موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

آموزش دفاع شخصی از مبتدی تا حرفه ای

آموزش دفاع شخصی از مبتدی تا حرفه ای

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 22 شهریور 1398 ساعت 09:35

مجموعه کامل آموزش دفاع شخصی مبتدی تا پیشرفته ، از حرکات کاربردی و موثری تشکیل شده است که با استفاده از آنها، شما می توانید در برابر فرد مهاجم از خود یا از دیگران محافظت کرده و احتمال آسیب رسیدن به خودتان را کاهش دهید.

در مجموعه آموزش دفاع شخصی مبتدی تا پیشرفته شما با این نوع دفاع شخصی آشنا خواهید شد:

دفاع در برابر سلاح سرددفاع در برابر سلاح گرمدفاع در برابردفاع در برابر حملات خیابانی

این مجموعه در ۲۴ دی وی دی ویدئویی آموزشی از اساتید برتر این ورزش در دنیا همانند سامی فرانکو، باس روتن، مارک هتمیکر، پل ووناک، گریسی … گردآوری شده و از فنون مختلفی همانند فنون ام ام ای، جوجیتسوی برزیلی، بوکس، ترکیبی، گلاویزی … در آن استفاده شده است.

یادگیری فنون دفاع شخصی و تمرین استفاده از آن، شما را برای مقابله با شرایط خطرناک و ناخواسته ای که ممکن است در محیط خارج برایتان پیش بیاید آماده میکند. تفاوت بین آگاهی و عدم آگاهی از این فنون، ممکن است به معنی تفاوت بین زندگی و مرگ باشد.

در مجموعه آموزش دفاع شخصی مبتدی تا پیشرفته ، انواع فنون دفاعی و حمله ای از سبک های مختلف،جمع آوری شده است. مجموعه آموزش دفاع شخصی مبتدی تا پیشرفته، با ارائه پایه ای ترین تا پیشرفته ترین نکات دفاع شخصی و هنرهای رزمی، هم برای کسانی که تازه می خواهند شروع به یادگیری هنرهای رزمی کنند، و هم برای رزمی کاران حرفه ای مفید خواهد بود. شما می توانید با خرید این مجموعه بی نظیر با بسیاری ازفنون سبک های مختلف آشنا شوید.


بخش های مجموعه آموزش دفاع شخصی مبتدی تا پیشرفته

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر