موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

چگونه هر پسری را تحت تاثیر قرار دهیم؟

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

48288348135954121142.jpg

سلیقه ی هر آدمی با آدم دیگه متفاوته.و معیار های این سلایق بستگی به شرایط فرهنگی،اجتماعی و...داره و از مملکتی به مملکت دیگه فرق داره. بعضی مردا از دخترای قد بلند خوششون میاد،بعضی قد کوتاه.بعضی چاق و بعضی لاغر و... اما تا حالا شده یه دختری رو ببینید که هیچ بویی از زیبایی نبرده. نه شخصیت جالبی داره نه قیافه و هیکل و نه باهوشه.اما بهترین پسرا جذب اون میشن و بارها از خودتون پرسیدین چرا. منم خیلی به این موضوع فکر کردم و کم و بیش فهمیدم چرا بعضی دخترا محبوب اند و بعضی نه.

همونطور که دخترا توی وجود مرد زندگیشون دنبال یه پدر میگردن، پسرا هم یجورایی دلشون میخواد دختری که باهاش هستن شبیه مادرشون باشه.بخصوص اوناییکه تو رابطه با مادرشون مشکل دارن. دختری که ازشون مراقبت میکنه و بهشون اهمیت میده و باعث میشه احساس کنن قوی و شکست ناپذیرن. دختری که بهشون این احساس رو میده که وجودشون مهم و ضروریه.و تحسینشون میکنه.

صرف نظر از ظاهر،معمولا پسرا روی دخترای ساده حساب بیشتری باز میکنن و دخترای ساده،پاکدامن و خجالتی رو برای ازدواج انتخاب میکنن(یا دختری که تظاهر به این صفات میکنه!) و تا اونجایی که من میدونم پسرا از دختری که همش عمل میکنه و به خودش میرسه و یه خروار آرایش داره زیاد خوششون نمیاد.مگه برای یک چیز.نمیگم که بی ریخت و شلخته باشید.یاد بگیرید که در عین سادگی زیبا باشید. و اونجوری میشه که میتونید قلب هر مردی رو تسخیر کنید.

مورد بعدی مهربونی و آرامشه.شاید بنظرتون عجیب بیاد ولی زیاد دیدم پسر ها با دخترای خیلی پایین تر از خودشون ازدواج میکنن فقط برای اینکه آرامش داشته باشن و مورد قضاوت و مقایسه قرار نگیرن.

یادتون باشه توی بدترین دعوا ها هیچوقت نباید غرور و شخصیت یک مرد یا شغل و درآمدش رو هدف گرفت. حتی اگر به شوخی گاهی تحقیرش کنید به زودی رابطشو باهاتون تموم میکنه مگه اینکه نیاز مالی یا جسمی بهتون داشته باشه.

نکته بعدی اینه که بذارید ازتون مراقبت کنه.قبلا هم گفتم مردا دوست دارن احساس کنن وجودشون ضروریه. بذارید کارهای کوچیک براتون انجام بده.مثلا حساب کردن صورت حساب.و بعد برای اون ازش تشکر کنید. که بفهمه قدر دان کارهاش هستید.هرچند خیلی کوچیک.

و نکته آخر اینکه زیاد عشق نورزید.بی مهری هم نکنید.یه بار یه حرفی از یه دوست شنیدم که خیلی درست بود.حرفش این بود که مرد رو باید تشنه نگه داشت.چه از نظر احساسی و چه از نظر جنسی. پس اگر میخوایید شخص مورد نظر همیشه باهاتون بمونه حد تعادل رو توی همه چیز باهاش رعایت کنید.حتی توی قرار ملاقات. و مرز هاتون رو تعیین کنید و کاری کنید که به اونچه شما میخوایید احترام بذاره. اگر هر کاری میگه انجام بدید پس شما با یه ربات چه فرقی دارید؟ سعی کنید اونقدر تفاوتهاتون با بقیه رو بهش نشون بدید که به راحتی نتونه ازتون جدا بشه.

حرف آخر اینکه هر آدمی شخصیت متفاوتی داره.شخصیتش رو بشناسید و براش وقت بذارید.هیچ چیز مثل توجه و اهمیت آدم هارو تحت تاثیر قرار نمیده.

براتون آرزوی شادی و موفقیت توی همه ی مراحل زندگی رو دارم دخترای عزیز 04.gif

برچسب‌ها:

نحوه ی تحت تاثیر قرار دادن مردان

,

مردان چگونه زنانی را برای ازدواج انتخاب میکنند

,

نکات جذاب بودن

,

نکات تسخیر قلب مردان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر