موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

آمپول بزرگ کننده آلات تناسلی

آمپول بزرگ کننده آلات تناسلی

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

1211.jpg

آلت بزرگ و کلفت نمادی از جذابیت مردانه است. بسیاری از آقایان از شکل و اندازه آلت تناسلی خود راضی نیستند، در واقع سه چهارم مردان تمایل به داشتن آلتی بزرگ‌تر و کلفت کردن آلت تناسلی دارند. امروزه به کمک قابلیت‌های جراحی زیبایی مدرن به راحتی می‌توان این آرزو را به واقعیت تبدیل کرد و هیچ دلیلی ندارد که آقایان خود را از لذت یک زندگی جنسی رضایت‌بخش و غرور مردانگی محروم کنند. جراحی افزایش طول اندام تناسلی مردان جایگزین ایمن و بدون عوارضی نیز دارد که از طریق تزریق ژل حجم دهنده هیالورونیک اسید انجام می‌شود. محبوبیت تزریق ژل بزرگ کننده آلت رو به فزونی است، چرا که این تزریق عمل سرپایی ساده‌ای است که نیازی به جراحی یا بیهوشی عمومی ندارد و هیچ تاثیر نامطلوبی بر توانایی حفظ نعوظ نمی‌گذارد. امروزه علاوه بر تزریق و جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی از روش‌های دیگری از جمله دارو و وسیله‌های افزایش طول آلت تناسلی نیز استفاده می‌شود . بنابراین با پیشرفت علم پزشکی نیازی به نگرانی برای این مسئله نیست.

اگر فکر می‌کنید آلتتان کوچک است و در عین حال تمایلی به انجام جراحی ندارید، متخصصین ما روش غیرتهاجمی جدیدی را برای داشتن آلتی بزرگ و قطور به شما پیشنهاد می‌دهند. مهم‌تر از همه اینکه، این درمان ساده فقط ده دقیقه طول می‌کشد و تقریباً بدون درد است. متخصصین ما برای بزرگ کردن آلت تناسلی ژل ردکسیس تزریق می‌کنند که بر پایه هیالورونیک اسید است و از کلاژن تهیه نمی‌شود. با یک تزریق ساده می‌توانید آلت خود را به قطر و طول دلخواه خود برسانید. تزریق ژل هیالورونیک اسید درمانی کاملاً ایمن است که با عوارض انگشت‌شماری همراه است. این درمان بدون درد است و هیچ نیازی به برش یا بخیه ندارد. بنابراین آلت بزرگ و قطور می‌شود، بدون این که جای زخم نشان دهنده عمل زیبایی روی آن باقی بماند.

بزرگ کردن آلت راز شخصی شما باقی می‌ماند. نکته آخر این که با بزرگ شدن آلت تناسلی اعتماد به نفستان افزایش می‌یابد و از زندگی جنسی خود لذت بیشتری می‌برید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق ژل یا تعیین وقت قبلی می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۳۳۴۰۲۹ تماس حاصل فرمایید.

به طور کلی چه چیزی باعث میکروپنیس یا آلت تناسلی کوچک می‌شود؟


  • کاهش تولید یا اثر آندروژن قبل از تولد
  • رشد غیر طبیعی بیضه (دیسژنز بیضه، سندرم کلینفلتر، هیپوپلازی سلول لیدیگ)
  • نواقص خاص در سنتز تستوسترون، سندرم‌های عدم حساسیت به آندروژن، تحریک ناکافی هیپوفیز و سایر انواع هیپوگنادیسم مادرزادی.
  • میکروپنیس همچنین می‌تواند به عنوان بخشی از بسیاری از سندرم‌های ناهنجاری ژنتیکی رخ می‌دهد که کروموزوم جنسی را شامل نمی‌شود.
  • ژن‌های مختفی بر آلت تناسلی اثر می‌گذارند و اندازه آن را بدون ناهنجاری‌های هورمونی قابل تشخیص تعیین می‌کنند.
  • قرار گرفتن در معرض بعضی داروهای باروری مبتنی بر استروژن در رحم، به اختلالات تناسلی و / یا آلت تناسلی کوچکتر از حد معمول مربوط است

در حالی که همه این شرایط ترسناک به نظر می‌رسند، ما می‌خواهیم به شما یادآوری کنیم که این موارد تنها درصد بسیار کمی از مردان (کمتر از 1٪) را تحت تاثیر قرار می‌دهند. بنابراین هیچ احتمال وجود ندارد که کودک شما با آلت تناسلی کوچک متولد شود.

روش‌های دائمی بزرگ کردن آلت تناسلی

1212.jpg

شاید تعداد کمی از مردان در جهان وجود داشته باشند که تمایل به داشتن آلت تناسلی بزرگتر ندارند. مهم نیست که آلت آن‌ها چه اندازه‌ای داشته باشد، فکر چند سانت افزایش طول، همه را درگیر می‌کند. با این حال، همه از اندازه آلتی که دارند راضی یا خوشحال نیستند. تلاش برای داشتن یک آلت تناسلی بزرگتر در بین نسل‌های مختلف وجود داشته است و اکنون زمان آن رسیده است که معجزه در نهایت اتفاق بیفتد.

قرص‌های افزایش دائمی طول آلت تناسلی

1213.jpg

وقتی که صحبت از بزرگ کردن آلت تناسلی به میان می‌آید، احتمالا هیچ محصولی نیست که به اندازه قرص‌های بزرگ کردن آلت محبوبیت داشته باشد. در طی چند دهه گذشته، احتمالا هزاران برند تجاری در این صنعت ظاهر شده اند، و همه آن‌ها افزایش معجزه آسای اندازه آلت تناسلی شما را نوید می‌دهند. در حالی که برخی از ادعاهای این برندها کاملا غیرممکن است، پیدا کردن یک تولید کننده قابل اعتماد سخت نیست به شرطی که بدانید کجا به دنبال آن بگردید. بله، درست است که در صورتی که نمی‌دانید به دنبال چه چیزی هستید، باید در بسیاری از سایت‌های جعلی جستجو کنید تا به برند واقعی برسید. خوشبختانه، محصولات خوبی وجود دارند و در میان مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند.

قرص‌ها چگونه کار می‌کنند؟

قرص‌های بزرگ کردن آلت تناسلی با افزایش اندازه محفظه‌هایی که حاوی خون برای نعوظ هستند، به شما کمک می‌کنند تا اندازه آلت بزرگتری داشته باشید. هنگامی که این واحدها بزرگتر می‌شوند، در نهایت، آلت تناسلی شما در طول نعوظ بزرگتر به نظر می‌رسد. زمانی که طول می‌کشد تا این قرص‌ها اثر خود را نشان دهند ممکن است بسیار متفاوت باشد و می‌تواند بین دو ماه تا یک سال زمان ببرد. اکثر افراد گزارش می‌دهند که بین 3 تا 6 ماه متوجه تغییر تدریجی شده اند. و مثل همیشه، ثبات نکته کلیدی در این مورد نیز هست زیرا شما نیاز دارید که قرص‌ها را به طور مرتب مصرف کنید تا متوجه افزایش اندازه و عملکرد آلت خود شوید. یکی از ویژگی‌های برجسته قرص‌ها این است که سریعتر از بسط دهنده آلت تناسلی اثر می‌کنند و هزینه کمتری نیز دارند. قرص‌های بزرگ کردن آلت بدون شک یکی از اشکال محبوب مکمل‌هایی هستند که می‌توانید امروزه در بازار و یا به راحتی از خانه خریداری کنید.

بزرگ کردن آلت با تزریق ژل


balat1.jpg

کلفت کردن بدنه آلت با تزریق ژل درمان متداول و تایید شده‌ای است که با موفقیت بر روی بسیاری از آقایان انجام شده است. متخصصین از ژل ردکسیس با پایه هیالورنیک اسید استفاده می‌کنند که برای بزرگ کردن قطر و طول آلت مورد تایید وزارت بهداشت است.

مزایای تزریق ژل بزرگ کننده آلت

  • عدم نیاز به جراحی: بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق ژل درمانی با تهاجم حداقل است. این درمان با دریافت آرام‌بخش انجام می‌شود و نیازی به بیهوشی و بستری شدن ندارد.
  • عملکرد جنسی: بزرگ کردن آلت عملکرد جنسی را مختل نمی‌کند و به آن آسیب نمی‌زند. ژل تاثیری بر بخش‌های حساس و عملکردی آلت ندارد.
  • تزریق ژل بدون درد است: این تزریق ساده نیازی به بخیه و برش ندارد. بی‌حسی موضعی و آرام‌بخش برای بدون درد بودن تزریق ژل کافی است.

روش تزریق ژل

حفظ آرامش بیمار و رمز موفقیت درمان در تمام درمان‌هایی که بر روی ناحیه تناسلی انجام می‌شود، مستلزم اعتماد بیمار به پزشک است. بنابراین پزشک به دقت به توضیحات بیمار گوش می‌دهد و از او درباره خواسته‌ها و انتظاراتش می‌پرسد تا بتواند بهترین طرح درمانی را تهیه کند. تزریق ژل درمانی سرپایی است که تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. بزرگ کردن آلت برحسب نتیجه دلخواه فقط 20 تا 40 دقیقه زمان می‌برد. آلت قبل از تزریق به طور موضعی بی‌حس می‌شود تا بیمار کمترین دردی را حس نکند؛ بیمار در صورت لزوم داروی آرام‌بخش نیز دریافت می‌کند. سپس ژل حجم دهنده تزریق می‌شود. متخصص برای این که به رگ‌ها و ساختارهای بافت آسیب نزند، ژل را به آرامی و به طور یکنواخت با استفاده از یک میکروکانولای کند در بافت‌های زیرپوستی بدنه آلت تزریق می‌کند تا قطر آلت به حد مطلوب برسد. خراش محل ورود کانولا، به قطر فقط یک میلی‌متر، پس از تزریق با یک چسب ساده بسته می‌شود. این خراش کوچک پس از التیام زخم اصلاً مشخص نخواهد بود. کل عمل حدود دو ساعت طول می‌کشد.

برای این که آلت پس از تزریق شکل متناسبی داشته باشد، می‌توان سر (حشفه) آلت را نیز با بدنه بزرگ شده متناسب کرد. بنابراین متخصصان ما سر آلت را نیز بزرگ می‌کنند. برای این کار ژل را از راه‌های بسیار ظریفی در سر آلت تزریق می‌کنند تا قطر آن افزایش یابد. افزایش یافتن قطر آلت بلافاصله پس از تزریق مشخص می‌شود.

بسط دهنده‌های آلت برای رشد دائمی آلت فوق العاده هستند


1214.png

اگر چه بسط دهنده‌های آلت تناسلی مدت‌هاست که وجود دارند، اما اخیرا مورد استقبال عموم قرار گرفته اند. از زمانی که این دستگاه به بازار آمده است، به طرق مختلفی تکامل یافته و اکنون تبدیل به یکی از پر فروش‌ترین محصولات افزایش دائمی طول آلت تناسلی شده است. با وجود میزان کمی ناراحتی، ثابت شده است که این ابزار اثر می‌کند.

بسط دهنده‌ها چگونه عمل می‌کنند؟

این وسیله اساسا یک دستگاه کشش است که به آلت تناسلی خود وصل می‌کنید، پایه‌های کنار آن را تنظیم نموده و آن را به حال خود رها می‌کنید تا معجزه اش را نشان دهد. شما معمولا باید این وسیله را حداقل شش ساعت در روز استفاده کنید. خوبی این وسیله این است که شما می‌توانید در هر زمان که می‌خواهید بدون ترس از مشخص بودن، آن را استفاده کنید.

این دستگاه یک فشار ثابت بر روی آلت شما ایجاد می‌کند که باعث می‌شود آلت تناسلی در فرآیند مقابله با فشار بزرگتر شود. نتایج این دستگاه کشش ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد؛ با این حال، اکثر افراد به طور دائم 7 سانتی متر افزایش طول دارند. شما باید حداقل 6 ماه قبل از این وسیله استفاده کنید تا نتایج قابل مشاهده بروط یابند. عملکرد بسط دهنده آلت تناسلی بر اساس تکنیک‌های بزرگ شدن فیزیکی می‌باشد که ایمن و بسیار بهتر از سایر روش‌ها هستند. استفاده از این دستگاه در کنار یک مکمل دیگر که در قالب قرص‌های بزرگ شدن آلت وجود دارد، بهترین نتیجه را ارائه می‌دهد.

پچ افزایش طول آلت تناسلی


1215.jpg

این وسیله یک نوع نسبتا جدیدی از وسایل موجود برای بزرگ کردن آلت تناسلی می‌باشد. پچ‌های بزرگ شدن آلت تناسلی باید بر روی پوست قرار گیرند که پس از آن مکمل‌هایی را به صورت زیر پوستی آزاد می‌کند که می‌تواند آلت تناسلی شما را بدون هیچ گونه عارضه جانبیو به طور موثر رشد دهد. ظهور نتایج معمولا بیشتر از روش‌های دیگر طول می‌کشد.

اتفاقی که در اینجا می‌افتد این است که مکمل‌ها به سرعت از طریق پوست جذب جریان خون می‌شوند و هیچ مشکلی در استفاده به همراه ندارند. با این حال، پچ‌های بزرگ شدن آلت تناسلی برای همه مناسب نیستند و بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند قرص‌های بزرگ شدن آلت یا دستگاه‌های دیگر مانند بسط دهنده‌ها را استفاده کنند

پمپ‌های بزرگ کردن آلت بسیار محبوب هستند


1216.jpg

پمپ‌های بزرگ کردن آلت تناسلی، که به سادگی به پمپ‌های آلت تناسلی معروفند، دستگاه‌های بسیار موثری هستند که مدت‌های طولانی است در بازار وجود دارند. در حالی که محبوبیت پمپ‌ها هرگز موفق به غلبه بر محبوبیت قرص‌های آلت تناسلی نشده اند، افراد از این سیستم درمانی برای رشد آلت تناسلی خود استفاده کرده و حتی در حال حاضر به استفاده از آن ادامه می‌دهند. اصلی که در مکانیسم این دستگاه وجود دارد مبتنی بر ایجاد یک خلاء در داخل آلت تناسلی است تا خون بیشتری به سوی بافت‌ها کشیده شود. علت اینکه پمپ‌های افزایش طول آلت به ندرت در مرکز توجه اصلی قرار گرفتند، این است که اکثر تبلیغات حول آن‌ها برای افرادی است که دچار جریان خون ضعیف و مشکلاتی در داشتن نعوظ هستند.

پمپ آلت خون را به سمت آلت تناسلی می‌کشد، و آن را به صورت راست‌تر و بزرگتر نشان می‌دهد. با این وجود، هیچ مدرکی وجود ندارد که پمپ آلت تناسلی ابعاد آلت را به طور دائم افزایش دهد. علاوه بر این، گفته شده است که استفاده بیش از حد از پمپ آلت تناسلی ممکن است موجب عدم دستیابی به نعوظ به طور طبیعی شود. در حال حاضر، موارد بسیار کمی در زندگی وجود دارند که می‌توانند به اندازه فکر کردن به عدم توانایی در رسیدن به نعوظ بدون استفاده از پمپ آلت، ترسناک باشند. بنابراین، همچنان توصیه می‌کنیم که از پمپ‌های بزرگ کردن آلت تناسلی اجتناب کنید.

جراحی افزایش طول آلت تناسلی


1217.png

روش‌های جراحی برای افزایش طول و قطر آلت تناسلی به طور دائم وجود دارند، اما بسیار بحث برانگیز و مشکل ساز هستند. بسیاری از جراحان پلاستیک این عمل‌ها را انجام نمی‌دهند و سازمان‌های پزشکی آن‌ها را تایید نمی‌کنند. این عمل ، جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی یا جراحی افزایش طول آلت تناسلی یا پنوپلاستی نامیده می‌شود. طول یا ضخامت آلت تناسلی، یا گاهی اوقات هر دو، بزرگ می‌شود.

نحوه جراحی بزرگ کردن طول آلت تناسلی مردان

در عمل افزایش طول آلت تناسلی، جراح رباط معلق که آلت تناسلی را به استخوان ناحیه شرمگاهی متصل می‌کند، قطع می‌نماید. نتیجه این است که آلت تناسلی شل بلندتر (اما نه چندان زیاد) به نظر می‌رسد، زیرا قسمت بیشتری از بالای شفت در خارج از بدن قرار می‌گیرد. پوست شکم برای پوشش دادن شفت بلندتر آلت تناسلی استفاده می‌شود. خطر مربوط به برش رباط معلق این است که عملکرد آن، که از نعوظ و قرار گرفتن آلت به سمت بالا محافظت می‌کند، ممکن است از بین برود. آلت تناسلی راست ممکن است ناپایدار یا به سمت پایین باشد. جراحی برای افزایش قطر آلت تناسلی شامل برداشتن چربی از قسمت دیگری از بدن (معمولا شکم)، تزریق آن به آلت تناسلی، و شکل دادن به آن در اطراف شفت می‌باشد. روش دیگر این است که چربی را بر روی شفت آلت تناسلی پیوند بزنند. بعضی از چربی‌های تزریقی پس از چند ماه جذب می‌شوند. باقی مانده پربی ممکن است دائمی ‌باشد یا نباشد. یکی از خطرات این نوع عمل جراحی این است که چربی باعث تشکیل توده می‌شود و آلت تناسلی بد شکل به نظر می‌رسد.

عوارض احتمالی دیگری شامل جای زخم، مو بر روی سر آلت تناسلی، آلت تناسلی افتاده، ناتوانی جنسی، بی اختیاری ادرار، درد مداوم، عفونت، از دست دادن حس، خونریزی بیش از حد و حتی آلت تناسلی کوتاه‌تر، همراه با این جراحی وجود دارند. ممکن است لازم باشد که عمل‌های بیشتری برای اصلاح ناهنجاری‌های ناشی از جراحی اولیه انجام شود. مردانی که تمام یا بخشی از آلت تناسلی خود را در نتیجه آسیب یا جراحی از دست داده اند، مطمئنا متقاضی مناسبی برای جراحی ترمیمی است. و در برخی موارد که در آن مرد آلت تناسلی بسیار کوچکی دارد که باعث مشکلات جدی و مسائل روانی غیر قابل تحمل می‌شود، جراحی زیبایی ممکن است به عنوان آخرین راه حل در نظر گرفته شود. با این حال، این روش یک گام اساسی است و به وضوح تصمیمی نیست که بتوان با عجله در مورد اظهار نظر کرد. به شدت توصیه می‌شود که هر کسی که قصد انجام جراحی را دارد با یک متخصص اورولوژی و همچنین یک درمانگر برای بحث در مورد مشکل و پیامدهای روانی آن مشورت کند.

هزینه


از آنجایی که روش‌های مختلفی برای افزایش طول دستگاه تناسلی مردان وجود دارد ، هزینه هر روش نسبت به روش دیگر متفاوت است. برای مثال هزینه تزریق ژل حجم دهنده آلت و بزرگ کردن آلت به مقدار ژل تزریق شده و هزینه متخصص بستگی دارد.


%D8%A8%D9%86%D8%B1%D8%B7%D9%88%D8%B1%D8%AA%DB%8C.jpg
JELALT2.jpg

به این پست امتیاز دهید.

افزایش سایز و طول آلت تناسلی مردان با دارو،تزریق ژل،دستگاه و جراحی

4.25 از 53 رای

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر