کادو برای دانشجوی پزشکی

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 10 شهریور 1400 ساعت 01:22

ارائه بزرگ و کوچک برای دکتر آینده در زندگی شما

آیا دانش آموز پزشکی مورد علاقه شما برای تکمیل سالهای تحصیل یا فقط راه برای تبدیل شدن به یک مددکار است، یک چیز برای اطمینان: آنها بارهای کار و ساعت های طولانی را پیش رو دارند! اکثر دانش آموزان مدارس پزشکی ساعت ها را با مطالعه و تست های خود می گذرانند و در حال گذراندن تعلیم در بیمارستان در میان هستند. و هنگامی که آنها فارغ التحصیل شده و تبدیل به ساکنان یا MDs تایید شده، سال های اولیه بسیار مشابه هستند، با پاداش به سر درآوردن درآمد برای شروع به پرداخت بدهی دانش آموزان!

در اینجا شما طیف وسیعی از هدایای بزرگ و کوچک را پیدا خواهید کرد تا تمرکز دانش آموزان خود را بر کار آنها تمرکز کنید، هر روز از آنها استفاده کنید و فرصتی برای شستن و تفریح ​​در ساعات محدود خود داشته باشید. ما به دانشجویان پزشکی فعلی و سابق دسترسی پیدا کردیم تا ببینیم چه کار می کنند واقعا می توانند از آن استفاده کنند و یا آرزو داشته باشند که در اطراف خانه قرار داشته باشند تا این لیست را به شما بدهند.

  • بهترین تماشا: Swatch Twice Watch Unisex Watch

    در حین تماس یا انجام چرخش، پزشک باید از زمان آگاه باشد - اما نمیتواند گوشی هوشمند خود را بچشد تا زمان را چک کند. یک ساعت خوب در دست است - یکی را انتخاب کنید با یک دست دوم، بنابراین آنها می توانند از آن برای بررسی فشار خون در راه قدیمی استفاده کنند. این ساعت سیاه و سفید غیر معمول دارای یک کنتراست کنتراست با اعداد آسان برای خواندن و یک پروفایل کم و نزدیک به مچ دست، بنابراین آن را بر روی آستین و تجهیزات پزشکی گرفتار در حالی که آنها ' دوباره آن را پوشیدم علاوه بر این، مقاوم در برابر آب است، و آن را انتخاب دقیق تر از چرم یا فلز برای کسی که به اندازه یک دست شستشو به عنوان یک دکتر می کند. اگر دانشآموز شما بیشتر ریزه کاری داشته باشد، ممکن است نسخه پایینتر را ترجیح دهد.

  • بهترین قهوه هدیه: همیلتون ساحل تنها کافی شاپ قهوه و پات را تولید می کند

    ابزار بقای یک شماره برای اکثر دانشآموزان پزشکی: تعداد زیاد و قهوه زیادی. در حالی که یک دستگاه قهوه خوب ممکن است در بودجه دانشجوی پزشکی قرار نداشته باشد، مطمئنا از یک دستگاه کوچک که می تواند قهوه مورد علاقه خود را با لمس دکمه بخورد، قدردانی می کند. این دستگاه بهترین از هر دو جهان را ارائه می دهد: این می تواند یک ظرف کامل برای جوشاندن فنجان بعد از فنجان در طول جلسات مطالعه یا دم یک فنجان (تا 14 اونس) را به طور مستقیم به یک فنجان به راه رفتن به بیمارستان برای دیر یا زود تغییر می کند. بر خلاف برخی از ماشین های دیگر، این دستگاه قهوه نیاز به غلاف های ویژه یا دیگر تجهیزات قهوه ای ندارد. این پرفروش آمازون دارای بیش از 3،000 نظر مثبت از خریداران است.

    علاقه مند به خواندن بررسی های بیشتر نگاهی به انتخاب ما از بهترین سازندگان قهوه.

  • هدایای عملی: Purell Advanced Hand Sanitizer Bottle Set قابل حمل

    ممکن است سکسی نباشد، اما احتمالا ابزار دومین مورد در زرادخانه دانشجوی پزشکی است: ضدعفونی کننده دست. در حالی که در حال چرخش، دانشجویان پزشکی قبل از راه رفتن به یک اتاق، قبل از تعامل با بیمار، پس از تعامل با بیمار و قبل از رفتن به اتاق بعدی، از ضد عفونی کننده استفاده می کنند. اگر چه بطری های فردی به خصوص گران نیستند، این تعهد خسته کننده برای گسترش مورفین ها می تواند در طول زمان افزایش یابد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که آنها با یک مجموعه ای از هشت بطری برای همیشه ذخیره می شوند - اینها با یک قلاب دستی برای کمربند یا کیسه ای عرضه می شوند. آن را با لوسیون فوق العاده ضخیم مورد علاقه خود قرار دهید تا دست ها را مرطوب نگه دارید.

  • بهترین برای Note-Takers: Leuchttrum 1912 Notebook Hardcover Medium Size

    یادگیری دانش آموزان پزشکی فقط در میز کار اتفاق نمی افتد - به ویژه در سال های بعد، آنها در محل تحصیل و یادداشت ها به عنوان مدرک ارشد در ارتباط با یک بیمار یاد می گیرند. به طور کلی، دانشجویان پزشکی نوت بوک های کاغذی را ترجیح می دهند تا تمام یادگیری خود را در یک مکان نگهداری کنند، و یکی از آن ها به اندازه کافی کوچک است که بتواند در جیب قرار بگیرد یا کیسه های کوچک مناسب ترین است. این نوت بوک مورد علاقه (آن بیش از 1000 بررسی مثبت دارد!) در 15 رنگ عرضه می شود و ویژگی های سختگیرانه ای دارد که می توان آن را آسان به نوشتن در حال حرکت، صفحات سوراخ شده، یک پاکت دستی برای پوشاندن در مقالات و یا رسید های دیگر، و الاستیک برای نگه داشتن آن باز یا بسته شود آن را با یک قلم ظریف با قلم همراه کنید تا بتوانید از کار بر روی کاغذ به کار بر روی صفحه نمایش لمسی یکپارچه بپردازید.

  • عالی برای یک خانه جدید یا دفتر: نسخه چاپی دکوراسیون کلیسای Hippocratic

    یک قرارداد خوب با مدرک دکترای مدرن: چاپ مدرن سوگند به قبیله ای، مارتان که پزشکان زندگی می کنند و تمرین می کنند. این نسخه در نوع کنتراست پرطرفدار با رنگهای مختلف در 60 رنگ است که با آپارتمان، خانه یا دفتر خود می توانند کار کنند. این دکوراسیون علاوه بر دکوراسیون سرد، در شب های طولانی و خسته کننده، این چاپ می تواند به عنوان یک یادآوری برای این که چرا آنها چنین حرفه ای خسته کننده (و بعضی وقت بدون شک) پس از چنین راهی سخت را انتخاب کرد، خدمت می کنند.

  • بهترین برای آرامش بخش: نقره ای لیلی کلاسیک اسم حیوان دست اموز دمپایی

    بسیاری از دانشجویان پزشکی و پزشکان جدید روز به روز در حال پاکسازی هستند، بیماران را می بینند، از کلاس به کلاس می روند و با دیگر کارکنان بیمارستان ارتباط برقرار می کنند. هنگامی که آنها سرانجام به خانه می رسند، خسته می شوند - و پاهایشان صدمه دیده اند! یک جفت راحت از دمپایی در یک مضمون اسم حیوان دست اموز، نه تنها در حالی که در درب راه می روند، درد می کند، اما یادآوری ناهنجار است که در نهایت، برای لحظه ای، از وظیفه.

    آیا می خواهید نگاهی به برخی گزینه های دیگر ببرید؟ راهنمای ما را برای بهترین دمپایی ها ببینید .

  • بهتر است شرکت آنها را حفظ کنید: درمان عالی برای بلوز: Umbra FishHotel

    یک شکایت رایج از دانشجویان پزشکی و پزشکان جدید به طور یکسان: آنها مانند دیوانه کار می کنند، برنامه های مناسبی ندارند و خیلی شلوغ هستند و به سختی می توانند برای یک رابطه، به جز یک حیوان خانگی، وقت بگذارند. بنابراین هدیه آنها یک مخزن ماهی سرد و ماهی کم نگهداری به عنوان یک همراه است. در حالی که ماهی برنامه های متناقضی را درنظر نمی گیرد، در حالی که آنها در حال تحصیل هستند، شرکت دانش آموزی خود را حفظ می کند و زمانی که آنها از زمان تغییرات طولانی به خانه می آیند، با کسی صحبت می کنند. به علاوه، این یکی از بزرگ به نظر می رسد، بنابراین آن را به عنوان یک دکوراسیون برای خانه خود را به عنوان آن است که حیوان خانگی، به طوری که آنها خوشحال خواهد شد که در هر زمان به آن نگاه کنید.

  • بهترین هدیه برای نگهداری: بطری آب Asobu E Flask

    یکی دیگر از شکایت: هنگامی که شما در حال حرکت است تمام وقت (و chugging قهوه بیدار ماندن) سخت است که ماند هیدراته! این بطری آب سرد دارای طراحی باریک است که به راحتی در کیسه ای در کنار کتاب یا لپ تاپ قرار می گیرد و یا می تواند در کنار فایل ها روی میز آشپزخانه قرار بگیرد و به درستی ترکیب شود. ساخته شده از پلی اتیلن ایمن و مقاوم در برابر نشت اندازه یک نوت بوک. به علاوه طراحی سرد (به رنگ روشن و سه رنگ دیگر)، یک گفتگوی خوب با دانشجویان و دانشجویان دیگر یکسان است.

  • برای Sleepers های سنگین: Alarm Clock بیدار شدن از خواب GoLIFEUp

    اواخر شب، صبح زود و تغییرات دائما در حال تغییر یک دستور العمل برای خواب وحشتناک است. دانش آموز مدرسه خود را به یک ساعت زنگ دار هدایت کنید که برای آنها صبح از خواب بیدار شود - یا در وسط شب، هر بار که این تغییر شروع می شود. در حالی که آنها ممکن است برای درمان گوشی هوشمند خود به عنوان یک زنگ هشدار استفاده شوند، مزایای زیادی برای از بین بردن تکنولوژی و استفاده از یک ساعت زنگ دار قدیمی مدرسه به جای آن وجود دارد. این یکی باعث می شود در رختخواب بمانید و از لحظات مختلف نوردهی مختلف بیدار شوید، از جمله آنهایی که طلوع آفتاب و غروب آفتاب را شبیه سازی می کنند. همچنین گزینه های صوتی آرامش بخش علاوه بر رادیوی استاندارد نیز وجود دارد.

    چک های دیگر ما از بهترین ساعتهای زنگ دار موجود در بازار را امروز بررسی کنید.

  • بهترین برای یک شب آرام: کولر مرطوب شراب

    پس از همه این کار سخت، برای دانش آموز پزشکی شما می تواند برای شما آرامش بخش باشد و از آن لذت ببرید - یا به خاطر داشته باشید که مراحل و دستاوردهای جشن را جشن می گیرید. یک کولر شراب شیک با یک بطری یا دو شراب خوب - یک دعوت برای نشستن است، آن را کند کند و پس از یک روز طولانی خنک شود. آن را با یک کارت هدیه به یک رستوران محلی شگفت انگیز (یا حداقل، نقطه تحویل سوشی مورد علاقه خود را) آن را به هم بزنید تا آنها را تشویق کنید تا هر زمان که بخواهید به راحتی درمان کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون