

راه جذب پسران

برای اینکه یک شخص را جذب خود کنید باید این باور را در ناخود آگاه فرد بوجود بیاورید که شما جذاب هستید، این امر چگونه دست یافتنی میشود؟

شما باید در جمع دوستان مشترک محیط کار تحصیل شبکه های اجتماعی یا هر میحطی که بینتان مشترک هست روی اطرافیان تاثیر بگذارید و دیگران را جذب کنید در واقع باید روی جذب دیگر اشخاص کار کنید تا پسر مورد علاقه خود! وقتی دیگران به سمت شما جذب شوند مدام از شما خواهند گفت به نکات جذاب شما اشاره خواهند کرد این اتفاق سبب میشود که طرف مقابل شمارا فردی جذاب تصور کنید و قطعا تحریک میشود که شما را بدست بیاورد،

برای جذب پسر مورد علاقه خود نباید به ایشان بیش از حد توجه کنید نباید بصورت مستقیم ابراز علاقه کنید در صورت جذب اطرافیان شما موفق میشوید با طرف مقابل خود وارد یک رابطه بشوید.

رفتارهای زنانه مورد علاقه مردان

مرد ها جذب زنانی میشوند که استقلال شخصیتی داشته باشن، دارای اعتماد بنفس باشند ظاهری آراسته برای خود انتخاب کنند، انسان میوه های دور از دسترس را دوست دارد اگر مدام در دسترس باشید دیگر چیز جدیدی راجب شما وجود نخواهد داشت. در صحبت کردن با اعتماد بنفس باشید در هنگام صحبت توجه اطرافیان را کامل به خود جذب کنید با اطرافیان ارتباط چشمی برقرار کنید.

بعد از اینکه وارد رابطه شدید اگر نیت شما ازدواج با مرد مورد علاقه تان هست نباید رابطه شما بیشتر از 6 ماه طول بکشد چون وقتی این ارتباط بیشتر از 6 ماه شود ممکن هست رابطه شما دچار روز مرگی و تنش ها شود.

برای اینکه مردان را متقاعد به ازدواج کنید بصورت مستقیم درخواست ازدواج نکنید، از استفاده جملاتی مانند تکلیف مرا روشن کن، آینده چه خواهد شد، اگر تصمیم به ازدواج نداری جدا شویم و … دوری کنید نباید برای ترغیب مردان به ازدواج سر این موضوع بحث کرد شما باید بصورت غیر مستقیم اینکار را انجام بدهید با شناخت نیاز های ناخود آگاهشان، باید بصورت غیر مستقیم اقداماتی را انجام بدید به عنوان مثال:

راه های جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج چیست؟

1.سعی کنید با نفوذ به ناخود آگاه مرد مورد علاقه خود ایشان را مجاب کنید تا شما را با دوستان صمیمی و خانواده خود آشنا کند اینکار باعث میشود در ناخود آگاه ایشان این تصور ایجاد شود که در میان دوستان و آشنایان کنار اسم ایشان اسم شما هم برده میشود، وقتی دوستان صمیمی و افراد خانواده با شما آشنا باشن راجب شما صحبت میکنند به نکات مثبت شما اشاره میکنند، و بصورت غیر مستقیم شما باعث افزایش صمیمیت خود با شخص مورد علاقه خواهید شد و یک قدم دیگر به ازدواج نزدیک میشوید.

ممکن هست طرف مقابل شما بصورت زبانی به شما قول های برای ازدواج بدهد این قول و قرار ها در مکالمات اتفاق می افتد از آنجایی که انسان ها بر اساس احساساتشان صحبت میکنند این قول و قرار ها بر اساس احساسات هست و ممکن هست احساس هر فرد تغییر کند پس از این بحث ها دوری کنید از طرف مقابل قول نگیرید.
3. سپری کردن وقت بیشتر هرچقدر طرف مقابل شما زمان بیشتری برای شما اختصاص دهد و تماس های بیشتر با شما برقرار کند پس احتمال پایداری و ازدواج شما نیز افزایش پیدا می کند.
برقراری روابط جنسی در زمان نادرست روابط جنسی در واقع نشان دهنده ی اوج صمیمیت است و تنها زمانی باید اتفاق بیفتند که قطعیت پایداری رابطه ی شما ثابت شده باشد و ازدواج صورت گرفته باشد. در غیر اینصورت انگیزه ای برای کشف بیشتر شما و رسیدن به شما وجود نخواهد داشت. به همین دلیل است که دین مبین اسلاام نیز در این باره همیشه تو صیه می کند که از برقراری روابط جنسی قبل از ازدواج پرهیز کنیم.  (با کلیک اینجا راجب متقاعد کردن مردان به ازدواج بیشتر مطالعه کنید)

چگونه دوست پسر خود را نگه داریم

به او نگاه کنید

زیـک روبیـن روانـشـنـاس دانشگاه هاروارد مطالعه ای را صورت داد تا دریابد آیا قادر است عشق را بطور علمی توسط ضبط مدت زمانی که دو عاشق بیکدیگر چشم دوختـه انـد، مورد اندازه گیری قرار دهد. وی دریافت که دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر می بـاشند ۷۵ درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به همدیگر نگاه می کنند. و هـنـگـامی که فرد ناخوانده ای به میان صحبتشان وارد میگردد آهسته تر روی از یکدیگر برمی گـردانـنـد. در گـفـتـگوهـای معمولی افراد ۳۰ تا ۶۰ درصد از وقت را به نگاه کردن به یـکدیـگر اخـتـصـاص می دهند.

اهمیت مقیاس روبین واضح می باشد : احتمال آنکه بگوییم دو فرد تا چه میزان عاشقق و دلبـاخته یـکدیـگر هستند را می تـوان بـا انـدازه گیـری مـدت زمـانـی کـه آن دو عاشقانه به یکدیگر زل می زنند تخمین زد.
برخـی روانـکاوان از آن در حین مشاوره برای آنکه دریابند تا چه اندازه زوجین به یکدیگر علاقه و عشق دارند سود می برند. هـمچنین این موضوع اطلاعات سودمند زیادی را بـرای آنـکه بـخواهید شخصی دلباخته شما گردد در اختیارتان قرار میدهد. اینگونه که: هرگاه به شخصی که دوسـتـش می دارید در حین گفتگو ۷۵ درصد از زمان به وی نگاه کنید. با این کار مغز آن فرد را فریب میـدهید. مـغز آن شخص آخرین باری که فردی تا این اندازه به او نـگـاه کـرده را بـخاطر آورده و تـحلـیـلش از این نگاه طولانی، وجود عشق و علاقه خواهد بود.

در نتیجه این طـور مـی انـدیـشد که عاشق شما است و مغزش شروع به ترشح فنیل اتیلامین (PEA) می کند. ایـن مـاده از خانواده آمفی تامین ها میباشند که توسط سیستم عصبی ترشح میگردد.هنگامی که ما عاشق میشویم PEA همان عاملی است که سبب تعریق کف دستان، احساس دل آشوبی، و افزایش ضربان قلب میشود.هر چه شخصی که شما خواهانش میباشد PEA بیشتری بدرون جریان خونش جاری گردد احتمال آنکه او دلـبـاخـتـه شـمـا گـردد افـزایـش میـیابد. زمانی که شما نمی توانید صادقانه فردی فرد بی رغبـتـی را وابسته خود کنید، بکارگیری این تکنیک تولید PEA را کاملا میسر خواهد نمود. امتحان کنید.مطمئن هستم از نتیجه کار خود شگفت زده خواهید شد. زمـانـی کـه بـا شخصی هستید به وی حس عاشق بودن را القا کنید و اینکه او سـرانـجـام بـاورش شـود که عاشق شما است، زیاد بطول نخواهد انجامید.

در صورت تمایل به  آشنایی بیشتر با این مراحل و تکنیک به شماره ی زیر ( فقط از طریق تلگرام) پیام ارسال کنید  تا ادامه ی مقالات برای تان ارسال شود.

همچنین می توانید پرسش های خود را به صورت رایگان در مورد این مراحل ارسال کنید تا در اسرع وقت پاسخ تان ارسال شود.

تماس فقط از طریق تلگرام یا واتس آپ :

09212939541

مقالات مرتبط:                                         ارتباط با ما

چگونه یک رابطه شکست خورده را برگردانیم

چگونه رابطه دوستی را به ازدواج ختم کنیم

چگونه دوست پسرمان را عاشق خود کنیم

دینامیک های مرد و زن در روابط عاشقانه

چگونه عشقمان را عاشق خود کنیم

لینک کانال تلگرام: https://telegram.me/sarbargetaze

جستجو های همانند: چگونه با دوست پسر خود عشق بازی کنیم چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم چگونه دوست پسر خود را نگه داریم چگونه با دوست پسر خود رفتار کنیم رفتار صحیح با دوست پسر چگونه مردان را دلتنگ کنیم چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم چگونه با دوست پسر خود عشق بازی کنیم چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم چگونه دوست پسر خود را نگه داریم چگونه با دوست پسر خود رفتار کنیم رفتار صحیح با دوست پسر چگونه مردان را دلتنگ کنیم چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم چگونه با دوست پسر خود عشق بازی کنیم چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم چگونه دوست پسر خود را نگه داریم چگونه با دوست پسر خود رفتار کنیم رفتار صحیح با دوست پسر چگونه مردان را دلتنگ کنیم چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم چگونه با دوست پسر خود عشق بازی کنیم چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم چگونه دوست پسر خود را نگه داریم چگونه با دوست پسر خود رفتار کنیم رفتار صحیح با دوست پسر چگونه مردان را دلتنگ کنیم چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر