موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

بهترین سورپرایز دنیا

بهترین سورپرایز دنیا

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 21 شهریور 1400 ساعت 19:36

هر زمان اسمی از سورپرایز می‎آید این تصویر از ذهن همه می‎گذرد، که یک عده آدم در یک اتاق تاریک، فشفشه به دست منتظر هستند، تا به محض ورود فرد متولد به اتاق، همه با هم، جیغ  و دست و هورا را اجرا کنند. بیایید یک بار برای همیشه در این تصویر همیشگی ساختار شکنی کنیم و چند روش باحال‌تر یاد بگیریم و فرد دوست داشتنیِ زندگی‌مان را به وجد بیاوریم:

سوپرایز اول:

اگه می‌خواهید یک تولد کوچک بگیرید یک ایده خنده‌دار برای شما داریم؛ صبح قبل از آن که از خانه بیرون بروید یک دست‌نویس برای همسر روی یخچال بگذارید که “عجله داشتید، رفتید و شب هم زود نمی‎آیید زیرا که یک جلسه کاری دارید یا باید به خانه مادرتان سر بزنید، دقیقا از چیزی استفاده کنید که کمی رو اعصابش برود، بعد از بیرون به او زنگ بزنید و بگویید به جای مهمی باید بروید و یادتان رفته‌است لباستان را اتو کنید. خلاصه به هربهانه‌ای شده سعی کنید زودتر او را به خانه بفرستید تا برایتان آن کار را انجام دهد و احتمالا چون می‌داند، روز تولدش هست، از دست‎تان کمی دلخور می‌شود زیرا که مطمئن شده، به یادش نیستید، حال تصور کنید او با خشم به خانه می‌رسد و با باز کردن در کمد با کادویی که از قبل آن جا، جاساز شده، مواجه می‎شود.

یادتان نرود که خودتان را زودتر از او به خانه برسانید، تا بهش بگویید:

“اون برنامه مهمی که می‎خواستید برید در واقع جشن تولد اون بوده!!”

سوپرایزدوم:

اگر فکر می‌کنید طرف‎تان خیلی باهوش است و هر برنامه‎ای که برایش بریزید متوجه می‌شود در روز تولدش، سعی نکنید خیلی جیمزباند بازی در بیاورید. روش‎های ساده ولی رمانتیک را انجام بدهید. مثلا روی آیینه بخار گرفته حمام، یک پیام عاشقانه بنویسید، بعد از اینکه بخار رفت، پیام ناپدید می‌شود به محض بخار گرفتن مجدد حمام، پیام خود به خود ظاهر می‌شود یا یک نامه زیبا بنویسید و مثل بچه آدم تولدش را تبریک بگویید و آن را یواشکی در کیفش بگذارید.

steamed-mirror-600x400.jpg

سوپرایز سوم:

ساخت یک ویدیو از عکس‎ها و فیلم‌هایی که یارتان از آن خاطره دارد، ایده بسیار هیجان‌انگیزی است. همچنین می‌توانید به دوست‌هایش بگویید که از خودشان فیلم بگیرند و تولدش را تبریک بگویند سپس تکه فیلم‌ها را با یک آهنگ خاطر‌ه‎انگیز به هم بچسبانید، سپس این فیلم را برای او در یک جای دل‌انگیز، در لحظه‌ای رمانتیک، پخش‌کنید. اگر هم می‌خواهید خیلی خاص‌تر باشید او را در دل طبیعت ببرید، از قبل یک پروجکشن کرایه کنید و یک ملافه سفید با خودتان همراه داشته‌باشید، بعد فیلمی که برایش ساخته‎اید را زیر آسمان پرستاره به نمایش بگذارید.

بی‎شک، این یکی از خاطره‌انگیزترین جشن‌های زندگیش می‌شود.

سوپرایز چهارم:

اگر در حیاط خانه‌ درخت میوه دارید، وقتی میوه کال هست، با موم، روی آن، یک کلمه عاشقانه بنویسید. وقتی میوه برسد، آن قسمت موم گرفته شده، کمتر آفتاب می‌گیرد و رنگش کم‌تر تغییر می‌کند، حال تصور کنید پنجره باز می‌شود و درختی پر از میوه‌های عاشقانه برای معشوق محیا شده‌است.

سورپرایز پنجم:

از قبل حواس‎تان را جمع کنید که اگر یک چیز قشنگ در فروشگاه دید و دلش خواست، روز تولدش برایش بخرید، یا اینکه با دیدن یک عکس، دلش هوس سفر کرد، امکان رفتن به این سفر را برایش فراهم کنید. اگر دوست داشتید، تعدادی از دوستان و یا آشنایان خیلی نزدیک را که از انگشت‌های دست تجاوز نکند هم، خبر کنید.

سوپرایز ششم:

اگر همسری دارید که هم کارمند است وهم یکسری(امیدوارم که اینطور باشد) از وظایف خانه‎داری را انجام می‌دهد، می‌توانید با تمیز کردن خانه و درست کردن غذای مورد علاقه یا درست کردن یک غذای خاص و گرفتن یک هدیه(درمورد خانم ها طلا بُرش بیشتری دارد) او را ذوق زده کنید. اگر تمیز کردنِ خانه و آشپزی از دست‌تان ساخته نیست، کسانی هستند که این کارها را انجام می‌دهند کافی است از آشنایان بپرسید یا در اینترنت جستجو کنید. اگر هم دوست دارید می‌توانید مهمان‌هایی هم در مراسم داشته‌ باشید. لازم به ذکر است که مهمانی را زیاد شلوغش نکنید تا از دماغ همسر خسته‌تان در نیاید.

10-sound-634x400.png

سوپرایز هفتم:

به این یکی کمی بیشتر توجه کنید، که اگر این سوپرایز آخر را درست درک کنید می‌توانید یک خلاق واقعی باشید. با یکی از دوستانِ دوستانتان هماهنگ باشید و یک لباس سربازی را امانت بگیرید یا بخرید و لباس را در تن دوستِ دوستتان کنید، سپس یک آدم هیکلی و گنده را بین دوستان و آشنایانی که فرد مورد علاقه‌تان، وی را نشناسد، بیابید. سرباز (درنقش مامور قانون) و آدم هیکلی(در نقش شرخر) را همراه هم کنید تا به درخانه بیایند و ادای اینکه از وی شکایت شده، را درآورند. بدین‎ترتیب فرد مورد علاقه‌ شما به همراه دونفر دیگر روانه پاسگاه(ظاهرا اینطور است) می‌شود، ولی در اصل وی به لوکیشن جشن آورده می‌شود. اگر این نقشه را با جزییاتی که به آن می‌افزایید، خوب اجرا کنید بلا شک یک جشن فوق‌العاده خواهید داشت و اگر با فیلمبرداریِ یواشکی هم همراه باشد یک کار دوست داشتنی وخاطره‌انگیز انجام داده‌اید. قبل از هرکاری به ظرفیت شوخی فرد مقابل‎تان بی‌اندیشید و تمام  واکنش‌های وی را از قبل پیش‎بینی کنید تا نقشه شما نقش بر آب نشود یا موجب دردسر نشوید.

دو نکته:

اول از همه خلاق باشید و با کمی فکر کردن جشن متفاوتی را رقم بزنید.

دوم، اینکه اگر فضای بیرون مثل یک باغ یا یک حیاط با صفا پیدا کردید شک نکنید که جشن را در آن برگزار کنید.

17416_EX1.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر