موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

حرف مورد علاقه خانمها

حرف مورد علاقه خانمها

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

چیزی وجود دارد که هر مردی لازم است در مورد همسرشان مطلع باشد ؛ گفتن چه حرف هایی باعث خوشحالی او می گردد . وقتی سخن از تعریف و تمجید بمیان می آید زنان تبدیل به هیولای خون آشام گرسنه ای می گردند که همیشه بیشتر و بیشتر و بیشتر طلب می کنند ! و اگر شماخواسته شان را برآورده نمایید ، در عوض بسیار بیشتر از طرف همسرتان مورد محبت و توجه قرار خواهید گرفت و آنها خوب می دانند که چطور این کار شما را جبران کنند . چه ازدواج کرده باشید و چه در دوران نامزدی بسر می برید ، این قانون را بیاد داشته باشید : برای آماده نگاه داشتن یک زن جهت ابراز مهر و محبت به شما ، کافی است نکات مثبت بسیاری از او را به وی یادآوری نمایید .

در ادامه به 10 مطلبی که همسر شما عاشق شنیدن آنها است اشاره می کنیم :

شماره 10 " روز خوبی داشتی ؟ "
 

هنگامی که از همسر خود در مورد چگونگی گذراندن روزش پرسش می کنید ، برداشت او این خواهد بود که شما انسان با فکری هستید و مشتاقید بدانید وی ساعات کاری خود را چگونه سپری کرده است . اما یک هشدار : این سؤال به همسر شما مجوز آن را خواهد داد که چند ساعتی در مورد کوچکترین اتفاقاتی که برایش افتاده صحبت نماید . پس برای مدت زمانی طولانی آماده نشستن و شنیدن داستان های او شوید . چرا باعث زیبا شدن وجهه شما می گردد : زن ها به آنچه که در فکر شما می گذرد ، توجه زیادی دارند . پرسش در مورد چگونگی روز او نشان می دهد که شما پذیرا ، مشتاق و علاقمند به گوش دادن حرف های همسرتان هستید . با این عمل به او فرصتی می دهید تا خودش را خالی نموده و شما را به عنوان همراز و محرم اسرار خود در نظر بگیرد . اگر چه ممکن است بیش از زمانی که انتظار دارید مجبور به شنیدن صحبت هایش شوید ، اما وقتی تمام شد ، او شروع به صحبت در مورد شما خواهد کرد .

شماره 9 " نمی تونم بگم چقدر دلربا و زیبا هستی "
 

همانطور که مشخص است ، این به او می رساند که شما وی برای شما جذاب بوده و فرد دیگری به چشمتان نمی آید . از طرف دیگر باعث افزایش اعتماد بنفس در او خواهد شد . چرا باعث زیبا شدن وجهه شما می گردد ؟ این جمله بخصوص در روابط زناشویی بلند مدت مؤثر واقع می شود چرا که شما به همسر خود اطمینان می دهید هنوز به او علاقه دارید . در عوض همسرتان نیز سعی خواهد کرد این زیبایی و دلربایی را با شما تقسیم نمایید . سؤالی هست ؟ اینجوری فکر نمی کنید ؟

شماره 8 " در مورد [ هر چیزی ] چه احساسی داری ؟ "
 

پرسیدن این سؤال به همسرتان نشان می دهد که شما خالصانه برای احساسات او اهمیت قائل هستید . زن ها عاشق بیان احساسات خود در مورد هر موضوع قابل تصوری می باشند . با این حال بدانید که خود را در دام گفتگویی طولانی و عمیق در مورد آن موضوع گرفتار خواهید کرد . بنابراین اگر شب تصمیم دیدن مسابقه فوتبالی را دارید ، این سؤال را مطرح نکنید . چرا باعث زیبا شدن وجهه شما می گردد : این سؤال بیانگر جنبه مهربانی و دلسوزی یک فرد است . وقتی همسرتان در می یابد که شما توجهتان را به وی مبذول داشته اید ، او نیز متقابلا تمام احساسات خود را با شدتی بسیار بیشتر ، اهدا خواهد نمود . یعنی اگر قبلا فقط فردی جذاب بشمار می آمدید ، اکنون همانند جواهری در چشم او جلوه خواهید کرد . متوجه منظورم می شوید ؟

شماره 7 " تو زیبا تر از دوستان دیگرت هستی "
 

قرار دادن او از بین همتاهایش بر سکوی نخست زیبایی باعث بالا رفتن اعتماد بنفس وی شده و سبب می گردد تا همسر شما در تصوراتش بر دوستان هم جنس خود بتواند فرمانروایی کند . این تحسین و تعریف بسیار مهمی در دنیای زنانه محسوب شده و امتیاز شما را در نزد همسرتان ارتقای چشمگیری خواهد داد . چرا باعث زیبا شدن وجهه شما می گردد : گذشته از اینکه باعث می گردد او از لحاظ زیبایی ظاهری خود را برتر از اطرافیانش تصور کند ، این جمله کوتاه به همسرتان تفهیم می کند که شما تا چه حد برای وی ارزش قائل هستید . بعلاوه زمانی که دوستانش پیش شما هستند ، کمتر احساس نگرانی خواهد کرد . او در مورد خودش احساس خوبی نموده و پاداش سلیقه بخرج دادن شما را خواهد داد . با اینحال یک احتمال جانبی بالقوه وجود دارد : یک همسر حسود این سخن را مدرکی برای متهم نمودن شما به اینکه قصد برانداز نمودن و چشم دوختن به دوستانش را دارید ، بشمار خواهد آورد .

شماره 6 " تو واقعا زرنگ و باهوشی "
 

با تصدیق نمودن هوش و ذکاوت وی ، این معنی را می رسانید که علاوه بر محاسن ظاهری ، متوجه ذهن و فکر توانمندش نیز شده اید . همسر شما با شنیدن این جمله در مورد همه جوانب زندگی خود احساس رضایت و خوشنودی خواهد نمود . این سخن نشانه احترام از طرف شما برای همسرتان محسوب می گردد . چرا باعث زیبا شدن وجهه شما می گردد : همسرتان این مسئله را که شما فقط به فکر روابط جنسی نیستید و قادرید ماورای چنین موضوعات فکر کنید را تحسین خواهد کرد . زنها عاشق مردان صمیمی و خوش قلب می باشند و هیچ چیزی بهتر از بیان و تشخیص هوش و ذکاوت آنها نمی تواند صفات آقا منشانه شما را آشکار نماید .

شماره 5 " در روابط زناشویی بسیار خوب هستی "
 

بیان این جمله باعث می گردد همسرتان احساس کند که یک الهه است . شنیدن این عبارت به همسر شما تفهیم می کند که روابط جنسی و زناشویی او به چشم شما بی عیب و نقص بوده و باعث می گردد که احساس نماید واقعا می داند که چگونه باید مرد خود را راضی نگاه دارد . چرا باعث زیبا شدن وجهه شما می گردد : تحسین و تمجید از عملکرد او نشانگر این است که شما به روابط جنسی فقط به عنوان ابزاری برای ارضا نمودن خود نگاه نکرده ، بلکه همه جنبه های آن را مورد ستایش قرار می دهید .

شماره 4 " می خواهم همه عمرم را با تو سپری کنم "
 

این جمله ای سنگین است ؛ معنی آن فاصله زیادی با دادن پیشنهاد برای ازدواج ندارد . بنابراین پیش از گفتنش به نامزدتان مراقب عواقبش باشید . اما بخاطر داشته باشید که ریسک کردن اغلب پاداش و نتیجه مطلوب به دنبال خواهد داشت . هنگامیکه این جمله را بیان می دارید ، او از لحاظ روانی بسیار سرکیف می گردد .

جملات دیگری که تقریبا همین نتیجه را داشته ولی تعهدآوری آنها کمتر می باشد ، عبارتند از : " فقط تو میتونی تا این حد منو خوشحال کنی " و " من دوست ندارم با هیچ کس دیگری جز تو باشم . " چرا باعث زیبا شدن وجهه شما می گردد : همه زنها عاشق شنیدن جملاتی حاکی بر سرسپردگی دیرپا و با دوام از همسرشان هستند . مطمئن باشید که بعد از گفتن این جمله سلامی همیشگی را از او خواهید شنید .

شماره 3 " تو بهترین دوست منی "
 

به او می گویید که چگونه ماورا و فراسوی مسائل جنسی می اندیشید و به این معنی است که برای رابطه اتان ارزش قائل هستید و مایلید کارهایی را بهمراه او انجام دهید که مردان دیگر ممکن است رغبتی به آن نداشته باشند . همسرتان بعد از شنیدن این جمله پیوستگی مقاومت ناپذیری با شما پیدا خواهد نمود . چرا باعث زیبا شدن وجهه شما می گردد : این جملات شما را در نظر وی بجای یک فرد عادی که مجبور به گذراندن وقتش با او است ، به انسانی معنی دار و جذاب تبدیل می کند . این شما را به ابتدای لیست خواستگاران پرتاب می کند چرا که شما به مهمترین نکته اشاره کرده اید : دوستی و رفاقت .

شماره 2 " تو یک مادر ایده آل خواهی شد "
 

اغلب زنها به دنبال این هستند که روزی بچه دار شوند . همچنین اکثرا با خود کلنجار می روند که آیا در این راه موفق خواهد بود یا خیر . با گفتن این جمله به او اطمینان می دهید که حتما به هدفش خواهد رسید . به علاوه با ارضای نیازهای درونی او باعث آرامش و تسکین وی می شوید . بیان این کلمات از زبان شما به عنوان یک همسر ، او را تبدیل به خوشحال ترین انسان روی زمین خواهد نمود . چرا باعث زیبا شدن وجهه شما می گردد : اینگونه بطور غیر مستقیم به همسر خود می فهمانید که مایلید از او بچه دار شوید . واضح است که این نوایی بسیار خوشایند در گوش او می باشد . از این نقطه ، همسرتان بیشتر پذیرای پیشرفت و ترقی شما خواهد شد .

شماره 1 " تو زندگی منو کامل می کنی "
 

این به او می گوید که تنها فرد مورد علاقه شما است . همه زن ها دوست دارند این جمله را از شوهرشان بشنوند . بیان این عبارت به مفهوم آن است که شما همسر خود را بصورت کامل پذیرفته اید و اینکه او به صورت موجودی اجتناب ناپذیر و همیشگی برای شما در آمده است . در همسرتان احساس لذت بخش غیر قابل تصوری بوجو آمده و تا چندین روز لبخند از لبانش جدا نخواهد شد . چرا باعث زیبا شدن وجهه شما می گردد : این جمله اساسا می گوید که شما در زندگی به او نیاز داشته و نمی توانید بدون او به زندگی ادامه دهید . زنها از شنیدن چنین جملاتی بسیار مشعوف می گردند . اشاره باشکوه " دوستت دارم " این جمله " دو کلمه ای " معروف و کوتاه که همگی ما برایش اهمیت بسیار زیادی قائل هستیم ، می تواند تاثیر شگرفی به همراه داشته باشد . اگر ازدواج کرده اید خوب است هر روزه چندین بار برای همسرتان تکرارش نمایید . چرا باعث زیبا شدن وجهه شما می گردد : گفتن این عبارت بهمسرتان باعث روشن نگاه داشتن شعله های آتشی می گردد که همیشه نیاز به برافروزی دارند . اگر در بین شما کسانی تا حال این جمله را به همسرشان نگفته اند ، هر گاه احساس آمادگی نمودید ، تردید به خود راه نداده و آن را بیان کنید . هیچگاه از گفته خود پشیمان نخواهید شد وقتی که عکس العمل او را می بینید ( یا احساس می کنید ) . گفتگوی عشق اکنون که آموختید که چگونه می توانید همسر خود را خوشنود کرده و صورتش را سرخ نمایید ، اینکار را انجام دهید ! فقط به این نکته فکر کنید که او در جواب کار شما در آینده چطور جبران خواهد نمود .


منبع:وفاق
ارسال توسط کاربر محترم سایت :sajad2007

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر